Niet lang daarna word ik alweer wakker. Matthy legde me goed neer in bed en kwam bij me liggen.
"Matt?"
"Ja?"
"Ik hou van je."
"Lieffie ik ook van jou."
Hij geeft me een kus op mijn hoofd en ik ga op mijn rug liggen. Hij komt op mijn borst liggen en ik kriebel door zijn haren.
"Zullen we Bankzitters verstoppertje in de Efteling met Jane kijken?" Vraag ik.
"Ha ja! Dit word hilarisch." Zegt Matthy.
Ik grijp naar de afstandsbediening die op mijn nachtkastje ligt en zet de tv aan. De tv staat tegenover ons bed dus dat is wel handig.
"Dames en heren en jongens en meisjes! Vandaag doen we verstoppertje in de Efteling!" Begint Koen de video.
"Ja klopt, en de regels zijn simpel. Overal door het park hangen 7 power ups. Zowel voor de zoeker als voor de verstopper. Deze power up kun je op elk moment inzetten. Wanneer je wilt."
"Oké steen papier schaar wie de zoeker is." Zegt Koen.
Robbie is hem niet, ik ben hem niet, daarna valt Milo af, Matthy is hem niet, nog 1 iemand. Raoul is hem ook niet.
"NEEEEE KUTZOOI!" Roept Koen als hij verloren heeft.
"De tijd gaat NU in!" Roept Koen terwijl iedereen de timer op hun telefoon start.
Ik ren snel richting het Anderrijk.
"Mensen, ik loop mank. Ik ben gister kapot hard door mijn enkel gegaan. Maar van mijn lieftallige vriend moest ik meedoen met deze video."
"JANE!" Roept Matthy. De camera schakelde heel eventjes naar Matthy toen hij riep.
Ik draai me om en zie Matthy.
"Hey lieffie!" Roep ik terug.Ik blij even stil staan om op hem te wachten.
"Waar ga jij heen?" Vraag ik zodra we bij elkaar staan.
"Ja ik dacht dus ik ga als eerst zo ver mogelijk bij Koen vandaan en dan zien we het wel.""Ja dat had ik dus ook." Zeg ik.
"Lukt het een beetje met lopen en rennen?"
"Nou wat denk je? Nee tuurlijk niet sukkel."
Matthy moet lachen en ik ook. Beide weten we precies waar we het over hadden."Kom ga op m'n rug dan breng ik je naar het anderrijk." Zegt Matthy.
Ik spring op zijn rug.
"Kom we gaan samen in de vogel rok!" Stelt Matthy voor. "Jaa! En daarna in de Joki en Jet attractie!" Zeg ik.
"Jemig klein kind dat je bent."
"Ja maar wel jouw klein kindje."We renden een stuk.
"Kijk eens mensen hier is villa volta!" Zeg ik terwijl ik villa volta film en er langs ren.
Het beeld schakelt naar Milo.
"Oké mensen, mijn tactiek je dus gewoon, naar de achterkant van het park, want daar zal ergens wel een power up moeten hangen. Daar ga ik voor zoeken en dan zie ik wel."
Het beeld gaat naar Raoul.
"Mijn tactiek is,"
Het blijft even stil."Ik heb er geen."
"Ik denk dat ik gewoon een beetje blij rondlopen door het park en we zien wel." Zegt Raoul.
De camera gaat naar Robbie.
"Ik heb dus echt een goed plan. Ik dacht dus, ik ga naar het Marerijk, en dan ga ik gewoon verstoppen in Symbolica. Want ja, Koen zal niet zo snel de Symbolica in gaan."
De camera schakelt terug naar Koen.
"Mensen, ik ga als eerst naar het Marerijk. Ik ga daar in wat attracties. Ik denk droomvlucht en Symbolica. Ik denk niet dat er een aantal Mongolen in het carnival festival gaan dus ja. Dan ga ik door naar het Ruigrijk en daar ga ik zoeken. Zo ga ik het hele park door."
~klein beetje later~
Koen zit in Symbolica. Robbie had zich daar ook verstopt.
Robbie vroeg of hij dicht bij pardoes kon verstoppen en dat kon. Koen heeft hem gewoon niet gezien.
Er zijn hele leuke shots van Koen die het heeeeeeeeel leuk heeft in de Symbolica.
Opeens zet Matthy hem op pauze.
"Ja sorry ik moet even naar de wc." Zegt hij.
Ik knik.
Ik kijk naar de tijd van de video. Tot hoe lang hij nog duurt.
Hij duurt nog 37 minuten. En we zitten op ongeveer 10 minuten. DEZE VIDEO DUURT 47 MINUTEN?! Dat is nieuw voor de bankzitters.
Matthy komt terug uit de badkamer.
"Deze video duurt 47 minuten?!" Vraag ik.
"Ja?"
"Was ik zo leuk dat jullie me er bijna 47 minuten lang in wouden?"
"Nee. Dat weet jij ook hè.
Maar je weet dat ik dat wel wil." Zegt hij terwijl hij weer naast me komt zitten.
Hij besluit dat het een goed idee is om tussen mijn benen te gaan zitten.
Ook prima, ik heb er geen problemen mee hoor.
Zo zet ik de video weer aan en kijken we verder. Ondertussen kriebel ik over Matthy zijn hoofd met mijn nagels.
————————
Iemand help
Motivatie is er wel opzich weer
Maar concentratie?
Nergens te vinden.
Like, be fucking for real please😭🗿
Ik hou van de relatie van Matthy en Jane.
Dinsdag 26 september
822 woorden
JE LEEST
De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters
Fiksi PenggemarVervolg op Het Perfecte Leven! Matthy is er kapot van. Jane mocht niet dood. Hij deed wat Jane hem had gevraagd en ging weer mee doen met bankzitters opnames. Of was dit allemaal een illusie? Hij komt een filmpje te zien van een vrouw met bruine ha...