"Kun jij al het praten doen want ik kan dus echt geen Frans?" Vraagt Robbie. "Ja tuurlijk," zeg ik.
We kijken even de menu kaart door.
Dan komt de ober weer."puis-je te verser quelque chose ?" Vraagtm hij.
(Kan ik iets inschenken voor jullie?)"Mag ik een witte wijn?" Vraagt Robbie. Ik knik.
"puis-je avoir deux vins blancs ?" Vraag ik.
(Mag ik twee witte wijn?)"Oui, je viens." Zegt de ober.
(Ja, komt eraan.)
Hij kijkt me aan in m'n ogen. Zodra ik weg loop kijk ik Robbie aan of hij dat ook zag. Helaas niet."Het komt er aan." Zeg ik dan tegen Robbie.
"Maar Jane, jij had een verassing tijdens je tour? Ik dacht dat je dat bij je eerste show ging doen?" Vraagt Robbie.
"Dat dacht ik ook, maar ik vond het leuker om het in Amerika te doen omdat daar de meeste mensen komen."
"Oh ja dat is wel logisch."
(A/n
Wtf mensen er is zojuist een ekster tegen m'n schutting aan gevlogen help😭)Robbie kijkt even naar buiten en zijn gezichtsuitdrukking veranderd direct.
"Niet weer hè?" Vraag ik jammerend.
"Ja helaas wel..." zegt hij. Hij wist direct wat ik bedoelde."Volgens mij volgen ze me echt overal." Zeg ik. "Ja maar in Duitsland dan?" Vraagt Robbie. "Misschien waren ze daar ook maar hadden we geen last van ze ofzo." "Ja dat kan."
De ober komt aangelopen met een dienblad met twee wijn.
"bonjour et voici votre vin." Zegt hij.
(Hallo en hier is jullie wijn.)"Oui, merci beaucoup." Zeg ik.
(Ja, hartelijk bedankt)Ik glimlach naar hem als bedankje.
Hij kijkt me diep in m'n ogen aan en loopt weer weg.Wtf?
Weet hij niet dat ik een vriend heb ofzo?
En al wist hij dat niet, ziet hij toch dat er een jongen tegen over me zit?"Nou Jane, proost. Op je tour." Zegt Robbie.
"Proost!" Zeg ik terwijl we onze glazen tegen elkaar aan tikken.Tegelijk nemen we een slok.
"So dit is lekkere wijn." Zegt Robbie als hij het heeft doorgeslikt.
"Ja!" Zeg ik.
"Jane? Is die paparazzi niet zwaar kut?" Vraagt Robbie.
"Ja, maar die paparazzi hè, ze zijn echt tyfus irritant. Maar daar kan ik niks aan doen helaas. Ze zullen me achtervolgen. Stel ik haal mezelf van alle socials af dan zelfs zouden ze me achter na willen gaan. Alleen als je onbekend bent gaan ze je niet achterna. Ze zijn echt fucking irritant en er is niks aan te doen. Wat nog irritanter is." Zeg ik.
"Ja maar hoezo heb je geen bodyguards dan?" Vraagt Robbie.
"Mens, ik weet niet of je wel een soort social media bent geweest en even mijn posts heb bekeken, of andere dingen die met mij te maken hebben, maar ik sta in de top 10 meest geliefde influencers van de wereld. Op plek 2 zelfs.
Ik heb geen ruzie met iemand, ik sponsor geen bedrijven waarvan ik weet dat ze met gehaatte influencers hebben gewerkt of iets hebben gedaan dat niet door de beugel kan. En zo nog veel meer dingen. Ik ben ook altijd lief voor mijn fans."
"Oooh ja zo. Ja ik snap het. Maar, hoezo heb jij twee auto's? Je gebruikt de een toch meer dan de ander?" Vraagt Robbie.
"Ja dat is waar. Een tesla is altijd al mijn droom auto geweest. Naast dat mijn bmw heerlijk rijd, is mijn tesla super mooi en super gaaf om in te rijden."
"En hoezo lijk je zo open over je relatie bij vrienden of mensen die je kent maar online deel je t niks over?" Vraagt hij.
"Dit is omdat ik en Matthy beide graag onze relatie privé willen houden. Kijk, allemaal leuk en aardig allemaal dat we een relatie hebben, maar niet de hele wereld hoeft onze status te weten. Of we ruzie hebben dat hoeft niemand te weten. Maar ook als we samen op date gaan willen we dat beide het liefst doen zonder dat we herkend worden. Er zijn overal wel mensen die je filmen. En dat is gewoon zwaar kut. Maar ik vind wel iets dat een relatie privé hoort te zijn. Ze mogen van mij alles afpakken als het maar niet Matthy is. Of Britt. Of mijn familie snapje? Zonder hun kan ik niet leven." Zeg ik.
"Dat is zo lief." Zegt Robbie.
"Ja en hoe is het eigenlijk in jouw relatie?" Vraag ik.
"Het gaat goed. Zoals je weet wonen we nu al een tijdje samen en ik merk echt dat we echt steeds dichter bij elkaar groeien. Ik denk dat ik binnenkort ook de grote stap wil zetten. Ik bedoel, we zijn al bijna 7 jaar bij elkaar. En misschien dat we wel een gezinnetje willen starten. Dat lijkt mij zo leuk. Om een klein Robje of Jamietje te hebben rondrennen. Maar voor nu vinden we het beide te vroeg."
"Oeh ja het lijkt mij vooral grappig als ik net zulke goede vrienden word met hem of haar als met zijn of haar vader." Zeg ik met een glimlach.
Ondertussen is ons wijn ook alweer op.
———————————
KINDJESSSS
hoi.
Zondag 1 oktober.
853 woorden
JE LEEST
De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters
FanfictionVervolg op Het Perfecte Leven! Matthy is er kapot van. Jane mocht niet dood. Hij deed wat Jane hem had gevraagd en ging weer mee doen met bankzitters opnames. Of was dit allemaal een illusie? Hij komt een filmpje te zien van een vrouw met bruine ha...