NICK 30

226 3 0
                                    




     I-am observat cu atenție reacția. De când o văzusem albindu-se la față când ne jucaserăm cu sticla și i s-a cerut să intre într-un dulap întunecat mă tot întrebasem ce naiba i se întâmplase de îi era atât de frică de întuneric. Iar acum situația se repeta. Tot trupul i se încordase şi era palidă, ca şi cum o amintire o măcina pe dinăuntru.
   - Linişteşte-te, Noah, i-am spus, strângând-o la piept.
   Să o țin în brațe fusese un vis împlinit, dar acum, că reuşisem s-o fac să se relaxeze, stricasem totul punându-i întrebarea aceea nepotrivită.
   - Nu vreau să vorbesc despre asta, a insistat și am sesizat cum tremura în brațele mele.
   Ce naiba i se întâmplase?
   - Bine, nu-i nimic, am aprobat, mângâind-o pe spate.
   În ziua aceea nu mă putusem abține să nu o sărut, trecuse deja prea mult timp de ultima dată, iar mâinile mele nu puteau sta departe de ea. Noah mă captivase şi descoperisem că exista un nou Nicholas, care nu putea să şi-o scoată din minte nici dacă se străduia.
   - Cred că ar trebui să plec, a comentat câteva minute mai târziu.
   M-am blestemat în sinea mea pentru că provocasem acea reacție. Nu-mi plăcea să văd cum se îndepărta de mine de fiecare dată când lucrurile deveneau serioase sau când ne apropiam prea mult unul de altul.
   - Nu, mai stai, am protestat, îngropându-mi faţa în gâtul ei, simţindu-i magnifica aromă, captivantă, dulce şi extrem de seducătoare.
   - Sunt obosită, azi a fost o zi lungă, a comentat, scuturându-se şi ridicându-se în picioare.
   Am prins-o de mâini, încercând s-o opresc.
   - Rămâi aici să dormi, i-am cerut şi mi-am dat seama cum a sunat asta imediat ce mi-au ieșit cuvintele din gură.
   M-a privit cu ochii mari. Fir-ar să fie, lucrurile mergeau din rău în mai rău. Cu Noah trebuia să fiu cu mare băgare de seamă.
   - Doar să dormim, am precizat, conştient de tonul meu rugător.
   Ea a părut să-mi analizeze propunerea pentru o clipă.
   - Prefer să dorm în patul meu, a declarat, dându-mi mâinile la o parte.
   Părea să regrete că îmi spunea asta, dar o parte din mine a înțeles-o: după ce îi trezisem amintiri neplăcute, era firesc să nu vrea să rămână cu mine.
   - Bine, te conduc în camera ta, m-am oferit, ridicându-mă în picioare.
   Ea a chicotit, iar inima mi-a tresărit de
bucurie. Asta era Noah care-mi plăcea mie. 
   - Nicholas, camera mea e lângă a ta, nu e nevoie să mă însoţeşti, mi-a amintit, intrând în cameră şi adunându-şi lucrurile.
   Arăta atât de bine îmbrăcată cu tricoul meu... Îi venea un pic peste fund şi abia îmi stăpâneam impulsul de a-i da la o parte tricoul şi de a o contempla ore întregi.
   - Nu-mi pasă.
   Ea a zâmbit.
   - Multumesc, a spus simplu.
   I-am luat pantofii din mână şi i-am deschis ușa să iasă. Nu ştiu de ce făceam asta, dar ea îmi trezea dorința de a mă purta ca un cavaler.
   Am traversat holul spre usa ei şi am privit-o cum scotea cardul din geantă şi il punea în locaşul său. O luminiță verde a apărut și ușa s-a deschis cu un zgomot sec.
   S-a întors spre mine. Părea tulburată sau speriată. Nu înţelegeam foarte bine ce se întâmplase după ce îi pusesem întrebarea aceea, dar, dintr-odată, o simteam mult mai departe de mine. Înainte de a se întoarce din nou și de a intra în cameră, am prins-o de mijloc şi am apropiat-o de mine. Mi-am lipit buzele de ale ei într-un sărut pasional și excitant, care m-a făcut să-mi doresc mai mult. Mi-a răspuns la sărut, dar câteva secunde mai târziu s-a desprins de mine şi mi-a luat pantofii din mână.
   - Noapte bună, Nick, şi-a luat rămas-bun cu un zâmbet timid.
   - Noapte bună, Noah.

   În dimineața următoare nu ştiam prea bine care avea să fie situația, dar, când ne-am întâlnit cu fetele în fața liftului, nu mi-a păsat că Jenna şi Lion ne observau. M-am apropiat de Noah şi am sărutat-o pasional pe buze. Nu se aştepta la asta, dar nici n-a întors capul. Spre deosebire de noaptea anterioară, era îmbrăcată cu pantaloni scurţi de blugi, un tricou şi adidași. Analizându-i ținuta tinerească şi informală, m-am gândit fără să vreau că Noah era total diferită de toate fetele cu care ieşisem. Era simplă, ce-i drept, dar pe dinăuntru era la fel de complexă ca un puzzle cu o mie de piese şi nu știam încă unde mă situam eu în acel puzzle.
   - Luați-vă o cameră, ne-a spus Jenna chicotind.
   M-am desprins de Noah şi i-am zâmbit, iar ea mi-a răspuns la fel, din fericire.
   - Taci, Jenna, i-am cerut fără ca măcar s-o privesc. Arăți foarte bine, am adăugat, privind-o cu atenție pe Noah.
   În noaptea trecută mi s-a părut că i-am rănit sentimen- tele când i-am trimis acel mesaj şi nu mai voiam să provoc aceeași reacție.
   - Și tu, mi-a răspuns ea, ca şi cum era lucrul cel mai natural din lume.
   Am intrat toți în lift şi ne-am dus să luăm micul dejun. Conversaţia s-a învârtit în jurul celor întâmplate în noaptea anterioară, iar Jenna a fost de părere că suntem duşi cu capul. Noah aproape că n-a deschis gura, aşa că sarcina de a ne apăra cauza a căzut asupra mea.
   In ziua aceea aveam de gând să dăm o tură prin oraş, să mergem prin magazine şi să mâncăm la un restaurant. In ziua următoare ne întorceam acasă, iar o parte din mine se temea că tot ceea ce se întâmplase între noi avea să dispară în clipa în care intram pe uşa casei. Nu puteam nega că temperamentele noastre intrau în conflict extrem de frecvent. Majoritatea amintirilor pe care le aveam cu Noah erau discuții în contradictoriu sau sărutări furate, iar lucrul ăsta mă speria: nu voiam s-o pierd, ci să continui relația care se infiripase intre noi, oricare ar fi fost ea.
   După-amiaza parcă a zburat, am luat masa la un restaurant cochet şi m-am bucurat să îi cumpăr tot ce îşi dorea, ceea ce era foarte puțin în comparație cu Jenna, care nu ratase niciun magazin din zonă.
   M-am oprit lângă Noah, care admira nişte coliere cu pietre de toate culorile. Erau nişte fleacuri, dar era primul lucru care îi captase interesul de când plecaserăm de la hotel, făcând abstracție de entuziasmul pe care l-a arătat pentru oraş şi împrejurimile sale.
   - Dați-mi-l pe ăsta, vă rog, i-am semnalat vânzătoarei.
   Noah a tresărit auzindu-mi glasul şi s-a întors spre mine.
   - Nu trebuie să mi-l cumperi, doar mă uitam, a comentat încruntată.
   - Vreau să ți-l cumpăr, am declarat în timp ce vânzătoarea îmi întindea colierul, care avea o pietricică de culoarea mierii. Se asortează cu ochii tăi, am afirmat, punându-i-l la gât.
   - Multumesc, a spus ea, mângâind piatra cu degetele.
   -Cu plăcere, i-am răspuns zâmbind.
   Imi plăcea să-l văd la gâtul ei şi îmi plăcea că eu fusesem cel care i-l pusese la gât.
   Apoi am mâncat toți înghețată pe malul mării şi, puțin după aceea, ne-am decis să ne întoarcem la hotel. Fetelor le era foame şi nu peste mult timp era ora cinei. Jenna ne-a spus că avea bilete pentru o discotecă din oraș și că era un plan foarte bun pentru seara aceea.
   - Ne vedem în curând, ne-am luat rămas-bun.
   Am intrat în camera mea, însoțit de Lion.
   - Nu ştiu ce faci, dar ar fi bine să ai grijă, mi-a spus, privindu-mă cu neîncredere. Te-am observat, Nick, şi eşti indrăgostit lulea de fata asta.
   - Doar ne distrăm, Lion, nu-mi strica cheful, i-am răspuns, scoţându-mi tricoul şi întorcându-i spatele.
   - Eşti obişnuit cu un anumit gen de fete, Nicholas, şi cred că, în cele din urmă, o să aveți amândoi de suferit. Nu am văzut niciodată două persoane atât de diferite ca tine şi Noah.
   M-am întors spre el. Reuşise să mă enerveze.
   - Vezi-ți de treaba ta, Lion, sau vrei să-mi spui că tu și Jenna aveați ceva în comun când v-am făcut cunoştinţă?
   A rămas tăcut câteva secunde.
   - Eu doar te-am avertizat, a spus el şi a ieşit.
   Am rămas singur în cameră, cu gândurile acelea care-mi dădeau târcoale. Da, era adevărat, Noah nu semăna deloc cu mine şi poate că exact de asta aveam nevoie. Niciodată până atunci nu simţisem nevoia să cunosc pe cineva în profunzime. Noah era ca o enigmă pe care trebuia s-o descifrez.
   Am făcut duş şi mi-am pus un tricou negru şi blugi. Când am fost gata, m-am îndreptat spre lifturi. Lion era deja acolo cu Jenna şi Noah. De data asta ea purta nişte pantaloni negri mulaţi şi o bluză albastră: arăta spectaculos.
   Ştiam că, de când ajunseserăm aici, relația noastră se schimbase complet. Aproape că nu ne certaserăm deloc, ceea ce era o realizare, dar mă neliniştea distanța care părea să existe în continuare între noi; era ca și cum făceam doi paşi înainte şi cinci înapoi.
   Când am ieşit din hotel, temperatura era plăcută, iar soarele apusese deja de ceva timp. Am mers pe jos până la discotecă și abia când am ajuns la uşă şi i-am văzut, mi-am dat seama că seara aceea nu avea să se încheie cu bine. Toţi jucătorii de volei de pe plajă ne aşteptau afară. Am înțeles că fusesem un prost să nu-mi dau seama că Jenna primise probabil biletele de la ei cu o zi în urmă, după ce noi plecaserăm.
   Noah s-a apropiat de ei să-i salute. A trebuit să recurg la tot autocontrolul de care dispuneam să nu-i smulg brațele lui Jess când a îmbrățișat-o și a ridicat-o în aer, aşa cum făcuse şi cu o zi în urmă.
   - Ieri ai plecat fără să-ți iei rămas-bun! i-a reproşat el, ținând-o încă strâns.
   Am făcut un pas în față, dar, slavă Domnului, i-a dat drumul. Noah părea să se distreze şi avea obrajii îmbujorați. Îi plăcea oare de idiotul ăla? Dacă era aşa, nu răspundeam de acţiunile mele.
   Şi ceilalți jucători au salutat-o, iar câțiva dintre ei au rămas cu ochii țintă la ea, fermecati. Arăta spectaculos, pantalonii aceia negri şi sandalele cu toc o făceau să semene cu un fotomodel. İşi prinsese părul într-un coc lejer, din care se desprinseseră şuvite subţiri ce îi încadrau chipul angelic.
   Am intrat în discotecă şi mi-am dat seama că era şi mai multă lume decât în seara precedentă. Era, se pare, petrecerea sărutului. La intrare toată lumea primea nişte brățări colorate; dacă erai singur, primeai o brățară verde, dacă ți-era indiferent, primeai una galbenă, iar dacă erai cuplat cu cineva, primeai o brățară roşie. Cu greu m-am stăpânit când am văzut că Noah a luat o brățară verde. Aproape că i-am smuls-o din mână. Dar în jocul ăsta puteam să intru şi eu.
   Ne-am aşezat într-un separeu mai mic, dar aflat în apropierea barului. Am văzut cum Jenna a tras-o pe Noah după ea spre bar şi cum li s-au servit băuturi. Lion s-a apropiat cu două pahare pline cu o băutură extrem de tare. Şi-a ciocnit paharul de al meu si mia zambit.
   - Pentru cei douăzeci și doi de ani împliniţi, prietene! a exclamat, făcându-se cu greu auzit peste zgomotul muzicii.
   Fetele s-au apropiat de noi la scurt timp.
   - Azi trebuie să ne îmbătăm! a țipat Jenna, iar Noah a râs.
   M-am încruntat, dar n-am spus nimic.
   Pe măsură ce treceau orele, iritarea mea a crescut tot mai mult. Afurisitele de brățări dădeau cale liberă oricărui individ să se dea la fetele care purtau brățară verde sau galbenă. De pe locul meu din separeu am văzut cum Noah dansa cu un tip mult mai în vârstă decât ea. Era extrem de seducătoare când îşi unduia şoldurile în felul ăla şi începeam să mă enervez când o vedeam dansând cu toţi, numai cu mine nu.
   Am dat peste cap cel de-al patrulea pahar și m-am apropiat de ea exact în momentul în care tipul cu care dansa a tras-o spre el şi şi-a lipit buzele de ale ei.
   Brusc, am văzut roşu în faţa ochilor.
   Am dat-o la o parte pe Noah şi l-am prins pe imbecil de cămașă. Următorul lucru pe care mi-l amintesc e că eram pe jos şi mă băteam cu idiotul ăla. Puţin îmi păsa câți pumni îi cărasem, când îl văzusem peste Noah îmi pierdusem mințile.
   - Nicholas, oprește-te! a urlat o voce prea cunoscută ca s-o pot ignora.
   Nişte brate m-au prins pe la spate şi l-am auzit pe Lion înjurând în timp ce mă împingea afară din local. Încasasem un pumn în ochi; în acelaşi ochi care nu se vindecase încă de tot după ultima bătaie în care fusesem implicat.
   - Ce dracu' faci, frate? a strigat Lion la mine când am ieşit.
   - Unde e Noah? am întrebat, căutând-o în jur.
   Era plin de lume şi n-o vedeam nicăieri. În clipa aceea a apărut şi m-a fulgerat cu ochii ei migdalaţi.
   - Ai înnebunit?! s-a răstit la mine scoasă din sărite.
   Când a ajuns lângă mine m-a îmbrâncit fără să reuşească însă să mă clintească.
   Tot ea era supărată? Dintr-odată, furia a pus din nou stăpânire pe mine.
   - Iti place ca toți tipii să te pipăie în fața mea? am acuzat-o ca răspuns la întrebarea sa.
   Eram surescitat.
   Ea a făcut ochii mari, parcă nevenindu-i să creadă ce auzea.
   - Dansam! a strigat exasperată. Asta e tot!
   M-am apropiat de ea, încercând să-mi stăpânese impulsul de a o scutura.
   - Şi îl laşi să te sărute?! am întrebat, accentuând furios  fiecare cuvânt.
   În momentul acela eram prea nervos să îmi controlez cuvintele şi prea beat să cântăresc consecintele.
   - Dacă lași pe oricine să pună mâna pe tine, n-ar trebui să mai fii atât de cu nasul pe sus şi să-ţi dai aere de sfântă care...
   Palma a venit atât de rapid, încât nici nu m-a durut în primele secunde.
   Am prins-o de umeri imediat, cu un gest reflex.
   - Îndrăzneşte să mai faci asta o dată, am provocat-o, strângând-o de umeri.
   Mi-au trebuit câteva secunde să-mi dau seama ce faceam. Privirea ei îngrozită m-a determinat să fac un pas inapoi. A respirat profund, iar ochii i s-au umezit.
   - Noah.
   S-a îndepărtat, privindu-mă îngrozită.
   - Nu pot să fiu cu tine, Nicholas, a recunoscut şi fiecare cuvânt al ei a fost ca un pumnal. Reprezinti tot ce am încercat să evit de când mă ştiu.
   Am încercat s-o opresc, dar s-a smuls din bratele mele în timp ce ochii săi căprui aruncau flăcări.
   - Să nu mai pui niciodată mâna pe mine! a strigat. Faptul că modul tău de a soluționa lucrurile e să te bați de fiecare dată e problema ta, dar n-o să faci asta în fața mea!
   Am vrut să spun ceva, dar mi-a întors spatele şi a pornit spre hotel.
   - Eşti idiot, Nick, mi-a spus Jenna săgetându-mă cu ochii ei negri şi a alergat după Noah.
   O mână mi s-a aşezat pe umăr şi a trebuit să fac un efort să n-o îndepărtez cu un gest violent.
   - Ai dat-o în bară, frate, a afirmat Lion pe un ton abătut.
   - Lasă-mă în pace!

Pacatul meu 🫧Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum