H12💛

353 8 17
                                    

⚠️seksuele handelingen⚠️

Thuis aangekomen ga ik koken. Voor Matthy en mij maak ik wraps. Matthy is heel blij als hij hoort dat ik wraps ga maken. Daar word ik ook weer blij van.

Ik maak mijn wraps en als ze klaar zijn zet ik ze op tafel. Samen eten we ze op. Matthy complimenteerde me over mijn kookkunsten. Ik bedank hem hiervoor natuurlijk.

Na het eten zijn we eigenlijk beide best moe en besluiten we te gaan slapen. Op naar morgen~

~~

Ik word wakker op Matthy. Ja je hoort me goed, op Matthy. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar ik lig over zijn heupen heen. Onze heupen raken elkaar. We liggen in een + vorm eigenlijk. Echt super raar.

Zodra ik merk dat Matthy ook al wakker is begin ik te lachen. Al snel moet Matthy ook lachen. Ik ga weer van hem af.

"Alleen jij kan dit." Zegt Matthy lachend. "Ja maar ik zie het jou ook nog wel gebeuren." Zeg ik ook lachend.

Opeens begint Matthy me te kietelen. Ik stribbel hard tegen maar het werkt niet.

Op een moment kan ik mijn voet onder zijn oksel plaatsen waardoor ik hem op zijn rug duw en boven op hem gaan zitten.

We kijken elkaar diep aan in de ogen. Dan komt hij dichter naar mijn hoofd en zoent me. Dan trekt hij al snel weer terug.

"Die buikspieren heb ik weer net niet." Zegt hij. Ik moet lachen. Ik buig voor over en zoen hem. Al snel weet hij ons weer om te draaien waardoor ik onder lig.

Hij pakt mijn handen en houd ze stevig vast waarna hij ze boven mijn hoofd klemt. Hij zoent me weer.

(Ja sorry ik heb geen zin om dit verder te typen maar je weet vast wel wat er hier gebeurt)

Hierna gaan we samen douchen.

Na het douchen trek ik ripped licht blauwe mom jeans aan met een beige topje. Matthy trekt een beige cargo broek aan met een wit bankzitters Ikea shirt.

"Ready om de wereld te vertellen dat je leeft?" Vraagt Matthy. "Ja zekers." Zeg ik.

Matthy pakt mijn standaard voor mijn telefoon. Ik doe mijn telefoon er in en maak eerst een filmpje in het Engels. (Nederlandse vertaling komt straks)

"Hi guys, you're probably wondering how i'm here still. Maybe you are shocked about seeing me and its totally fine. I'm gonna explain everything right now.

So basically the docter i had when i first was in a coma, she was not nice like everyone thought she was. She made me wake up from the coma, when my body wasn't ready yet. The she drugged me. Unfortunately my baby, or better say baby's have died. I was gonna get twins. The drugs got me into a new coma. Today i think 20 days ago i woke up from that one. So all this time i was alive but the hospital couldn't get in touch with friends or family.

I am also so happy that i am still alive, because this could have been worse. Some of yo may have guessed it from my boyfriends story that it was me singing but still it comes as a surprise to most people. I was singing my new song. Yes you heard me right, my new song. I think it will come out in a week but i still need to let Britt hear it. So yeah. Goodbye and see you soon with my new song!" Zeg ik.

Nu in het Nederlands.

"Hey mensen (Dylan Haegens vibes) jullie zullen je waarschijnlijk af vragen hoe ik hier nog ben. Misschien ben je geschrokken van het zien van me, en dat is oke. Ik ga jullie nu alles uitleggen.

Dus eigenlijk, de dokter die ik had wanneer ik in de eerste coma lag, was niet zo aardig als iedereen dacht dat ze was. Ze kon me wakker maken uit de coma, terwijl mijn lichaam daar nog niet klaar voor was. Toen heeft ze me gedrogeerd waardoor ik in een tweede coma kwam. Door de drugs is mijn kindje, of beter gezegd kindjes overleden. Ik denk dat het vandaag 20 dagen geleden is dat ik uit dei coma ben wakker geworden. Dus al deze tijd was ik in leven maar het ziekenhuis kon geen contact opnemen met vrienden of familie.

Ik ben ook blij dat ik nog steeds leef want dit kon erger zijn. Sommige van jullie hebben het misschien al geraden en gezien op de story van mijn vriend. Ik was mijn nieuwe nummer aan het zingen. Ja, je hoorde het goed, mijn nieuwe nummer. Ik denk dat het volgende week uit komt maar ik moet het ook nog aan Britt laten horen. Dus ja. Doeii en zie jullie snel met mijn nieuwe liedje!"

Deze twee filmpjes post ik op insta, TikTok en YouTube. Althans, YouTube Shorts natuurlijk.

_________________________

Zaterdag 29 juli

818 woorden

Heyy, de mensen die het al hebben gelezen zullen dit waarschijnlijk niet meer zien maar ik wil even zeggen dat er morgen waarschijnlijk geen post komt. Ik zit niet meer zo lekker in me vel en heb een enorme terugval gehad. Ik heb ook geen motivatie meer om te schrijven. Ik hoop dat dit niet meer zo lang zal duren. Ik heb nog een ander verhaal in me concepten staan waar ik mee bezig ben en die heb ik bijna af. Sorry voor als er langer dan 2 dagen geen post komt maar dan weten jullie waarom

Kusjes Elisa💕

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu