|Yıldız..|

22 4 91
                                    


Eve gelip herşeyi hazırladık, evde en üst katta bulunan flim için ayarlanmış olan odaya çıkmıştık Yugyeom yatak şeklinde olan koltuğa geçip uzanmıştı, ben ise çaprazında kalan koltuğa devrilip, Yugyeom ile sevgilisi Hanbin'nin konuşmasını dinliyordum artık sıkılmıştım burda olmamızın sebebi flim izlemekti fakat flim izlemek yerine her şey gerçekleşiyordu sıkıldığımı belli ederek yerimden kalktım, masanın üstünde duran defterimi elime alıp rastgele çizgiler çiziyordum sadece karalama olarak herhangi bir anlamı yoktu öylesine boşverilmiş duygular gibi.

"Tae iyi misin?"

"Hmm"diyerek cevapladım anlaşılan konuşması bitmişti.

Karalamaya devam ettim aklıma yapmam gereken gelince hızla toparlanıp ona doğru döndüm.

"Yugyeom dövmeci ye gitmemiz lazım."

Uzun zamandır istediğim bir dövme modeli vardı, yaptırmaya zaman bulamadığım için erteleyip durmuştum, ha birde Kore de olmadığım içinde yaptırmamıştım.

Ağzındaki lokmayla öksürmeye başlamıştı açılmış gözleriyle heyecanın eski kırıntılarıyla bakan gözlerine gülümsemiştim yani öyle yapmaya çalıştım.

"Nerden geldi aklına."

"Onun için özel olan konuyu öğrendim bende bunu bedenime kazımak istiyorum."

O kişi hayatımın her yerinde var olmasını istediğim kişi, ama bu mümkün değildi beş yıl öncesine kadar ah neyse.

Biraz bekledikten sonra konuşmasına devam etti.

"Gerçekten mi nerde buldun bana da bahset." Çok fazla derine girip her şeyi anlatmayı düşünmüyordum, kısa ve net olacak şekilde açıklamaya çalıştım.

"O gün dağ evinde onun odasına girdim."

Hüzünle kaplanmış gözleri kararsızca bana bakıyordu"Emin misin?"

"Eminim."

Çalan telefonum ile konuşmamız kesildi arayan kişiye baktığımda bu kişinin Jungkook olduğunu gördüm, araması aşırı galip gelmişti, hem onda benim numaram mı vardı yoksa ben mi hatırlamıyorum, daha fazla bekletmeden tereddütle açıp kulağıma götürüp onun konuşmasını bekledim.

"Evdesin değil mi." Sert çıkan sesiyle konuşmuştu.

"Evet." Dedim merak içeren ses tonumla.

"İyi Yoongi'nin evine gel." Ne alakaydı şimdi.

"Sebep?"

"Jimin sarhoş oldu."

Bu benim için çokta sorun değildi sonuçta güvenli birisinin yanındaydı değil mi? Ve onu ordan alıp gelirsem Jimin beni beter ederdi.

"Yani." Diyerek cevapladım.

"Yanisi Taehyung buraya gelip onu al ve git."

"Bu kadar mı."

"Bu kadar."

Dediği gibi telefonu suratıma kapattı Jungkook onu anlaması gerçekten de zordu.

Jimin sarhoş olmuş olabilirdi, Yoongi onunla yeterince ilgilenirdi zaten.
Uğraşmamak adına onu aradım çok beklemeden telefon açıldı.

Anında uzatmadan söze girdim.

"Jimin sarhoş olmuş, Jungkook onu almam için beni aradı."

"Aramamasını söylediğim halde aradı-"

"Jimin ile ilgilenir misin." Sözünü keserek konuşmaya devam ettim Jungkook'un ismini dahi duymak istemiyorum, son olaylardan sonra özellikle.

"Şey evet hepsi şuan evden gidicek onun burda kalmasın da sorun yok yani."

Rainy Days Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin