NOAH 29

266 4 0
                                    




   Nici măcar nu ştiam de ce mă lăsasem convinsă să-mi pun rochia aceea. Era extrem de nepotrivită, cu atât mai mult ținând cont de faptul că-mi lăsa tot spatele la vedere. Fusesem nevoită să-mi pun un sutien special şi, chiar şi aşa, mă simţeam complet dezbrăcată. Dar Jenna era insuportabilă când îşi punea ceva în minte, iar o părticică din mine, una bine ascunsă, voia să vadă reacţia lui Nick la rochia aceea. Toată ziua se comportase ca şi cum am fi fost cu adevărat prieteni. Işi ţinuse mâinile la distanţă de mine şi, oricât de ciudat şi de contradictoriu ar părea, nu-mi plăcuse chestia asta.
   De aceea n-am înțeles prea bine privirea sa nemultumită când ne-am întâlnit în fața lifturilor. Mă privise de sus până jos încruntat şi, pentru o clipă, am crezut că nu-i plăcea cum arătam.
   - S-a întâmplat ceva? am întrebat decepţionată când i-am văzut privirea.
   Nu era reacţia la care mă aşteptam.
   - Nu ti-e frig? mi-a răspuns cu o sclipire ciudată în ochi
   - Mi-e bine, am afirmat şi am intrat în lift imediat ce s-au deschis uşile. 
   Jenna, care mergea alături de mine, era îmbrăcată cu nişte pantaloni scurţi minusculi negri şi un maiou roz foarte provocator. Era mult mai dezgolită decât mine şi nu-l vedeam pe Lion să o privească încruntat.
   Băieții ne-au urmat. Când am ajuns la etajul unde era restaurantul, am rămas din nou uimită de amenajarea şi proporțiile acelui loc.
   Nick ne-a condus spre restaurantul aflat lângă piscină. Era foarte elegant, în ton cu vestimentația noastră, şi eram încântată să mă bucur de toate acele lucruri alături de prietenii mei şi de Nicholas. Acesta era unul dintre avantajele faptului că mama se căsătorise cu un milionar: luxul era asigurat.
   Am fost așezați la o masă foarte confortabilă, în apropierea aleii care ducea spre grădini şi piscină. Priveliştea din acel loc era spectaculoasă şi, în scurt timp, ni s-a servit cina şi ne-am putut bucura de o conversație agreabilă şi de o masă rafinată.
   In clipa aceea telefonul meu a început să sune, întrerupând conversaţia. In ultima vreme fusesem sunată de mai multe ori cu număr ascuns, iar cineva asculta de la celălalt capăt al firului.
   - Alo, am zis şi imediat o voce cunoscută mi-a răspuns.
   Era unul dintre băieții cu care jucasem volei pe plajă; dacă nu mă înşelam, il chema Jess. Mi-a explicat cum se numeşte discoteca și mi-a spus să mergem acolo când terminăm cina.
   Când le-am comunicat vestea, Jenna a sărit bucuroasă, iar Nick m-a privit din nou ciudat. Ce naiba i se întâmpla?
   Mi-am luat telefonul şi i-am trimis un mesaj. Ştiam că era ridicol, dar, dacă nu înceta, până la urmă avea să-mi strice seara.

   Ce naiba ai? Te uiți la mine urât de când am ieşit din cameră.

   M-a amuzat cum a făcut ochii mari când i-a sunat telefonul și a citit mesajul. Privirea sa a căutat-o pe a mea exact când telefonul a început să-mi vibreze în mână.

    Cred că-mi placi mai mult atunci când îți alegi singură hainele. N-ar trebui să te imbraci cu ceva cu care nu te simți comod.

   Cum îşi dăduse seama că Jenna fusese cea care mă sfătuise cum să mă îmbrac? Atât de evident era că mă simţeam ridicolă îmbrăcată aşa? Jenna arăta incredibil... Sunt sigură că, pe lângă ea, păream o marionetă grotescă.
   Au început să mă usture ochii la gândul că mă făceam de rás. Voiam să-l las pe Nick cu gura căscată și obținusem efectul total opus.
   Am lăsat telefonul pe masă, nu aveam de gând să-i răspund. Niciodată nu fusesem genul de fată care să se aranjeze excesiv, dar nici nu dădusem importanță părerilor pe care cei din jur, şi cu atât mai puțin băieții, le aveau despre mine. Faptul că făcusem asta pentru Nick in zadar má fácea să mă simt ca o idioată.
   Telefonul mi-a sunat din nou,făcând mai mult zgomot de data asta, întrucât vibrase pe tăblia mesei.
   Am citit mesajul şi am simțit un fior.

Pacatul meu 🫧Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum