28.

188 7 0
                                    

Bir bahçemiz var bir taraf çiçekli bir tarafsa çöl

Bir tarafta gök kuşağı öbür tarafsa körSınırda kalmışlardanız biz hep sınıfta kalmışlardan çok uzaktayızSıkıntı çekmişlere yakın bi' yerdeÇölde kazanılan zaferler hepsi kanla yazılırAhmak olmasaydın insan tüm zaferler dostça kazanılırdıHer gün doğumundan gün batımınaHer geceden gündüze işlenen bir suç varHer bi' yerde bahçemiz varCümle derde ol deva diye dua ederdi günde bin defaFayda yok bu çok fena çare yok bu bir belaSanki yoktu başta hepsi kalsınAleminde Sagopa ve Ceza Rap için bir pranga

Hayat senaryosu bazen acıdır bazen de bir sevincin içindeki mutluluktur. cezaevinin duvarlarında çalan kırmızı alarm vahşetin sesinin habercisi gibiydi.

gardiyan ve sağlık görevliler tarafından sedyenin üzerinde yatan genç adamın üzerindeki kan hayatın yaşam ölüm arasında kalmışlığın en büyük kanıtıydı. hayatı ve yaşadıkları film şeridi gibi  gözlerinin önüne geçip gidiyordu genç adamın.

"Abi bırakma beni "diyen kardeşinin sesini duyuyordu. bedenindeki acıya rağmen gözlerinin önüne gelen kardeşinin sureti kıyamıyormuş gibi bakan bakışları canının yanmasına sebep oldu.

"emir "diyerek elini karanlık tavana doğru uzatmaya çalıştığında gözleri kararmaya başladı. acıyı önce nabzında sonra da kalbinde hissetmeye başladı.

İlham perilerim yorgun ellerim

Ve miskin armağan düşüncemin yanında bir emanetim bu bedene (zor)Yıllarım bi' yetki verdi etki tepki oldum (oldum)Kendimin hudutlarında bir çiçektim mordum onca tarla doldum (doldum)Bir şafaktım askerin duvarda yırttığıBi' takvim yaprağında geri kalan umut rakamlar oldum (oldum)İstediğim yerdeyim bir iki dak'ka verin bu adama konuşamaz dilim tutuldu

4 SAAT ÖNCE...

Akın koğuşunda yatağın üstünde oturmuş elindeki bıçağın demir yüzüne bakarken içerdeki mahkum arkadaşından öğrendiği bilgiler ile sakladığı emanetlerini çıkartmış gelecek olan saldırıyı bekliyordu.

süleyman kara ve adamlarının planını öğrenmişti. ve bunun için hazırlanıyordu. koğuşun kapısı açıldığında içeri giren demiri gördüğünde akına doğru yaklaşarak yatağa oturan demir yüzünde gülümseme ile "beni çağırmışsın asker hayırdır "diyerek sırıtarak bakarken akın derin bir nefes alarak "süleyman kara gece bloğa saldıracakmış "dediğinde demirin yüzündeki gülümseme soldu.

akına öylece bakarken "bunu nerden biliyorsun "dediğinde akın başını iki yana sallayarak "nerden bildiğimin bir önemi yok önemli olan önlemimizi almamız yoksa bu adamın derdi bizimle diğerlerine dokunmasına izin veremeyiz onların hiç bir suçu yok "dediğinde demir ayağa kalkarak başını salladı.

"bir boklar planladığını fark etmiştim vay be moruğa bak sen ne zaman saldıracakmış "dediğinde akın kesik bir nefes verdi.

"bu akşam bir kesinti olacakmış ondan sonra herkesin yattığı zaman bloğa gizlice girip "dediğinde demir dilini dişlerinin üzerinde gezdirerek akına baktı.

KAFES: AVLU-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin