H13💛

340 12 8
                                    

Hierna zet ik mijn telefoon weer uit.

"Heb je eigenlijk je volgers gezien sinds je 'dood' bent?" Vraagt Matthy. "Nee?" "Check ze is."

Ik doe wat hij zei en check mijn TikTok volgers. Holy shit. Ik heb er een miljoen volgers meer bij. Hetzelfde bij mijn insta. "Wajow." Zeg ik.

"Ja en dat is niet het enige. Over heel de wereld waren er herdenkingsplekjes gemaakt voor jou." "HUH?! Wat nee echt?!" "Ja echt." Zegt Matthy. Ik kan het niet geloven.

~Tijdskip van een week~

Mijn populariteit is deze afgelopen week behoorlijk gegroeid. De hele wereld heeft het er over. Ik ga letterlijk viraal over de hele wereld.

Ook hebben we kunnen regelen dat ik mijn huis terug krijg en ik kan er zo snel mogelijk weer in terug verhuizen. Dat gaan we proberen om overmorgen te doen. Maar het kan ook morgen al. Ik heb de sleutel al. En al mijn oude spullen staan er nog in.

De bankzitters offerde om mee te helpen.

Oh ja vergeten te zeggen dat ik vandaag naar Britt ga om het nummer te laten horen.

Matthy en ik rijden nu naar haar toe.

Ja ik moet nog steeds een nieuwe auto. We hebben al gekeken en ik heb er al een gezien. Ik heb nog wel mijn tesla maar die gebruik ik even niet. Ik neem een zwarte BMW trouwens. Bijna dezelfde als dei ik eerst had alleen deze heeft een aantal extra functies.

Ik zit een beetje na te denken en krijg echt goede ideeën voor een liedje. Het is een rustig nummer. Totaal niet mijn muziek stijl maar een keer wat anders kan geen kwaad toch?

Ik schrijf het op in mijn notities. Meteen komen er ideeën voor nog meer nummers en ik schrijf ze allemaal op. Het zijn allemaal rustige of zielige nummers.

Nu besluit ik om er veel meer te maken en er een heel nieuw album van ga maken.

Opeens komt er een idee in me hoofd om op tour te gaan voor dat album.

"Wat ben je zo veel aan het schrijven?" Vraagt Matthy. "Ideeën. Ik denk dat ik er een album van wil gaan maken." Zeg ik. "Oh nice. De fans zullen dat leuk vinden." "Ja haha."

Niet veel later komen we aan bij Britt.

"Jij gaat mee om te filmen toch?" Vraag ik. "Ja tuurlijk!" Zegt Matthy en hij pakt mijn camera.

Hij gaat filmen en ik leg eerst even uit dat we het Britt nu gaan laten horen.

Hi guys, its me again. We are now standing in front of Britt her appartment. We are now gonna surprise her with the song. I'm gonna talk Dutch to her but i will put English subtitels with it." Zeg ik.

(Hey mensen, ik ben het weer. We staan nu voor het appartement van Britt. We gaan haar nu verassen met het liedje. Ik ga nu Nederlands tegen haar praten maar ik zal er Engelse ondertiteling bij schrijven.)

Ik bel aan en al gauw doet Britt open. Ze kijkt met vraagtekens naar de camera. "Oke wat gebeurd hier?" Vraagt ze direct.

"Dat zul je wel zien. Mogen we binnen komen?" "Euh ja tuurlijk. Kom verder." Zegt Britt. Ze heeft volgens mij een enorme error.

"Kun je je box er bij pakken?" Vraag ik. "Ja prima." Zegt Britt. Ze loopt even weg en ik praat even tegen de camera.

"Oke dus ze is nu even weg en ik heb 2 versies. Eentje waar ik zelf mee ga zingen en de andere ingezongen. Beide gaan we ze laten horen." Zeg ik.

Britt komt weer terug met de box en ik connect mijn telefoon er mee.

"Kan iemand mij vertellen wat hier gebeurd?" Vraagt ze nog eens. "ga maar even zitten Britt. Ik heb een nummer voor je die wil ik even laten horen." "Huh?" Vraagt Britt. Ze is duidelijk in shock met waarom ik niet eerst naar haar ben gegaan voor een nummer.

Ik laat de muziek afspelen zonder de tekst.

Ik begin met zingen.

"The drink you spilt all over me... Lover spit left on repeat. My mom and dad let me stay home. It drives you crazy getting ols. We can talk it so good. We can make it so divine. We cab talk it good. How you wish it would be all the time. The drink you spilt all over me. Lover spit left on repeat. My mom and dad let me stay home. It drives you crazy getting old.

This dream isn't feeling sweet. We're reeling through the midnight street. And i've never felt more alone.

It feels so scary getting old. We can talk it so good. We can make it so divine. We can talk it so good. How you wish it would be all the time.

This dream isn't feeling sweet, we're reeling through the midnight streets. And i've never felt more alone, it feels so scary getting old. This dream isn't feeling sweet, we're reeling through the midnight streets. And i've never felt more alone, it feels so scary getting old.

I want 'em back, i want 'em back. The minds we had, the minds we had. How all the thoughts, how all the thoughts. Mover 'round our heads, moved 'round our heads. I want 'em back, i want 'em back. The minds we had, the minds we had. It's not enough to feel the lack. I want 'em back, i want 'em.

You're the only friend i need (you're the only friend i need) Sharing beds like little kids (sharing beds like little kids)  And laughing 'til our ribs get tough (and laughing 'til our ribs get tough) But that will never be enough (but that will never be enough)

You're the only friend i need (you're the only friend i need) Sharing beds like little kids (sharing beds like little kids)  And laughing 'til our ribs get tough (and laughing 'til our ribs get tough) But that will never be enough (but that will never be enough)

(but that will never be enough)

(but that will never be enough)

(but that will never be enough)

(but that will never be enough)

(but that will never be enough).

Nu ga ik het stuk laten horen dat al ingezongen was. Ik zie dat Britt moet huilen van blijdschap.

Als het nummer af is knuffelt ze me stevig.

"Hoe wist je nog dat we toen we 16 waren gingen rebellen en midden in de nacht over straat gingen klooien en daarna dat we huisarrest kregen en toen voelden we ons beide zo alleen omdat we niet met elkaar waren?" Vraagt Britt.

"Hoe kan ik dat nou ooit vergeten?"

______________________________________________

Zondag 30 juli

1091 woorden

Heyy! Volgende deel ga ik uitleggen waarom ik niet posste..

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu