|Karışıklık|

15 4 66
                                    


Senin öldürdüğün abim desem nasıl olur?
______________________________________

Ne demek istediğini anlamadan bakmaya devam ettim abisi mi? ben birini mi öldürdüm, yoktu öyle birşey nerden çıkarıyordu ben asla böyle birşey yapmazdım, sonu ölümle bitse bile başkasının hayatını ellerimle almazdım, vücudumun gerginlik seviyesi son derecedeydi resmen bana birisini öldürdüğü mü söylüyordu nasıl yapabilirdi. Ve ben bu durumda nasıl sakin kalabilirdim.

"Yoongi bunu nasıl söylersin senin kardeşinin olduğundan bile haberimiz yok bizim."

Daha kendimi ifade edicek şekilde konuşamadım, benim yerime Jimin ilk başta konuştu o da çok şaşkın ve kırılmış duruyordu, haklıydı karşısında sevdiği adam yanında değer verdiği birisi üstüne normal şekilde olmayan suçlama, evet geçmişim çok iyi olmayabilirdi ama ne pahasına olursa olsun böyle birşey yapmadım şaşkın ifademi gizliyemeden konuşmaya çalıştım.

"Çok büyük konuşuyorsun ben daha senin abin olduğunu yeni öğreniyorum. Ben birinin hayatını nasıl ellerimle alırım böyle birşeyi nasıl yapmamı beklersin, sana kim anlattı, ne anlattı bilmiyorum Yoongi anlaşılan o kadar fazla aklına girmişler ki gözün birşey görmüyor."

Daha ne demem gerektiğini bilmiyorum olayları ilk önce ondan duyup sonra olan biteni anlatmalıyım, kimsenin işi şaka da değildi çünkü, ses cihazlarına kadar, bu sefer büyük oynuyorlar.

"Kandırma beni! elime fotoğraflar verildi videolar, belgeler o kişinin sen olduğuna dair bir sürü kanıt var elimde hâla daha yalan söylemeye utanmıyor musun sen!"

Yerinden kalkıp, bağırıp sinirle konuşmaya başladı gözü hiçbir şey görümüyordu o kadar kör edilmişti ki anlatamazdım, gerçekleri anlatamam gözlerinde ki o ifade.. kin den başka birşey değildi, konuştuğu her seferinde kendimi anlatmaya çalıştım beni ittirip devam etti, konuşup anlattıkça daha da sinirleniyordu bunu yapanın ben olduğumu düşündüğü için, bu işten zararlı çıkan bendim kendimi korumak amaçlı geri gittim dolmuş gözlerimle bulanık olan etrafıma baktım Jimin yanına yavaş yavaş yaklaştı, ona dokunmak için izin alıp elini yanağına koydu sonra daha fazla yaklaştı, ona sıkıca sarılıp teselli etmeye çalıştı sakinleşmesi gerektiğini bu durumu açıklamak istediğini onlara güvenmesi gerektiğini söyledi sadece, etraf biraz daha iyi olduğunda yanlarına ilerledim.

Yoongi biraz daha iyi duruyordu sakince, çaprazına geçip bacaklarımın üstüne oturdum ağlamaktan kızarmış olan suratına baktığımda benimde gözümden bir yaş düştü elini tutup ona yaklaştım konuşabildiğim en sakin tonla söze girdim.

"Söz veriyorum sana ne anlatmam gerekiyorsa anlatırım yeter ki kendini de beni de böyle üzme, iyi değilsin farkındayım ama yapma böyle. Ben diyorum ya sana ölsem dahi asla böyle birşey yapmam diye gerçekten yapmam senin bilmediğin, gözümün önünde, kucağımda, ellerimin arasında o kadar fazla ölen kişi var ki bunların hiçbirini bilmiyorsun."

Sustum etraf da ölüm sessizliği gibi bir sessizlik vardı, sanki aramızdan birisi her an ölebilirmiş gibi yine garip duygular içerisindeydim Yoongi bana bakıp sarıldı, omzuma başını yaslayıp ağlamaya devam etti sadece sırtında ki elimle yanında olduğumu belli eden şekilde duruyordum bu sefer benim yerime o konuşmaya başladı hemen.

"Ben özür dilerim elime neler geçti bi bilsen Taehyung.. ben onların kölesi olmuşum farkında bile değilmişim bunları sana yaşattığım için üzgünüm.."

Hızla ona doğru yaklaşıp hayır anlamında başımı salladım kendini suçlu hissetmesini istemiyorum tek suçlu bendim buraya geri gelmemeliydim sakince yerimden kalktım benimle birlikte Yoongi de kalktı, elinden tutup merdivenlere yöneldim Jimin de bizimle birlikte geldi.

Rainy Days Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin