NICK 18

283 5 0
                                    



   Am lăsat-o acolo, simțind cum mă străbătea un fior din cap până-n picioare. Cred că nicio fată nu mă emoționa atât de mult cum o făcea Noah, iar lucrul ăsta îmi plăcea și, în același timp, mă irita. Întotdeauna îmi plăcuse să deţin control absolut, în special asupra femeilor. Întotdeauna fusesem conştient de felul în care acestea reactionau în fața mea şi întotdeauna ştiusem ce doreau de la cineva ca mine, dar Noah era diferită. Nu trebuia decât s-o priveşti ca să-ţi dai seama că era total diferită de persoanele alături de care crescusem sau care mă înconjurau. Încă nu puteam să înţeleg cum era posibil ca, având posibilitatea de a cheltui banii tatălui meu, să insiste să se îmbrace cu haine simple, sau să conducă o maşină oribilă şi periculoasă, ori să îşi caute un loc de muncă. Erau întrebări pe care mi le puneam de fiecare dată când o vedeam, dar ceea ce mă afecta cel mai mult era atracţia fizică pe care o simţeam pentru ea. Ori de câte ori o vedeam, îmi doream s-o sărut şi s-o mângâi, iar de când făcusem asta, beat fiind şi fără să ştiu prea bine în ce mă băgam, nu încetasem să-mi doresc să repet experiența. În seara aceea eram acolo exact din acest motiv. Înainte ca Jenna şi Lion să-şi facă apariția, fusesem pe punctul de a o săruta şi de a rămâne cu ea toată noaptea. Nu mi-ar fi păsat câtuşi de puţin să pierd lupta, dacă în felul ăsta aş fi putut să sărut acele buze suave.
   Îmi făcea plăcere să simt cum reacționa la contactul cu pielea mea. În acea primă seară aproape că mi-am pierdut controlul auzind gâfâitul slab care-i ieşea de pe buze în timp ce o sărutam. Şi iată că eram din nou în aceeaşi situaţie şi nici măcar nu ştiam de ce naiba o invitasem să vină să mă vadă cum mă încăieram cu unul dintre indivizii cei mai imbecili pe care-i cunoscusem. Nu puteam să-mi scot din minte nici fata ei îngrozită când și-a dat seama în sfârşit ce aveam de gând s facem. Adevărul e că, într-un fel, era amuzant să o văd acolo. Făcea o totală notă discordantă.
   M-am îndepărtat de ea şi am intrat în clădirea abandonată pe care o foloseam întotdeauna pentru astfel de lucruri. Luptele făcuseră parte din viața mea practic din clipa în care îl cunoscusem pe Lion. El era foarte bun, iar eu învățasem de la el aproape tot ce știa. Poate că furia cu care mă băteam era mai intensă decât a lui și de aceea aproape nimeni nu mă putea învinge. Îmi era chiar uşor să-mi dobor adversarii. Când mă băteam, toate simțurile mele se concentrau asupra obținerii victoriei, nimic altceva nu conta şi asta mă ajuta să mă descarc, să suport mai uşor toate lucrurile pe care le țineam in mine. În ziua aceea aveam nevoie de aşa ceva mai mult decât oricând: ultima vizită la sora mea mă făcuse praf, mai ales după ce aflasem că urma să rămână singură toată săptămâna, pentru că părinții ei plecau câteva zile în vacanță în Barbados Nu puteam să înțeleg cum era posibil ca nişte părinți să îşi lase copiii singuri şi să văd cum mama mea, femeia care mă abandonase fără nicio remuşcare, îi făcea acum acelaşi lucru unei fetiţe... Toate astea mă scoteau pur şi simplu din minti.
   În acel loc spiritele se puteau încinge foarte uşor dacă nu aveai grijă și de aceea eu mă mulțumeam să intru, să câştig lupta, să iau banii şi să dispar. Majoritatea celor prezenți rămâneau la petrecerea care urma, unde abundau alcoolul şi drogurile. Pe mine chestiile astea nu mă interesau, motiv pentru care mi-am menținut mintea limpede în timp ce-mi scoteam tricoul şi intram în ringul unde urma să aibă loc lupta.
   Greg era un tip corpolent, petrecea mult timp la sală şi ne aveam ca șoarecele cu pisica de când ne ştiam. Înainte să apar eu, toţi îl urcaseră pe un piedestal și de aceea, când se bătea cu mine, îşi punea toată energia în atac. Problema sa era că nu se omora cu tehnica, punctul său forte fiind forța brută, motiv pentru care nu-mi era greu să mă feresc de fiecare dată când încerca să mă lovească direct cu pumnul. A.J. era altceva, iar el şi Lion aveau multe de împărţit. Odată fusese pe punctul de a o viola pe Jenna într-o discotecă. Slavă Domnului, în seara aceea eram cu ea şi am putut să intervin înainte să se întâmple ceva. Lion nu o cunoştea pe Jenna pe atunci, dar, când au început să iasă împreună şi a aflat cele întâmplate, a fost cât pe ce să-l omoare în bătaie.
   Spectatorii se reuniseră în jurul micii platforme pe care urma să ne luptăm. Pariurile se mențineau deschise pe parcursul luptei, motiv pentru care strigătele şi huiduielile şi tot felul de exclamații erau la ordinea zilei. Am început să sar pe loc, încercând să mă încălzesc un pic, în timp ce Greg urca şi el pe platformă pe la capătul celălalt. Ochii săi m-au sfredelit cu ură şi sete de sânge, iar eu a trebuit să-mi reprim un zâmbet arogant, ştiind că urma să termin cu el în mai puțin de zece minute.
   Individul care avea în acea seară sarcina de a strânge banii a strigat numele meu, apoi pe cel al lui Greg, iar un minut mai târziu a început distracția. Una dintre greşelile majore pe care le comitea Greg era că începea să lovească frenetic în dreapta şi-n stânga şi obosea prea devreme. Trebuia să ştii când era momentul potrivit pentru a face un pas în faţă şi a ataca. De aceea primul meu pumn l-a lovit în plin pe adversarul meu în abdomen. Lumea striga înfierbân- tată, în timp ce eu am ridicat genunchiul şi l-am lovit scurt în nas, profitând de faptul că se încovoiase după prima lovitură în abdomen. Adrenalina îmi curgea prin vene şi mă simţeam în stare de orice. Greg s-a repliat şi a încercat din nou să mă lovească cu pumnul, de data asta în față. Am zâmbit şi m-am eschivat, iar o secundă mai târziu, l-am lovit în plin în ochiul drept.
   Lovitura a fost atât de puternică, încât a căzut, dându-mi astfel ocazia să-l mai lovesc o dată cu piciorul... dar nu am făcut-o, pentru că nu are niciun farmec să lovești pe cineva care e întins pe jos. Înainte ca lupta să se termine, Greg s-a ridicat şi s-a mişcat atât de rapid, încât a reuşit să mă împingă, atingându-mi uşor cu pumnul obrazul drept. Brațul meu s-a mişcat atât de repede, încât lovitura care a urmat l-a aruncat din nou la podea, de unde nu s-a mai putut ridica.
   Euforia victoriei era benefică pentru mintea mea agitată și eram recunoscător pentru faptul că aveam forța necesară să ii vin de hac oricui m-ar fi înfruntat.
   Toată lumea striga numele meu, iar cei care urmăriseră lupta au încercat să mă ajungă din urmă când am coborât de pe platformă şi m-am îndreptat spre cel la care erau banii ce mi se cuveneau. Am câştigat cinci mii de dolari in urma acelei lupte și, după ce i-am băgat în buzunarul blugilor, am pornit în căutarea lui Lion. L-am găsit alături de Jenna pe ultimul rând de spectatori. Acolo atmosfera nu era atât de sufocantă ca în primele rânduri, unde puteai să te trezești cu un pumn sau un brânci.
   Când m-am apropiat de ei și am văzut că Noah nu era acolo, inima a început să-mi bată mai tare fără să vreau. Am privit în ambele părți, dar n-am văzut-o nicăieri.
   -Unde e? l-am întrebat pe Lion, simțind cum adrenalina mă invada din nou, iar corpul mi se încorda.
   El mi-a zâmbit, iar Jenna a dat ochii peste cap.
   -A fost prea mult pentru ea. Când a văzut cum ai încasat pumnul ăla pur și simplu a ieşit, mi-a relatat amica mea.
   Apoi s-a întors spre Lion, care urma să intre în ring. Alături de ei erau mai mulți tovarăși de-ai mei.
   -Mă duc s-o caut, nu pleca de lângă ei, Jenna, i-am informat, răsucindu-mă pe călcâie şi pornind în căutarea lui Noah.
   Am găsit-o lângă uşă, stând pe jos sprijinită de perete şi cu mâinile în jurul genunchilor. Nu mi-a plăcut ce-am citit pe chipul ei. M-am grăbit să-mi pun tricoul când m-am apropiat de ea şi am văzut că zăbovea cu privirea asupra corpului meu şi a zgârieturii pe care o căpătasem pe faţă.
   -Ce naiba faci aici? am întrebat-o, simțind că o parte din mine era dezamăgită că nu mă văzuse învingându-mi adversarul.
   Ea s-a ridicat, dar m-a privit încruntată.
   -Ceea ce faci acolo... a spus trăgând aer în piept și închizând ochii, în timp ce era străbătută de un fior. Nu e pentru mine, a declarat în cele din urmă.
   Adevărul e că părea chiar speriată. Nu credeam că treaba asta putea s-o afecteze atât de mult, orice altă fată mi e s-ar fi aruncat în brațe înnebunită după victoria pe care o e obținusem, dar Noah...
   -Luptele nu sunt pe gustul tău, m-am prins, am comentat şi, fără să vreau, am întins o mână şi i-am atins gâtul cu delicatete.
    Noah mi se părea o fată de pe altă planetă: uneori părea dură ca o stâncă, în stare să-mi tragă un pumn fără să stea pe gânduri, iar alteori părea atât de mică și de fragilă, încât nu-mi doream decât s-o strâng în braţe.
   I-am mângâiat ceafa cu degetele, iar ea a ridicat ochii să mă privească. Părea pe punctul de a spune ceva, dar nu m-am putut abţine şi m-am aplecat s-o sărut și s-o îmbrăţişez.
   S-a topit în brațele mele, aşa cum mă aşteptam, iar adrenalina care încă îmi curgea prin vene m-a făcut s-o strâng cu putere la piept. Era înaltă, dar, chiar şi aşa, părea mică în comparație cu mine. Chestia asta mă încânta, mai ales când simţeam cum reacționa trupul său la atingerea mea. Şi-a împletit degetele în părul meu umed şi a trebuit să-mi înfrânez dorinţa de a o mângâia peste tot.
   Câteva secunde mai târziu, s-a desprins din îmbrăți- şare, iar privirea i s-a îndreptat asupra rănii mele. Au atins uşor mica inflamație care, cu siguranță, începuse deja să se formeze şi am avut o senzație ciudată la acea mângâiere atât de simplă, dar în acelaşi timp atât de grăitoare.
   -Am urât fiecare secundă în care ai fost acolo sus, a mărturisit, privindu-mă din nou în ochi.
   Vorbea serios, vedeam asta în privirea ei. Într-un fel, Noah îşi făcea griji pentru mine, iar asta era ceva atât de nou şi de ciudat, încât a trebuit să fac un pas înapoi.
   -Aşa sunt eu, Noah, am recunoscut, retrăgându-mi degetele de pe pielea ei.
   Ea a remarcat schimbarea care s-a produs în starea mea de spirit. Și-a îndepărtat bratele din jurul gâtului m-a observat încruntată.
   -Nu înțeleg de ce faci asta, a comentat. Ai bani destui, nu ai nevoie de ei...
   -Lion, în schimb, are nevoie, am întrerupt-o, adoptând un ton defensiv.
   Fata i s-a luminat a înțelegere, dar m-am grăbit să clarific un lucru.
   -Nu o fac doar pentru bani: îmi place să mă lupt, îmi place să ştiu că pot să dobor persoana din fața mea, că deţin controlul asupra situației. Intuiesc ce vrei să spui și, dacă tu crezi că o să renunţ să mai fac asta pentru că noi doi suntem...
   -Ce? m-a întrerupt ea pe un ton iritat. Cum se termină fraza asta?
   Nu-i puteam răspunde la această întrebare. Nici măcar eu nu ştiam ce se întâmpla, ştiam doar că e o greşeală. Noah era o fată simplă, care-și dorea o relație ca-n basme, pe care eu nu i-o puteam oferi. Simplul gând era ridicol. Totuşi, problema era că toate aceste detalii dispăreau din mintea mea când o aveam aproape. Știam că greşesc sărutând-o, atingând-o... dar nu mă puteam abține... avea dreptate: eu eram cel care o căuta.
   Nu am ştiut ce să răspund.
   -Nu contează, nu-mi răspunde, a spus ea un minut mai târziu. Ştiu cum eşti, Nicholas. N-o să aştept de la tine mai mult decât avem acum.
   După ce a terminat de vorbit, s-a întors cu spatele şi s-a îndreptat spre intrarea în locul unde se desfăşura lupta la care participa Lion.
   Oare ce a vrut să spună când m-a asigurat că ştie cum sunt? Orice ar fi fost, nu mi-a plăcut deloc. Am observat-o în timp ce intra şi am simţit că furia punea stăpânire pe mine.. deşi nu ştiam exact de ce.

 deşi nu ştiam exact de ce

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Pacatul meu 🫧Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum