"KUTZOOI!" Roept Koen. Ik schiet in de lach.
Ik kruip onder het bureau vandaan. Ik geef Dennis een high five en bedank hem.
"Koentjeeee!" Zeg ik. "Vieze vuile teringleier dat je er bent." Zegt Koen. Ik schiet in de lach.
"Wie is er als eerste gevonden?" Vraag ik.
"Je allerbeste maatje naast mij." Zegt Koen. "Nee niet mijn Brabander toch?" Koen knikt trots.
"Ahw jammer maatje." Zeg ik en ik geef Rob een schouderklopje.
"Nu moeten Robbie en Koen een straf!" Zegt Raoul.
"Wat is de straf?" Vraagt Koen zuchtend.
"De winnaar mag een attractie uit kiezen voor beide waar ze 5 rondes is moeten blijven zitten en terwijl ze daar ik zitten moeten ze iets doen als opdracht ook naar keuze van de winnaar." Leest Milo voor vanaf een blaadje.
"Oké Robbie gaat in blauw van Joris en de Draak en Koen in rood want dat past bij zijn haar. Ondertussen moeten ze een slagroomtaart snijden zo netjes mogelijk." Zeg ik.
Ik weet nou niet of dit een goede straf is maar ja.
Het punt is dat je behoorlijk vies kan worden door dit want Joris en de draak heeft veel bochten.
"In hoeveel stukjes moet de taart?" Vraagt Robbie. "8." Zeg ik. "Jemig." Zegt Koen.
"Gast deze broek kost 120 euro." Zegt Koen als hij dat beseft. "Oh, nou Koen dat is niet mijn probleem." Zeg ik en ik geef hem een schouder klopje.
Koen ook altijd met zijn dure kleding. Och och och.
Jammer voor zijn broek.
De productie die mee was heeft twee slagroom taarten gehaald en de GoPro's zijn vastgemaakt aan het karretje.
Beide hebben ze de taart op schoot en hebben ze een bot mes mee.
Inderdaad, een bot mes. Anders, door al die hobbels en bochten kan het gevaarlijk worden met een scherp mes. Dus vandaar een bot mes.
"Zijn jullie er klaar voor?" Roept Raoul. "Nee." Horen we van hun allebei. Iedereen behalve Koen en Robbie schieten in de lach.
De achtbaan gaat van start. Ik, Matthy en Raoul gaan naar buiten.
Vanaf buiten kunnen we ze beter horen schreeuwen, en roepen. Als ze dat gaan doen tenminste.
Han blijft daar staan om hun te filmen als ze langs komen. Dit worden mooie shots. Dat weet ik nu al.
Wij filmen elkaar en hun vanaf buiten.
Je hoort Koen gewoon schreeuwen. Wij moeten hier ook om lachen.
Het karretje gaat voorbij ons en je hoort Koen echt roepen: "NEE MIJN BROEK!"
Ik ga hier echt al stuk om. Het zou me niks verbazen als ik straks op de grond lig van het lachen.
En Robbie roept: "MONGOOL." Dus het is echt heel grappig.
Zo horen we ook weer: "GAP! STOP!" Van Robbie en als het karretje voorbij komt zien we allemaal stukken taart rondvliegen.
Maar ook echt opeens komen er stukken taart voorbij vliegen. Het is zo random.
Ik moet zo hard lachen dat ik niet meer normaal op mijn benen kan staan en Matthy moet dit natuurlijk filmen.
Ook filmt hij met mijn telefoon. Huh? Mijn telefoon?
Ik kijk hem met vraagtekens aan. "Voor je insta." Zegt hij. "Oh oké bedankt." Zeg ik.
JE LEEST
De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters
FanfictionVervolg op Het Perfecte Leven! Matthy is er kapot van. Jane mocht niet dood. Hij deed wat Jane hem had gevraagd en ging weer mee doen met bankzitters opnames. Of was dit allemaal een illusie? Hij komt een filmpje te zien van een vrouw met bruine ha...