15.Bölüm

74 10 3
                                    

Evet, Enes'ti.. On lanet insan işte tam da oydu. Ama hayır, öcünün o olmadığına adım kadar emindim. Lakin 2 saatte benim unutamayacağım tranvalarımın sebebi o olmuştu.

"Güzelim.. Üzülme, bak ben burdayım. Biz burdayız. Geçicek sana yemin ederim ki geçicek. El ele çıkıcaz buradan. Yalvarıyorum sana o gözlerini bir orospu çocuğu için üzme.."

Dedikleri daha da ağlamam sebep olurken, konuşmaya devam etti.

"Anlat birtanem. Anlat.. Seni ölesiye kadar dinlemeye hazırım.."

"T.. Tamam.."

2 saat önce..

Gözlerimi açtığımda başımda büyük bir ağrı hissettim. Lanet olası adam kafama sopa ile vurmuştu! Allah onunda belasını versin! Nerdeyim lan ben? Burası da neresi böyle? Hay bu kaçıncı sezon? Bir final olmadı şu dizi de! Depoya benziyor.. Yada gerçekten de öyle. Okulum deposundaydım! Allah kahretsin. Etraftaki örümcek ağları korkumu artırıyordu. Bir dolap vardı. Kapağı camdan olsa gerek. İçini rahaçta görebiliyordum. Lakin içinde süs yerine bir sürü delici kesici aletler vardı. Kimin içindi bunlar? Ne yani beni keserek mi öldürücekler? Aman ne harika! Artık kesin reyting birincisi oluruz bu gidişle.

Ben hala bir filmde olduğumuza inanmak istiyorum..

Kapının gıcırdaması ile yönümü o tarafa çevirdim. 2 maskeli adam ve en arkada yavaş yavaş gelen bir adam vardı. Kimdi bunlar şimdi. Mafya falansanız eğer valla tefeciler ile işim olmaz benim. Puff cidden korkunç olmadıklarının farkındalar mı acaba? Hayır yani şu an sanki soğuktan korunmak için maske takmış 2 insana benziyorlar. Tabii ki ben kendimi yine tutamadım. Bunlara ağızlarının paylarını vermek lazım vermek lazım ki her önüne geleni depoya atmasınlar!

"Korkutucu olduğunuzu falan mı düşünüyorsunuz?"

2 adamda bana kaşlarını kaldırıldıp baktı.

"Diyorum ki, kabuslarımdan bile korkutucu değilsiniz!"

"Ne diyosun kızım sen? Kafan mı güzel?"

"Benim kafam gayet iyide, sizler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Hele şu arkanızda saklanan korkak için!" dediğim esnada biri silahını kaldırıp bana oturmamı söyledi. Şimdi o elinde ki şey ile beni korkutabileceğini mi sanıyordu bu iblis? Eğer öyle ise büyük hata etmiş olmalı! Çünkü kendi silahı ile onu vurmamam için hiçbir sebep yok!

"Kapa çeneni ve geç yerine! Zorluk çıkartma!"

"Alla Halla oldu paşam başka?" alay ile söylendiğimde gelip kolumu sıkıca tuttu it oğlu!

"Bak kızım, senin ile oyun oynayacak vaktim yok benim, anlıyor musun? Şimdi sus ve yerine otur. Diğer türlü seni ben oturtucam."

Kolumu çektiğim esnada diğeri de silahını çıkarttı.

"Birdaha sakın bana dokunma! Duydun mu beni? Sakın! Kendim de oturabilirim ne sana ne de o karaktersizlikte başrol oynamış arkadaşlarına ihtiyacım yok benim!"

Diyerek onlardan uzak bir yere oturdum. Peşimden gelmelerini beklerken arka da ki adamın sesini duydum...

"Tamam, bırakın kızı. Abartmayın. Gerisini ben hallederim. Siz kapıda bekleyin."

Abi? ..

Gözlerimden gelen yaşları saklamaya çalışırken daha da akmalarını sağlamaktan başka hiçbir fayda etmedi.

"Selam, serçe?"

Ona sadece öfke, hayal kırıklığı ve acıma dolu bakışlarımı atmaktan başka birşey yapmadım, yapamadım..

"Birşey söyleyemeyecek misin serçem?Ne o? Abini görmek hoşuna gitmedi sanırım?"

Saçlarımı okşayıp konuşmasına devam ederken hiçbir tepki veremedim.

"Aaa bak sinirleniyorum,"

Boynumu öptüğü esnada ne yapmaya çalıştığını anlamdım. Bir dakika o benim boynumumu öpmüştü? İğrenç! Onu itmekte gecikmedim.

"Sen, ne yaptığını sanıyorsun? Delirdin mi sen?!!"

"Delirme konusunda belki katılıyor olabilirim. Ama ne yaptığım seni ilgilendirmez? Serçeciğim.."

Yüzüne bir tokat attım ve bağırarak konuştum.

"Utanıyorum senin adına utanıyorum! Senin gibi bir abim olduğu için utanıyorum! Sen ne şerefsiz pislik aşşağlık bir insanmışsın! Allah belanı versin senin!"

Dediğimde ayağa kalktım ve o da benle beraber ayağa kalktı ve kolumu sıkıca tuttu.

"Eğer birdaha o elin yüzüme değerse sonuçlarına katlanmak dahi istemezsin! Sevimli kardeşim.."

Sırıttı.

Ben deliricektim! Beni buraya kapatmış, birde üstüne hala kardeşim deme yetkisini hangi özgüven ile buluyordu?N'apıcaktı bu adi herif bana! Beni bu iğrenç yerden kurtarmak yerine neden beni burada tutuyordu? Allah'ım sen bana sabır ver!

--------------------------------------------------------------
Evet Enes'in Zeynep'in abisi olduğu netleşti. Peki bu olayda bu okulda onun ne gibi bir ilgisi vardı? Tahmini olan?

Zeynep'e neler yaptı dersiniz?

Yeni bölümde görüşmek üzere.

Allah'a emanet olun canlarım. 🤍

Silinmez Leke Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin