....Taehyung!
İlk başta elimde tuttuğum topa bakmış daha sonra abime bakmıştım.
Bulduğum ilk fırsatta topu hızla abime attım. Jimini ve Jungkook'u atlattığım için sevinçle olduğum yerde zıplıyordum. Koşarak abimin yanına gitmiş sarılmıştım."Abi! Abi! Kazandık işte sana söylemiştim."
Gülerek ellerini saçıma atıp karıştırdı.
"Hep senin yüzünden Jungkook." Jimin isyan etmeye başlamıştı bile..
"Nasıl benim yüzümden. Asıl senin yüzünden, en azından topu alıp kendi kaleme atmadım."
Sesli bir şekilde gülmüş, ikisinin kavga etmesini abim ile birlikte keyif içinde izliyorduk.
Havanın kararması ile yağmur yağacağı belli olmuştu, kaşlarımı çatıp ne olduğunu anlamaya çalıştım. Simsiyah bulutlar, koyu olan gökyüzüne bakıyordum. Endişeyle bakışları mı Jungkooka çevirdim.
Bedeni toz parçası gibi gözümün önünde hızla yok olmaya başlamıştı. Aynı şekilde Jimin de, korkarak abime döndüm gitmesine izin veremezdim.
"Abi neler oluyor? Neden beni bırakıp gidiyorsunuz!"
Yüzünde huzurlu bir gülümseme oluşmuş, bedeni yavaş yavaş silinmeye başlamıştı.
"Hayır gitmiyorum ben her zaman buradayım." Eliyle kalbimin olduğu yere dokunmuştu.
Gözlerimden akan yaşı elimin tersiyle silip, konuşmaya çalıştım.
"Lütfen.. lütfen.. gitme."
"Gitmem gerek, kendine iyi bak meleğim."
"Abi! Hayır!" Vücuduma giren sarsıntı ile yere çöktüm gücüm yoktu...
"Benim yüzümden gidemezsin..."
4.12
Korkuyla gözlerimi açmış yatakta doğruldum. Daha az önce gördüğüm rüyanın etkisinde kalan bedenimi sakin tutmaya çalıştım. Terler içinde kalmıştım. Derin soluklar eşliğinde sakin kalmaya çalışıyordum. Gözlerimi yanımda uyuyan bedene çevirdim, derin bir uykunun içinde olduğu oldukça belli oluyordu. Ses çıkarmamaya dikkat ederek yataktan kalkmaya çalıştım.
Yerde köşede duran çantamı alıp balkon kapısını açıp dışarıya çıktım.
Tenime değen rüzgar ile titredim.Bu gördüğüm rüyada mı geçmişim ile alakalı bir durum muydu? Artık şaşırmıyordum, daha neler görürdüm kim bilir. Dikkati mi çeken kısım ise gördüğüm rüyaların bir çoğu yağmurlu ve kötü havalarda geçiyor.
Belki de asıl hatırlamam gereken konu o kısımla alakalı bir şeydir. Çantamdan defteri çıkarıp bunu da not aldım. Elimde çok fazla bilgi yoktu ama olması gerekiyordu artık. Ben bu döngünün içinde kalmaktan çok sıkılmıştım.Rüyamda odak noktam abim di. Evet benim bir kardeşim vardı. Yıllar önce benden ayrılan bir abim vardı. Jungkooka bile daha az dikkat etmiştim. Abi..
Peki ya Rio bu olayların neresinde duruyordu. Bu hikayenin o kadar fazla eksik parçası vardı ki neyi neyle tamamlamam gerektiğini bilmiyordum. Bu da beni çok yoruyor.
Defterimden boş bir sayfa daha açıp rüyamda gördükleri mi çizmeye çalıştım, bunu ilk kez yapmıyordum. Bu deftere gördüğüm her rüyayı eklerdim. Bunu yapmam biraz bile olsa iyi geliyordu belki de bana. Oyun oynadığımız bahçeyi, yanımda bulunan kişileri, bahçede bulunan evi bile hatırlıyordum. Evi çizdikçe tanıdık gelmeye başlamıştı bu ev.Benim evimdi.
Aslında rüyalarım bana cevabı çoktan vermişti. Sadece bunu ben görmemişim.
Gidebildiğim en kısa zamanda gitmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainy Days
FanfictionHer sonun bir başlangıcı vardır. "İnsanlar yaşarken de ölebilir mi? Mümkündür bu. Önce hayalleri ölür insanın, sonra da kendisi."