Hepimiz çoktan karaları bağlamış otururken Çağrı ilk sözü söyledi.
"Şu anda tek sorunumuz bu mu cidden?"
Hepimiz Çağrı'ya başka ne olucak ki? die baktığımızda konuşmaya devam etti.
"Lan bu kız daha 2 saat önce tacize uğramış! Hemde abisi yüzünden. O herif belki de yaşıyor. Bize zarar vermeyeceği ne malum?"
Bu konudan bahsettikçe elim ayağım titriyordu. Konuşulması bile beni etkisiz hale getirirken düşünüceğim gerçeği beni yerle bir ediyordu. Sonuçta o benim abimdi...
Ege, "Şşt Zeynep sakin ol. Geçti bak biz yanındayız,"
Sanki beni tesselli etmek istermiş gibi ellerini omzuma koydu. Maalesef bu bana iyi hissettirsede korkmamıda sağladı ve ağzımdan o istemsiz kelime çıktı.
"Dokunma bana!" ellerimi gözlerimin öününde kapatınca ağlamak istedim.
"Şey.. Özür dilerim korkma. Sana zarar vermem. Affedersin.."
"Ama ben bu herifi sikerim amına koyayım! Kızı ne hale getirmiş ya!"
"Çağrı sakin ol sende."
"Olamam Ege. Olamam!"
Onların kavga etmesini dinlemek istemediğim için söze ben atıldım.
"Şey hepiniz sakin olun. İyiyim ben. Atlatmam uzun sürebilir. Hepinizden özür dilerim. Sizi bırakıp gitmemem lazımdı. Hepsi benim aptallığım!"
Gözümden akan birkaç damla gözyaşını farkettim. Ben nie ağlıyordum şimdi?
"Zeynocuk eğer ağlamayı bırakırsan sana çubuk kraker vericem."
Berk'in sözüne hepimiz gülmüştük. Valla bu çocuğun bu huyunu sevmiyor değildim yanii.. Çok eğlenceli birisiydi. Ama duygularını gizlediği çok belliydi. Sahi şu bizim dışında birkaç kişi daha vardı. Hala neden çıkmadılar ki? İnşallah iyilerdir.
"Sende çubuk kraker mi var?"
"Heee."
"Lan nie dünden beri vermiyorsun hıyar!"
"Kendim yiyecektim."
"Mal ya."
"Buyrun efendim bişey mi dediniz?"
Ege ve Berk'in konuşmasına yine güldük.
"E ver hadi oğlum! Açız lan dünden beri."
"Yoo verir misin diyiceksiniz diğer türlü vermiyorum."
"Velet gibi başlama oğlum ver hadi hepimiz açız."
"Veriri misin diyiceksin Ege'cim. Verir misin? 🤗 "
"Verir misin mal Berk'cim."
"Çıkçıkçık olmadıı. Malı silmen gerekli."
"Lan uzatma ver işte!"
"Aman al be zıkımlanın!"
Uzattığı paketi hemen kaptım. Valla birde onlara mı bırakıcaktım? Çok beklerler. Hadi neyse o kadar kalpsiz değilim birazcık yiyebilirler.
"Lan Zeyno valla sana da verir misin demem bu mal gibi."
"İstemez pis bağımlı. Çünkü desen bile sadece 3 tane yiyebilirsin. Hatta yiyebilirsiniz. Hiç kimse kusura bakmasın valla hepinizden çok açım. "
"Benim hakkımı da sen ye Juliet."
Yutkundum.
"Şey sen acıkmadın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silinmez Leke
ParanormalSadece değiştirdiğim bir okulda, bir cesed ile hayatımın şekkilleneceğine rüyamda bile görsem inanmazdım. Taki o manzara ile karşılaşacağım vakite kadar.. Sadece dizilerde, filmlerde felan olur sanardım... "Çağrı bu bu ölmüş!!" "Şşt sakin ol güzelim...