Prolog

1.5K 21 2
                                    

   -Lasa-ma în pace! a spus ea , ocolindu-ma si îndreptandu-se spre usa.
  Am prins-o imediat de un brat si am obligat-o să se uite la mine.
   -Poți să-mi explici ce naiba ai? am întrebat-o frumos.
  M-a privit, iar in ochii săi am citit că îmi ascunde ceva obscur și profund; totuși mi-a zâmbit fără urma de bucurie.
  -Asta e lumea ta, Nicholas, mi-a răspuns calm. Nu fac altceva decât să trăiesc viața ta, să ma bucur de compania prietenilor tai și să simt ca nu am nici o problema. Asta este ceea ce faceți voi și asta se presupune că trebuie să fac si eu, a declarat, făcând un pas înapoi pentru a se îndepărta de mine.
  Nu-mi venea să cred ce auzeam.
  -Ți-ai pierdut complet controlul, i-am zis coborând glasul.
  Nu-mi placea ce vedeam, nu îmi plăcea persoana în care se transforma treptat fata de care credeam că m-am îndrăgostit. Dar, daca mă gândesc mai bine... tot ce făcea și modul în care se comporta... era exact ce făcusem eu înainde de a o cunoaște; eu o târâsem în lumea asta: fusese vina mea. Era vina mea ca acum se autodistrugea.
  Într-un fel făcusem schimb de roluri. Ea apăruse în viața mea, și mă scosese din abisul întunecat în care mă scufundasem, dar până la urma ajunse să-mi ia locul.


Buna lume❤️
Vreau sa aveți si voi ocazia sa cititi cartea exact asa cum e,desii foarte diferita de film.❤️

Pacatul meu 🫧Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum