H33💛

297 9 38
                                    

Voor de rest van de middag hebben Britt en ik bijgekletst en heb ik iedereen afgewezen voor een foto.

Ik zag aan Britt dat ze dat fijn vond.

Zelf vind ik het ook fijn om niet de hele tijd met mensen op de foto te gaan.

Eigenlijk moet ik even op vakantie naar een land waarvan ik weet dat ik daar niet herkend word.

Bijvoorbeeld de Malediven. Ik ben niet zeker of ik daar herkend word maar dat maakt niet uit. Althans, het liefste word ik gewoon niet herkend, maar in de Malediven zijn meestal al wel wat oudere mensen die daar genoeg geld voor hebben.

Britt die had het er nog over hoe we de tour gaan plannen. Met voorprogramma enzo.

Ik denk dat ik gewoon een DJ huur ofzo in elk land en dan gaat die muziek draaien.

Ik kan ook altijd Joyliana vragen. Die is DJ en die zal vast wel ja zeggen.

Britt en ik zitten nu nog steeds in het park. Het is wel al 17:36 dus we gaan straks ergens naartoe om te eten.

Ik heb dit al tegen Matthy gezegd.

Matthy gaat ook met de bankzitters ergens heen om te eten. Het is zaterdag dus dan kan het hè.

En, ik heb deze week hard gewerkt aan mijn nieuwe album dus dan mag het ook wel.

Ineens schiet me iets te binnen.

Eigenlijk 2 dingen maar alsnog.

Wat nou als ik een liedje ga maken met Matthy?

Ik kijk ineens helemaal blij van dit idee.

"Wat is er?" Vraagt Britt die blijkbaar zag dat mijn gezicht op lichtte.

"Wat nou als ik een nummer ga maken met Matthy?" Vraag ik. "Dat is een goed idee! Dat moet je echt aan hem vragen."

Ik ben blij dat ze net zo enthousiast is als ik.

Ennnnn, wat nou als ik een liedje ga maken met Ariana grande?

Omg ja!

"Britt, als openings nummer voor mijn tour, welk liedje zal ik zingen?" Vraag ik.

"Wat dacht je van Bang Bang? Deze heb je al sinds je eerste album. En het is een goed nummer om mee te beginnen."

"Ja dat is een goeie!" Zeg ik.

(Y'all ik weet dat Bang Bang met Jessie J, Ariana Grande, en Nicki Minaj is gemaakt maar bedenk even dat alleen Jane hem heeft gemaakt.)

"Anders gaan we repeteren voor al je shows un de woonkamer, zodra we je nummer voor je weet wel wie af hebben."

Eerst kijk ik haar met vraagtekens aan, maar dan snap ik wat ze bedoelt met je weet wel wie.

Als mensen hier afluisteren, dan mogen ze weten dat ik een album ga maken. Maar als ze weten dat ik een nummer voor Matthy ga maken, is alles verpest.

Het moet immers een verassing blijven.

"Ja maar dan wel de gordijnen dicht." Zeg ik.

"Ja ja! Gaan we allemaal regelen."

Ik knik als bevestiging.

"Laten we ergens naartoe gaan om te eten." Zeg ik. Britt knikt.

"Laten we naar Restaurant Bougainville gaan. Daar zijn we al een tijd niet geweest." Stelt Britt voor.

"Ja goed idee! Ik reserveer tafel 22 weer!" Zeg ik.

"Ja doe je goed!"

Ik reserveer tafel 22 en we stappen weer in mijn auto.

"Zou Casper er nog werken?" Vraag ik.
"We gaan het zien. Het is wel zaterdag, dus meestal een dag waarop hij er was."

"Dat jij dat nog weet." Zeg ik.
"Klein stalkertje." Zeg ik voor de grap.

"Volgens mij had hij wel een oogje op jou."

"Euh dat kan." Zeg ik.

Nu ik er over na denk, hij zei ooit tegen mij dat hij uit de kast was gekomen.

"Hij is homo." Zeg ik.

"Hoe weet je dat?" Vraagt Britt.

"Hij vertelde mij dat ooit eens."

"Oooh oké."

(Zieke Deja Vu naar mijn boek verboden liefde🫢)

Ik rijd over de snelweg met natuurlijk een mooi geluidje.

Ik hoor een korte toeter achter me en zie daar een blauwe BMW rijden.

Dat kan maar 1 iemand zijn: Koen van Heest.

Ze komen aan mijn linkerzijde rijden.

Ik zie achterin Robbie zijn hoofd uit het raam. Achter hem zit Raoul en daar achter Milo.

Matthy zit op de bijrijdersstoel en Koen aan het stuur natuurlijk.

Ik rol mijn raam naar beneden.

"WAAR NAARTOE?" Schreeuw ik.

"AMSTERDAM. KOEN." Schreeuwt Matthy terug.

"WAAR NAARTOE?" Vraagt Robbie.

"AMSTERDAM, RESTAURANT."

"EET SMAKELIJK!" Roept Milo. Ik hoor het duf maar ik moet wel lachen.

"DANKJE!"

Matthy maakt een teken dat ik moet optrekken.

Ik geef hem een knikje en Koen en ik trekken beide op.

Matthy en Robbie filmen beide.

Ik hoor opeens door de speakers van Koen zijn auto: "hop hop gas dr op, flitsmeister"

Ik moet wel lachen.

"MONGOOL." Roep ik en Robbie moet lachen.

Zij moeten een afslag nemen dus we zwaaien even. Ik geef een handkusje aan Matthy en hij vangt hem.

Zo rijden hun van de snelweg af en moeten wij nog een klein stukje door.

Na ongeveer 10 minuutjes komen we aan in de prachtige stad: Amsterdam.

Waar ik geboren ben.

En, als Ajaxcied, heb ik een 'hekel' aan Feyenoord, PSV etc. Nou heb ik dat niet, maar Matthy en ik hebben soms hele leuke discussies daar over.

(bankzittersverhaalen throwback naar onze gesprekken😘) (Ajax is gewoon beter meid, psv op 2😗)

Een of andere manier hebben Ajax en Feyenoord soort beef met elkaar dus ja dan dat.

En PSV staat dus bij mij op 4. AZ op twee, want daar is mijn vader geboren,  Feyenoord op 3 en PSV dus op 4.

Robbie vond dat niet zo leuk natuurlijk. Maar hij zal altijd mijn beste maatje blijven.

Inmiddels zijn we aangekomen bij Restaurant Bougainville.

Ik parkeer mijn auto.

Britt en ik stappen uit en lopen naar binnen.

Meteen zoek ik naar Casper. Maar ik zie hem niet.

————————

Mijn lijstje is:
Ajax
PSV
AZ
FC Utrecht
En hierna geen idee meer
Maar Feyenoord als laatste
Sorry not sorry Koen en Matthy

Ik weet nu al dat ik van Mirthe krijg: "PSV is beter!" Of zoiets.

Meid je woont in België, zeg niks over Nederlandse voetbalclubs😘

Grapje schatje zeg wat je wilt maar Ajax zal beter blijven😼

Doei doei kinders

Zaterdag 26 augustus

1026 woorden

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu