22.

334 13 8
                                    



Adaleti sağlayan hükümler değildi. yargılar insanları içine hapsettiği suçların kendi hükmü ile ıslah etmeye çalışıyordu.

cezaevi arabasının kapıları açıldığımda elleri kelepçe ile çıkan orta yaşlardaki  adam kaşlarını çatmıştı.

ona bakan gardiyan gökhan dosyasını alıp mahkumun adına baktı.

"süleyman kara "dediğinde bu simi bir yerden tanıyorum diye içinden geçirdi gardiyan ama çıkamamıştı.

mahkumun ardından başka cezaevi arabaları geldiğinde içlerinden çıkan adamlar kabadayı tarzında adamlardı.

birlikte içeri giren gardiyan hepsinin dosyasını kaydedip aramalarını yapıp başka bir cezaevinden geldikleri için kurallardan bahsetmeden onları bloklarına götürdü.

hepsini aynı bloğa koymasını söyleyen yeni cezaevi müdürüydü.

gardiyan gidince loklarına yerleşen adamlar süleyman karanın koğuşuna girdiklerinde orta yaşlardaki adam yatakta oturmuş elindeki tespihe bakıyordu.

"şimdi ne yapacağız ağam "diyen bıyıklı adamına bakış atarak "önce bekleyeceğiz ağırlığımız ve hükmümüzü kuracağız "diyen adamın sesi serti.

hepsi aynı anda başlarını eyvallah der gibi salladılar.

"şimdi gidin etrafı kolaçan edin kim nerde ne yapar burası nasıl işler sonra gece olunca rapor alacağım "dediğinde adamları başlarını sallayarak koğuştan çıktığında orta yaşlardaki adam başını kaldırarak kara gözlerini gri boş duvara sabitledi.

"sen uyu kardeşim senin intikamını alacağım "dediğinde kaşları çatık yüzünde nefretin izleri vardı.

C1 BLOK.

"olm ne mızıkçılık yapıyorsun "diyen cafer elindeki iskambil kağıdını masanın üstüne attığında kaşlarını hafif çatmıştı.

"ne mızıkçılık yapacam lan çocuk muyum "dedi kadir munzir bir ifade ile cafere bakıyordu. cafer orta parmağını gösterdi.

"ayıp oluyor ama he "diyen kadirin yanındaki kara murat. cafer ona tek kaşını kaldırarak "valla birader ayıbın nerde olduğunu sana göstermek istemiyorum anladın sen "dediğinde kara murat iskambil kağıdının birazını onun yüzüne attığında masadaki herkes güldü.

"ne şamata yaptınız be "dedi masanın başında keyifle arkadaşlarını izleyen demir.

cafer sırıtarak "he sen niye oynamıyorsun gel bir el oynayalım "dediğinde gülerek başını salladı demir.

"aynen cafo bana da hile yap demi "dediğinde masadakiler güldü. "ayıp lan haketten he "dedi cafer alınmış bir şekilde. demir ona küçük bir küp şeker atarak "lan küstün mü sen pışt "dediğinde "ne küsecem be "dedi çingene bir ağızla. roman olduğu için çingene tarafı ağır basıyordu.

"oy oy sen bize küsmüşsün seni ataya götürelim mi he "dedi kadir. onun suratına diğer iskambil kağıtları attı cafer.

ortamdaki şamatayı bölen yanlarına gelen aktandı. "demir başkan duydun mu yeni mahkumlar gelmiş "diyen aktana baktı demir.

"ee ne yapayım gelmişlerse hoş gelmişler "dedi demir aktana ne yapayım bir ifade ile bakıyordu.

"ama kim gelmiş onu sor "dediğinde demir bezgin bir ifade ile "yav güzel kardeşim beni yorma da çıkar ağzındaki baklayı "dediğinde aktan meralı bir ifade ile "süleyman kara ve adamları  gelmiş "dediğinde duyduğu isim ile demirin yüzünde ciddi bir ifade yer alırken caferin gözleri irileşti fakat masadaki diğer adamlar anlamıyordu.

"millet odama "dedi demir koğuşuna girdiğinde içeri giren diğer adamlarına baktı demir.

"ya bişey diyecem bu süleyman kim onun simini duyduğunda yüzün kaskatı oldu "diyen kadire baktı demir.

"süleyman kara daha önce bu cezaevinde yatan bir mahkumdu. musanın abisi "dediğinde herkes şaşkınca demire bakıyordu bir kişi hariç o da cafer. 

süleyman ve cafer burada iken süleyman kara başka cezaevine gitmemişti onu da kardeşi musayı da tanıyordu.

"yani şimdi süleyman kara bu ölen musanın  abisi mi "diye soran kara murata bakıp başını salladı demir.

"ben ve cafer buraya geldiğimizde süleyman ve musa buraya ağalık yapıyordu ikisi de müebbetti. onların işlerini bozduğumuzda ikisi de beni ortadan kaldırmak için ellerinden geleni yaptılar ama başaramadılar bir gece bana tuzak kurduklarını sandıkları bir gece onlar kendi tuzaklarına düşürdüm o zaman ki cezaevi müdürü süleyman ile başa edemiyordu onu başka bir cezaevine gönderdi musa da burada kaldı "dediğinde nefesini verdi.

" peki madem neden yine buraya geldi kardeşi yok artık  "dedi kadir saf bir şekilde. demir kadire bakıp " süleyman kinci biridir musayı çok seviyordu eğer tahimim doğruysa kardeşinin intikamını almak için gelmiştir "dediğinde kadir odadaki diğer adamlara baktı.

"siktir "dudaklarından çıkan kelime ile demir gözlerini boş duvara çevirip "akını süleyman karadan korumamız gerek "dedi.

*************************************************************************************

KJKJKJK EVET ÇOK FENA YİNE ORTALIĞI KARIŞTIRACAĞIM BİLİYORUM AMA KAOS AKSİYON YAZMAYI ÇOK SEVİYORUM GALİBA BU İŞİ YAPIYORUM AKSİYIN YAZMAKTA ÜSTÜME TANIMAM SİZCE? BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LAN.

KAFES: AVLU-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin