H42💛

270 7 17
                                    

(Media afspelen zodra dat er staat)

"Ey maar Jane, wanneer ga jij weer sporten?" Vraagt Robbie die opeens naast me staat.

"Ik denk morgen of overmorgen." Antwoord ik hem.

"Is het goed als ik dan naar je toe kom? Dan kunnen we eens samen sporten?"

"Ja tuurlijk! Gezellig. Ik app je wel hoe laat."

Robbie knikt.

Na een aantal uur beginnen de eerste mensen naar huis te gaan.

Ik voel twee handen op mijn heupen, die zich wikkelen om mijn middel heen. Ik draai me om op de kruk en daar staat mijn vriend.

"Zullen wij ook naar huis?" Vraagt hij. Ik knik.

Hij tilt mij over zijn schouder heen en roept door de kantoorruimte: "jongens! Wij gaan!"

"Doegg." Roep ik nog en we horen een aantal keer wat gelach en gedag. (He dat rijmt!)

Matthy zet me neer in zijn auto zodra we in de parkeer garage aan zijn gekomen. Hij stapt ook in bij de bijrijders kant en we rijden naar huis.

"Wat gaan we eten?" Vraag ik. "Ik heb geen zin om te koken als ik eerlijk ben, jij?" "Nee ik ook niet. "Thuisbezorgd?" "You got it."

Als we thuis zijn aangekomen lopen we Matthy zijn huis binnen.

"Wat wil jij?" Vraagt hij. "Doe maar een kaas soufflé en een frikandel. Mayo hebben we hier toch nog?" "Ja mayo ketchup en curry hebben we nog. Zal ik een zak patat doen voor ons tweeën?" "Ja joh doe dat maar."

Hij besteld het en komt naast me op de bank zitten.

"Wat zullen we vanavond eens gaan doen?" Vraagt hij dan.

"Als ik heel eerlijk ben heb ik geen zin in een film." "Nee ik ook niet."

"Maar wat gaan we dan doen?" Vraagt Matthy. "Maakt dat nu uit? We zien wel wat we doen toch?" "Ja kan ook."

Mmm
I ain't tryna
I ain't tryna
I ain't tryna
I ain't tryna be cool like you
Wobblin' around in your high heeled shoes
I'm clumsy, made friends with the floor
Two for one you know a bitch buy four
And two left feet you know I always drop
First thing a girl did was a bop
I'm the whole damn cake and the cherry on top.

Ineens poppen deze lyrics op in mijn hoofd voor een rap song. Ik open snel mijn notities en schrijf ze op aangezien ik mijn boekje niet bij me heb.

Ik leg mijn telefoon weer weg en Matthy legt zijn hoofd op mijn schouder waarna ik mijn hoofd leun op zijn hoofd.

Beide zeggen we niks. Het is een aangename stilte.

Het zijn momentjes zoals deze die ik het meest waardeer met mijn vriend.

De bel gaat en beide zuchten we. Het liefst zouden we zo blijven liggen maar helaas moet een van ons opstaan. Voordat ik het wil doen heeft Matthy het al gedaan.

Ik ga alvast aan tafel zitten die Matthy al had gedekt.

Matthy komt de kamer binnen lopen met een tas. Hij zet de tas op tafel en pakt alles uit.

Samen eten we ons eten op. Er is niks gezegd tijdens het eten maar toch is er veel gezegd. Snap je wat ik bedoel?

Het was non verbale communicatie. Vooral gezichtsuitdrukkingen of blikken.

Na het eten ruimt Matthy af want ik mocht niet helpen van hem.

Ik wou wel helpen maar hij tilde me op, over zijn schouder en zette me neer op de bank. Dus ja.

Na het afruimen komt hij naast me zitten.

Ik besluit om mijn telefoon te connecten met de Sonos van Matthy. Ik speel onze playlist af. s eerste komt This Town van Niall Horan op. (Speel media af)

Matthy staat op en schuift allemaal spullen aande kant zodat er ruimte ontstaat.

Hij komt voor me staan en rijkt zijn hand uit naar me. Ik pak hem en sta op.

We staan te knuffelen en te schuifelen tegelijk.

"If the whole world was watching I'd still dance with you
Drive highways and byways to be there with you
Over and over the only truth
Everything comes back to you."

Bij dit stukje kijken we elkaar aan. Beide zingen we zachtjes mee op de muziek.

Het volgende nummer komt op en ik zing direct mee.

"Zag na je blik richting mij, hier ontstaat iets. Alles wat met jou te maken heeft is magisch, met jou voel ik mij goed, jij hebt nog geen idee wat jij met mij doet, *mij doet*.
Onze dagen samen duren voor mij nooit iets te lang, nu jij bij mij bent ben ik verre van een eenzame man, ik werd wakker aan je zeide ik wil dit voor altijd. Maar toen zei je tegen mij.." zing ik.

"Ik laat het hier bij, ik kan niet met jou zijn, is dat nou echt wat je zei? Ik laat het hier bij, ik kan niet met jou zijn. Is dat nou acht wat je zei?Mijn handen trillen en de wereld staat stil, je was alles voor mij, je was alles voor mij.
Ik laat het hier bij, ik kan niet met jou zijn.
Is dat nou echt wat je zei?
Is dat nou echt wat je zei?" Zingt Matthy verder.

En zo zingen we het hele liedje af. Tegelijk dansen we samen er ook op.

Daarna gaan we weer op de bank zitten.

———————————

Wat doen we als we niet kunnen slapen? Een deel schrijven.

Motivatie is echt ver te zoeken helaas🥲

Ik zal m'n best doen om elke dag te uploaden. Maar ik kan niks beloven omdat ik ook in een keer een niveau hoger ga doen, wat dus meer werk is. Blij mij! Dus niet.

Gelukkig is m'n laatste uur uitgevallen voor morgen (woensdag 6 september) en voor donderdag is Duits uitgevallen.

Ik moet me nog steeds er mentaal op voorbereiden dat morgen m'n eerste lesdag is.

Nou goed, leuk dit allemaal.

Dinsdag 5 september

978 woorden

Mensen, sorry voor afgelopen dagen geen deel. Ik werd overvallen met huiswerk en ik had er geen tijd voor. Ik heb het het afgelopen weekend druk gehad en dus heb ik niet kunnen schrijven.

Sorry xx

Elisa🤍

1017 woorden

Maandag 11 september

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu