H106💛

188 11 9
                                    

~Tijdskip: 4 dagen.
Locatie: Hawaii
Tijd: 11:25~

Het is zo enorm warm hier in Hawaii.

Ik en Britt zijn nu onderweg naar het strand.

Drie keer raden door wie we worden gevolgd?

Nou het is zijn geen vrienden of familie.

Al een idee?

Paparazzi.

Ik dacht gewoon even een hot girl dagje te willen hebben. Maar nee. Paparazzi komt het even verpesten.

Ik heb mijn bikini hier onder aan. Maar ben ik er wel oké mee om in bikini op camera te gaan?

Ik heb wel al eens lingerie shoots gedaan voor Hunkemöller gedaan. Dat is geen probleem. Maar dit is wat anders.

Britt en ik fluisteren tegen elkaar omdat de Nederlandse fans die dit te zien krijgen het kunnen vertalen voor iedereen.

"Britt kunnen we terug?" Vraag ik.
"Wat hoezo? Je keek er zo naar uit?"
"Ja maar deze paparazzi."
"Ja? Wat is er mee? Je hebt er zo vaak mee gedealt en je zegt tegen iedereen gewoon negeren."
"Ja maar ik moet dan straks in bikini gaan. Op camera. En dit is even wat anders dan die lingerie shoots."
"Ja oké ik snap je. We gaan wel terug."

Ze vind het enorm jammer. Ikzelf ook.

"Sorry Britt. We gaan wel bij het zwembad van het hotel zitten. Ze hebben een binnenplaats waar niemand kan komen behalve mensen die in het hotel slapen. Daar kunnen we zonnen."
"Ja geeft niet hoor. Ik snap het. We gaan naar het zwembad."

We lopen terug naar het hotel, en thank god de security van het hotel is er on de paparazzi tegen te houden.

We gaan door naar het hotel.

Wie zien we daar?

De bankzittertjes. Met camera. Ja joh die maken in elke Amerikaanse staat een video. Ik had het kunnen verwachten maar bij het zwembad?

Ik dacht ze gaan de stad in ofzo.
Daar is toch veel meer te doen? Misschien dat ze in het hotel iets gaan doen. Of in het zwembad.

Een of andere manier vind ik het minder erg om bij hun op camera te gaan dan bij paparazzi.

Het is zeg maar een groot hotel, dus met een grote binnenplaats. Ik denk dat de hele binnenplaats wel sowieso 1 voetbalveld groot is.

Dus dan is de helft ervan een zwembad. Maar eigenlijk zijn het 3 zwembaden, er zitten kleine muurtjes die net een beetje boven het water uitsteken.
Dan heb je een klein peuter badje.
Dan een bad van 165cm hoog, dus daar zou je kunnen staan.
En een bad van 210cm diep, waar je dus opzich wel kunt duiken. Of goede bommetjes in maken.
En de andere helft is een grasveld. Mensen kunnen daar rustig een 4 uurtje doen. (Borrelplankje enzo). Of gewoon zonnen.

Je hebt naast het zwembad natuurlijk ligbedjes enzo. Maar het meeste daarvan ligt in de schaduw.

Britt en ik hebben beide zo'n gevoel, dat we aan elkaar voelen, dat we de video niet willen verstoren en dat we geen hoi zeggen, tot dat hun hoi zeggen.

"HEY WIE IS DAT DAN?!" Roept Koen. Ze camera wordt ingezoomd op mij en Britt.

"Dit is een zeldzaam natuurverschijnsel mensen. Dit komt echt he-le-maak niet vaak voor. Dit aardwezen, kiest altijd het zee, en het strand. Je ziet dit wezen nooit bij het zwembad.  Daarom is dit zo enorm zeldzaam, en moeten we hier genoeg foto's van hebben." Zegt Koen. Hij zei het echt op zon Freek Vonk manier. De andere moeten lachen.

Ik en Britt ook.

"Nou dus jullie willen vast ook wel mijn eerste bommetje zien dan in dit zwembad?" Vraag ik.
"Maar natuurlijk." Zegt Koen.

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu