Ik hinkel naar de badkamer waar ik de klep van de wc dicht doe en er op ga zitten. Ik pak mijn tandenborstel uit de la en doe er wat tandpasta op.
Ik poets m'n tanden voor 2 minuten. Dan gaat het piepje van 2 minuten.
Ik spuug het uit en doe dat m'n make up er af halen.
(Guys volg al deze skin care stappen van Jane echt handig😍)
Ik pak een watje en doe er micellar water op. Het reinigt je huid en haalt make up er af.
Nou meid wat enig.
(Martien Meiland that u?😭)Daarna was ik mijn gezicht met een koud washandje. Dat laat ik even opdrogen op mijn gezicht.
Dan pak ik de CeraVe hydrating cleanser.
Daarna de moisturizer lotion.
Dan doe ik van een ander merk, ik weet niet welk, de Cell Protect serum.Oh wacht het merk is SKINCARE.
Origineel.
Dat laat ik even intrekken.
En dan zijn we klaar.
Lekker een heerlijk zacht huidje.
Ik doe de lampen in de badkamer uit en hinkel naar de slaapkamer.
Ik pak mijn pyjama van onder m'n kussen vandaan en trek die aan.
Als ik die aan heb ga ik in bed liggen naast Matthy. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik daarna een korte op zijn lippen.
"Welterusten lieverd. Hou van jou." Zeg ik.
"Welterusten schatje. I love you to the moon and back." Ik glimlach.Ik doe alle lampen uit en ga goed liggen.
Is het stom dat ik als 25 jarige nog een knuffel heb?
Ik heb een knuffel waarmee ik altijd slaap. Mijn lievelings knuffel sinds geboorte al eigenlijk.
Ik heb maar een aantal keer zonder geslapen.
De eerste keer zonder slapen was toen ik hem was vergeten mee te nemen naar Britt.
Ik kreeg toen de muis van Sesamstraat van haar die ze toen had want dat was bijna hetzelfde stofje, en voelde het dus soort van als m'n lievelings knuffel.
Uiteindelijk mocht ik die muis hebben.
Die moet ik ergens in mijn huis nog hebben.
Komt wel weer als we terug in Nederland zijn.
(Iedereen met een knuffel - reageer met wat voor soort knuffel en wat zijn/haar naam is
Mijne is een beer en heet Poeh.
Gewoon Winnie de Poeh eigenlijk.Ik heb obsessie met Winnie de Poeh voor mocht je het in een ander boek genaamd verboden liefde nog niet door hebben gehad bij de authors note en dan de quotes. Vooral Disney quotes want ik heb ook obsessie met gewoon Disney. En nee kinders, ik ben geen 8 jarige simp. Dit is gewoon al zo sinds m'n geboorte.)
Ik draai me om en sluit m'n ogen. Ik kruip achteruit, eitjes naar Matthy toe en hij ook naar mij. Hij legt zijn hand op mijn heup en ik laat een tevreden zucht los.
Wat ben ik blij.
~~
Ik sta op een gebouw.
Ik heb zojuist een mental breakdown gehad.
Iemand staat achter me.
Het is een man.
Ik herkende de stem wel, maar kon niet plaatsen van wie die was.
Het gebouw heeft 11 verdiepingen en ik sta op het dak.
De man achter me heeft een geweer.
Ik liep over straat in mijn eentje. Hij botste tegen mij aan en haalde heel sneaky zijn pistool uit zijn achterzak en richtte het op mij.
Hij zei dat ik met hem mee naar boven moest komen. Ik moest hem volgen.
En nu sta ik hier.
Op de rand van een gebouw.
Mijn hart bonkt heel snel. En hij zit in mijn keel.
"Jump." Zegt de man.
Ik slik de brok in mijn keel weg. Althans, doe een poging tot. Het lukt niet.
Hoe kan iemand je zo erg haten dat hij je dit laat doen?
Ik draai me om naar hem toe.
"Why are you doing this?" Vraag ik met tranen.
"Nee weet je het niet meer Jane?" Vraagt hij. Hij is Nederlands?
"Ik ben het. Angela. Degene die naast jou stond in de audities voor je eerste film.
Ik had voor het eerst 70 vieuws op mijn insta story. En zei het met trots tegen mijn moeder.
Maar jij had al vriendinnen gemaakt en lachte me ziek hard uit.""BRO WE WAREN 10! WAT DENK JIJ WEL NIET. BEN JE HELEMAAL GEK IN JE HOOFD GEWORDEN OFZO?!"
"Ja."
Een schot vuurt.
In mijn schouder.
Ik val achter over.
Matthy, Robbie, Milo, Raoul, Koen, Sven, Nora, papa, mama, tante Linda, ik hou van jullie.
Papa, mama, see you soon.
Het voelt als slowmotion. Ik val en ik val en ik val. Ik blijf vallen, zo voelt het.
Ik raak de grond.
Ik hoor een lange piep.
Alles is zwart.
Is dit hoe mijn leven eindigde?
Jane Bakker. Dood terwijl ze 25 was. Door een gestoorde vrouw.
Ik adem nog wel.
Huh?
Ik voel me dood.
Mijn gedachten vagen langzaam weg.
Ik blaas mijn laatste adem.
Peace.
Finally.
——————————
Oei oei oei
🫶🏻
Maandag 20 november
821 woorden
JE LEEST
De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters
FanfictionVervolg op Het Perfecte Leven! Matthy is er kapot van. Jane mocht niet dood. Hij deed wat Jane hem had gevraagd en ging weer mee doen met bankzitters opnames. Of was dit allemaal een illusie? Hij komt een filmpje te zien van een vrouw met bruine ha...