H8💛

375 12 7
                                    

Het is maandag ochtend en we worden wakker.

Het is 6:45. De vergadering is om 11:00.

"Als Koen weer te laat komt..." zegt Matthy.

Ik moet lachen. Koen kennende komt hij toelaat.

"App hem ander dat het belangrijk is dat hij er echt om 11:00 moet zijn." Stel ik voor.

"Ja das een goeie!" Zegt Matthy.

Ik trek kleren aan. Britt had gisteren mijn nieuwe kleren gedropt hier.

Ik trek een witte crop top aan met een lila broek met wijde pijpen. Bij de broek zit een bijpassende blazer en die doe ik ook aan natuurlijk.

Beneden maakt Matthy eitjes.

"Maar nu weet ik nog steeds niet hoe jij je eitje wilt. Gekookt, gebakken of bevrucht?"

"Nou ho eens even Matthy, doe maar een gebakken eitje."

"Komt voor de bakker!"

"Maar ik ben bakker."

"Pech."

"Wat is er eigenlijk gebeurd met de baby?" Vraagt Matthy.

"Die zijn overleden toen dokter Kramer me gedrogeerd had."

"Het was een tweeling."

"Hoe weet je dat? Ik heb je dit nooit verteld?" Vraag ik verbaasd.

"Ik hallucineerde dat je naast me was. We zouden een jongen en meisje krijgen
genaamd-"

"Levi en Zoë"

"Levi en Zoë." Zeggen we tegelijk.

"Je hallucineerde?" Vraag ik.

"Ja toen ik ging hardlopen was ik aan het hallucineren dat je tegen me aan het praten was." Zegt Matthy.

"Oh oke." Zeg ik.

Ik weet niet zo goed wat ik hier precies op moet zeggen.

~tijd later~

We zijn onderweg naar kantoor. Het is 7:47 en we zitten goed op schema.

Als het goed is komen we over 10 minuutjes aan.

Ik heb een kladblok bij me en een potlood.

Voor als ik iets bedenk voor weet ik veel wat.

En als ik me verveel kan ik dan lekker schetsen.

Niet veel later komen we aan op kantoor.

De hele rit had Matthy zijn hand op mijn been.

We stappen de auto uit en lopen naar de lift hand in hand.

We zijn nu in een parkeer garage. De parkeergarage onder het kantoor dus niemand kan hier komen gelukkig om ons te filmen.

Matthy maakt een bakje koffie voor ons beide en dan zoeken we vlakbij de vergader ruimte een verstop plek voor mij.

Een plek waar niemand van de bankzitters komt. De vrouwen wc natuurlijk. Maar dat zit niet dicht bij de vergader ruimte.

Uiteindelijk werd het het schoonmaak hok die in de vergader ruimte zit.

Je hebt een deur als je de vergader ruimte binnenkomt en dan zit daarnaast een deur waar je de schoonmaak ruimte binnen komt.

Het is een klein hokje maar alles wat er nodig is past er in.

Aan de andere kant van de muur, de gang op, zit het opslag hok.

Matthy zet het licht aan.

Samen blijven we nog even zitten in de vergader ruimte. Matthy zegt dat hij om 8:30 naar de ruimte gaat waar iedereen werkt zodat hij ze daar kan opwachten.

Dan moet ik natuurlijk in het schoonmaak hok gaan zitten.

We zitten nog even samen tot dat het 8:30 is.

Matthy geeft me een kus en dan gaat hij naar beneden. De vergader ruimte zit boven de werkruimte.

Ik hoor hem Han en Anton begroeten.

Ik ga in het schoonmaak hok zitten.

Het lijkt uren te duren.

Ik krijg een goed idee voor een liedje.

Het lied gaat over vriendschap.

Eerlijk gezegd, het gaat over de vriendschap tussen mij en Britt.

"You're the only friend I need, sharing beds like little kids, and laughing till our ribs get tough, but that will never be enough."

Dit zijn de lyrics die ik er zeker in wil hebben.

Dan hoor ik Matthy, Raoul begroeten.

Al snel daarna volgt Robbie.

Ik krijg een goed schets idee en begin met schetsen.

Voor ik het weet hoor ik Koen ook al binnen komen en begroet worden. 

Koen die er eerder is dan Milo? Dit gebeurd niet vaak. Heel zeldzaam verschijnsel dit. 

Nog geen 3 minuten later hoor ik Milo ook begroet worden. 

In de tussen tijd ben ik lyrics gaan bedenken voor mijn nieuwe nummer over en voor Britt. 

"Jongens nu iedereen er is kunnen we dan nu al vergaderen?" Hoor ik Matthy vragen. 

Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 09:47 is. Ik zit hier al langer dan gedacht. 

Ik hoor verschillende mannen "Ja" zeggen. 

Het is nog geen 11:00 maar aangezien iedereen er is kunnen ze nu beginnen.

Ik hoor ze de trap op komen en niet veel later gaat de deur open. Ik hoor stoelen schuiven. Dat betekent dus dat ze gingen zitten. 

"Matt hoezo plande je een vergadering in als niemand mag weten waar het over gaat?" Vraagt Milo. 

"Ja wat doe je zo geheimzinnig?" Vraagt Robbie.

"Waar gaat dit überhaupt over?" Vraagt Koen. 

"Je maakt ons allemaal nieuwsgierig Matt." Zegt Raoul. 

"Rustig ik vertel het allemaal." Zegt Matthy. 

Ik moet nu goed opletten want dan weet ik wanneer het mijn tijd is om het hok uit te komen. 

Matthy begint met vertellen.

-------------------------------

Maandag 24 juli 

832 woorden

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu