H56💛

266 10 50
                                    

In de hotel kamer ga ik direct op het bed liggen. Even testen natuurlijk.

"Goedgekeurd!" Zeg ik als ik de deur gesloten hoor worden. "Mooi zo!"

Matthy springt naast me op bed.

"Dagje in bed spenderen?" Vraagt Matthy. "Daar weet je het antwoord vast al wel op."
Matthy knikt.

We schoppen onze schoenen uit. Beide trekken we een chill outfit aan.

"Kunnen we eerst nog een stukje opnemen voor mijn video?" Vraagt Matthy.

"Ja tuurlijk, maar was jij een video aan het maken?" Vraag ik verbaasd.

"Ja, ik heb weer een beetje content nodig. En ik dacht, ik ga met jou mee op tour, en dan kan ik elke dag wel stukjes filmen. 'Het leven met een popster.' Heet de video. Of gaat het heten, ik kan het ook noemen: 'mee op tour met mijn vriendin!' En dat ik dan mini stukjes van je optreden film, en elke dag een stukje over wat we vandaag gaan doen en hebben gedaan, en dan dat ook een stukje filmen. Ik ben al deze tijd al bezig geweest en heb jou ook al gefilmd, op stage, maar ook slapend in het vliegtuig."

"HEB JIJ MIJ SLAPEND GEFILMD?!"

"Hehe ja." Grinnikt hij.

"Ik heb ook nog beschadigend materiaal van jou, pas uit."

"Pas uit? Wat zeg jij nou weer?" Lacht Matthy.

"Allemaal poep."
"Ja dat blijkt maar weer."

Ik open me telefoon en ga naar insta terwijl Matthy zijn camera pakt.

Ik open mijn dm's en zie dat ik een vraag heb.

'How do you keep a healthy relationship with Matthy? My boyfriend and I are struggling with our relationship and I need some tips. Can you help me?
Xx Maddie:)'

Staat er in het berichtje.

Ik laat het aan Matthy zien.
"Zullen we straks een filmpje maken met uitleg?"

"Ja dat is goed. Zetten we het op je verhaal?"

"Ja!"

"Anders vraag je een Q&A voor een YouTube video voor je en dan zet je erbij: 'Ask questions for me and Matthy for a Q&A!' Met een smiley face."

"Ooh ja das een goeie!"

Ik zet op mijn verhaal de Q&A met zo'n ding dat je vragen kan stellen en dan gaan we over een half uurtje beginnen.

Aangezien ik meer dan 50 miljoen volgers heb zal het wel snel doorlopen met de vragen.

Eerst moeten we het stukje opnemen van Matthy zijn video.

Hij geeft zijn camera aan mij.

"Yo! Vandaag is een chill dagje. Vandaag vlogen we, zoals jullie net zagen, naar Parijs-"

"JIJ HEBT MIJ OOK DEZE VLUCHT GEFILMD?" Roep ik door hem heen. Hij begint te lachen.

Ik draai de camera naar mijn hoofd toe.

"Mensen, hij is echt niet goed in zijn hoofd."

"Nee klopt." Zegt Matthy waardoor ik moet lachen.

Ik draai de camera weer naar hem toe.

"Nou goed, we zijn dus nu in de stad van de liefde. Morgen avond geeft mijn lieftallige vriendin weer een mooie show hier. En wat hebben we er zin in. Deze vrouw kan echt zo goed zingen." Ik bloos helemaal.

"Ja mensen jullie kunnen het niet zien maar Jane bloost achter de camera helemaal omdat ze niet tegen complimentjes kan."

Matthy pakt snel de camera van me over en filmt me. Ik draai me snel om.

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu