Jimin ve Yoongi karşımda oturmuş beni sorguya çekiyorlardı herşeyi kısaca anlatmıştım bir kaç detayı, hariç o kısmları onlarda sormamışlardı bu durum benim açımdan iyiydi aslında, o anı tekrardan düşündüğümde ne demem gerektiğini bile unutuyordum.Ciddi bir konu vardı ben erkeklerden hoşlanmıyordum, bu durumu ona ilk beni öptüğün de söylemek istemiştim ama olmadı, en son böyle bir olayın yaşanacağını bilemezdim, en son bir yıl önce falan kız sevgilim oldu.Bu durumdan sonra nasıl devam ederdik bilmiyorum bana kalırsa yüzüne bile bakmazdım onun gibi birisi ahh neyse unutmam lazım.
Jiminin söylenmelerini aldırış etmeden dinliyormuş gibi yapıyordum, sadece duş alıp rahatlamak istiyordum ordan geldiğimizde saat geç olduğu için duşa girmek istememiştim yorgun hissediyordum kendimi bu sebepten dolayı, birçok şey bugüne kalmıştı eve geldiğimiz gibi odama çıkıp kapıyı kilitledim, Jimin de bu sebepten dolayı şuan aklına gelen herşeyi bizzat söylüyordu, Yoongi ye kaş göz işareti yapıp bu işi bitirmesini istediği mi belli ettim.
Aklıma gelmişken onlara söylemem gereken bir konu vardı, böylelikle de konuyu kapatmış olurdum.
"Benim size söylemem gereken bir konu var."
"Noldu ne söyleyeceksin."
"Jungkook hakkında, bana öyle davranma sebebi ne."
"Ah, o konuya gelirsek inan benimde bir fikrim yok sizi öyle görünce bende şoka girdim hem sen hetero değil misin."
"Evet öyleyim, ama onu öpen ben değildim bir anda o beni öptü."
Bakışlarını benden kaçırmıştı bende daha fazla uzatmadım.
Yoongi yerinden kalkmış kapıya doğru ilerledi"Ben artık gideyim sonra yine konuşuruz."Kafamı tamam anlamında salladım Jimin onu geçirip benim yanıma geldi yanıma oturup beni izlemeye başlamıştı, bende noldu dercesine ona bakıyordum.
"Taehyung ben gece Yoongi'nin yanında kalmaya gitsem senin için sorun olurmu?"
Dudaklarımda bilmiş bir gülümseme vardı bunların arasında zaten birşeyler vardı, şimdi de bunu söylüyor kesinlikle benim bilmediğim noktalar var hemen anlatmasını istemiştim, konuşmaya başlayınca dikkatle onu dinliyordum.
"Ya şimdi senin başka yerde kaldığın gece varya, işte biz o gün Yoongi ile birlikte bizim evde kaldık hemde aynı yatakta birlikte yattık inanabiliyor musun, neyse işte o günden sonra daha farklı yaklaştı bana karşı beni akşam yanında kalmam için çağırdı."
Mutlulukla ona bakıyordum, sonun da diye bağırmıştım, Jimin neredeyse bir yıldır pilotnik olarak aşıktı bu zaman içerisinde aralarında çok birşey olmamıştı ne kadar yakın olsalarda.
"Git benim için sorun yok mutlu olmak senin de hakkın."
"Sen harikasın peki ya sen ne yapmayı düşünüyorsun tek kalma."
Ah evet ben..aklıma ona söylemediğim kısımlar geldi, huzursuzca ona doğru döndüm.
"Asıl sana benim birşey söylemem lazım."
"Ne, ne oldu."
Emin olmayan ifademle konuşmaya başladım, ondan başka anlatıcak kimsem yoktu ki benim.
"Jungkook o gün beni bulmuş nasıl bulduğuna dair hiçbir fikrim yok, akşamına da fırtına çıktığı için onu yanıma çağırdım, ilk başlarda sorun yoktu ama bazı şeylerden sonra birlikte uyuduk ve biraz konuştuk o ise bana bir şey söyledi hatırlayacaksın dedi bana, Jimin bunun anlamı ne."
Endişe dolu ifadesiyle bana baktı, bu sorularımın cevabını bana bir tek Jimin verebilirdi.
"Neyden bahsettiğini hiç anlamadım Taehyung, sen onu çok kafaya takma yine saçma sapan konuşmuş işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainy Days
FanfictionHer sonun bir başlangıcı vardır. "İnsanlar yaşarken de ölebilir mi? Mümkündür bu. Önce hayalleri ölür insanın, sonra da kendisi."