H10💛

406 11 6
                                    

Ik leg al mijn spullen op de grond neer en doe mijn telefoon in mijn zak.

"Hier is ze." Zeg ik terwijl ik het schoonmaak hok uit loop.

Alle ogen gaan mijn kant op.

Robbie is de eerste die van zijn stoel springt en me in de armen vliegt.

Ik knuffel hem stevig. En niet veel later komen de andere jongens er ook bij.

Uiteindelijk zitten we met zijn allen aan de vergader tafel.

"Ey Milo!" Zeg ik.

"Ja?"

"Roses are red, violets are fine, i'll be the six if you be the nine."

Milo stikt in zijn water die hij in zijn mond had en iedereen gaat stuk.

"En Koen?" Vraag ik.

"Oh God daar komt het." Zegt Koen.

Ik moet al lachen en de rest ook.

"Wat is het toppunt van vertrouwen?"

"Geen idee, zeg het eens."

"Je laten pijpen door een kannibaal."

"Deze is zo slecht." Zegt Koen lachend.

"Hij is slecht maar dat maakt hem juist leuk!" Zegt Robbie.

"Ja!" Zegt Milo.

Zo blijven we nog lang met elkaar door lullen.

~Tijd later~

Matthy en ik zijn weer thuis. We waren even langs Britt geweest om kleren op te halen.

"Matt ik wil een nummer schrijven voor, en over Britt." Zeg ik tegen Matthy.

"Dat is geweldig! Heb je al een idee?" Vraagt Matthy.

"Ja in het schoonmaak hok heb ik al lyrics bedacht die ik er sowieso in wil hebben."

"Wat heb je dan al?"

"You're the only friend i need, sharing beds like little kids. We'll laugh until our ribs are tough, but that will never be enough."

"Dat is al goed! Wat nou als je achter elke zin een soort echo doet van die zin. Dan krijg je: You're the only friend i need. En dan zeg je zachtjes: The only friend i need. Of de hele zin."

"Oeh ja dat is een goeie dat doe ik! Bedankt!"

"Geen probleem schat." Zegt Matthy.

Ik krijg een goed idee voor de lyrics en schrijf ze op.

Ik heb nu: This dream isn't feeling sweet. We're reeling through the midnight streets. And i've never felt so alone.

De reden voor deze lyrics is dat we toen we 16 waren samen gingen rebellen en midden in de nacht over de straten slenteren. Toen zeiden we tegen elkaar dat deze droom is niet lief omdat onze ouders weer boos zullen worden. Toen kregen we beide huisarrest en voelden we zo alleen. Beste tijd van me leven.

Ik wil ze terug. De nachten die we hadden, de gedachten die we hadden die rond spookten door onze hoofden.

He! Dat zijn niet zo slechte lyrics.

I want 'em back, i want 'em back. The minds we had, the minds we had. How all the thoughts, how all the thoughts. Moved 'round our heads, moved 'round our heads.

Ik besluit om een YouTube video op te nemen en die online te zetten als het nummer uitkomt.

"Matt waar is mijn camera voor video's op te nemen?" Vraag ik.

"Die ligt op zolder, hoezo?"

"Ik ga het vastleggen dat ik dit nummer in het geheim ga maken. En dan ga ik ook de reactie van iedereen filmen."

"Leuk idee! Ik haal hem wel even voor je."

"Super bedankt!" Zeg ik.

Matthy loopt naar boven en komt niet veel later terug met mijn camera.

"Dankje lieverd." Zeg ik.

Matthy glimlacht even en dan ga ik beginnen met de opening van mijn video.

"Wil je er op?" Vraag ik eerst nog even aan Matthy.

"Als het er aan toe komt vind ik het helemaal niet erg om er op te komen." Zegt Matthy.

"Top!" Zeg ik en ik zet de camera aan.

"Hi guys! You're probably not expecting me. Today its monday. Its march 15th. I am recording this from Matthy's, my boyfriend, house. We have not announced yet that i'm still alive." (Hey mensen, jullie verwachten mij waarschijnlijk niet. vandaag is het maandag 15 maart. Ik neem dit op vanaf Matthy's, mijn vriend, zijn huis. We hebben de rest van de wereld nog niet verteld dat ik nog leef) Zeg ik maar Matthy onderbreekt me.

"Ja wanneer gaan we dat eigenlijk vertellen?" "Ik heb geen idee, woensdag doen ofzo?" "Ja dat is goed."

"Ok so Matthy just asked me when we we're going to announce it an i asked wednesday, so, we are going to announce in two days that i'm still alive. But that is not what the video is about. In this video i am making a song for my best friend who is also my manager. Britt. We have known each other for our whole lives. She's never left my side and i never left hers. She means the world to me and i wanna thank her for everything she has done for me. So i'm gonna make a song for her."

(Oke dus Matthy vroeg me zojuist wanneer we het gingen vertellen dat ik nog leef. Ik stelde woensdag, dus we gaan woensdag vertellen dat ik nog leef aan de rest van de wereld. Maar dat is niet waar de video over gaat. In deze video ga ik een nummer maken voor mijn beste vriendin en mijn manager Britt. We kennen elkaar al ons hele leven. Ze heeft mijn zijde nooit verlaten en ik heb de hare ook nooit verlaten. Ze betekent de wereld voor me en ik wil haar bedanken voor alles wat ze voor me heeft gedaan. Dus ga ik een liedje voor haar maken.)

"I already have some lyrics. I have: 'This dream isn't feeling sweet. We're reeling through the midnight streets. And i've never felt so alone. I want 'em back, i want 'em back. The minds we had, the minds we had. How all the thoughts, how all the thoughts. Moved 'round our heads, moved 'round our heads.' And i have: 'You're the only friend i need, (you're the only friend i need). Sharing beds like little kids (sharing beds like little kids). We'll laugh until our ribs are tough (we'll laugh until our ribs are tough.) But that will never be enough (but that will never be enough). (but that will never be enough) (but that will never be enough) (but that will never be enough) (but that will never be enough)' I still need to think of lyrics but we'll get there!" Zeg ik.

(Ik heb deze tekst al: (lyrics) Ik moet nog steeds andere tekst bedenken maar we komen er wel!)

Ik zeg nog even dat ik lyrics ga bedenken en dat ik later terug kom.

____________________________

Donderdag 27 juli

1084 woorden

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu