Ik droomde over weet ik veel wat.
Ik ga recht op in bed zitten.
"Matt?" Vraag ik.
Ik heb een naar onderbuik gevoel.
"Ja?"
"Zou ik ze zwanger kunnen zijn?"
Hij kijkt op.
"Hoe bedoel je Jane?" Vraagt hij.
"Nou, gewoon, ik ben te laat met ongesteldheid. En ik moest overgeven. Dat zijn toch tekens van zwangerschap?"
"Ja maar je slikt de pil toch?"
"Ja maar dan toch. Toch?"
"Geen zorgen Jane, waarschijnlijk ben je niet zwanger. En we kunnen ook niet echt privé een test halen want paparazzi komt er achter of de fans. Hoe dan ook. We wachten het wel af ja?"
"Ja is goed." Zeg ik.
Toch heb ik er geen goed gevoel bij.
Naja, het zal wel.
"Nee niet we-"
Ik begin weer over te geven.Wel in de emmer.
Ik loop met de emmer naar de badkamer en ga boven de wc hangen.
Matthy neemt de emmer mee om die schoon te maken.
Echt super lief van hem.
Mijn haren zaten nog vast. Ik had er een klein knotje boven op mijn hoofd van gemaakt in plaats van de verlepte haarstijl die Matthy bij me maakte.
Ik moet oppassen voor m'n knie want die moet helen natuurlijk.
Ik zit nu op m'n knieën over te geven maar m'n knie doet pijn.
Het voelt alsof m'n ingewanden er uit worden getrokken door het overgeven.
Matthy wrijft over m'n rug.
Ik voel dat ik klaar ben en ga tegen de bedrand aan zitten.
Het bad en de wc zitten namelijk naast elkaar.
"Klaar?" Vraagt Matthy. Ik knik even.
"Godnondeju wat is overgeven kut zeg." Zeg ik.
Matthy slaat eventjes zijn armen om m'n schouders heen, maar laat al snel weer los.
Ik moet namelijk weer spugen.
Ik hang boven de wc en begin over te geven.
Kut kut kut kut kut.
Dit is niet goed.
Overmorgen heb ik weer een show dus ik hoop dat dit van korte duur is. En vanmiddag in het vliegtuig.
Oh ik moet Maddie, Olivia en Emma nog appen hoe laat het vliegtuig zal vertrekken.
Ik ben weer klaar met overgeven. Ik sta direct op om water te pakken maar mijn benen trillen dus het gaat niet al te soepel.
Ik loop naar het bed toe en ga weer liggen. De emmer staat naast het bed gelukkig.
Ik ben van plan om 1 iemand van de 3 te appen want dat vind ik handiger.
Ik stuur het naar Maddie.
'Hi Maddie! I'm a little bit sick so I'm writing to only one of you three. But, the plane leaves at
4 p.m. (16:00) so if you three could be there at 4:30-4:45 that would be great. Could you please tell Emma and Olivia that to?
Thank you💕
Love, Jane🤍' stuur ik naar Maddie.Ze reageert met een duim emoji.
(Npc Maddie)
—————————
Ik zat vandaag dus in de klas bij m'n beste vriendinnen. Hun doen een niveau lager dan ik. Maar ik zat zeg maar achter in de klas en voor mij zat een lelijk persoon, schuin voor mij zat m'n oude crush, en naast hem zat een vieze ginger. No offense naar gingers ofzo de meeste zijn wel aardig maar deze Guy gaat te vaak over de grens bij iedereen. Dus ja niemand mag hem. Maar het vak dat ze hadden was dus Duits en ze moesten een liedje luisteren wn de missing woorden invullen. Maar het was echt een kut nummer
Kijk dit nummer.
Echt oor tyfus krijg je er van.Nou goed, die ginger en ik waren vorig schooljaar dus vrienden maar hij is veel te erg over m'n grens gegaan meerdere keren en had me gevraagd voor Netflix en chill. Allemaal leuk en aardig maar nee dank je, niet met jou.
Mijn beste vriend zegt zo "hij kijkt je de hele tijd aan" dus daar werd ik al oncomfortabel van. Maar ik had een shirt aan waar je m'n rondingen goed kon zien en alle rondingen lekker veel groter dan dat ze hoefden te lijken. (🍒) en ja ik zag hem in mijn ooghoek kijken naar me.
En toen ging een van m'n beste vriendinnen hem in de gaten houden en ze zegt zo "hij staart de hele tijd naar je tieten." Like, what de fuck. Kijk ik snap dat je een player bent en self harm doet voor aandacht maar doe het niet bij mij oké?
En m'n oude crush keek laatst naar m'n kont. Like, bro wat wil je nou?
Hij is nu vrienden met twee meiden en 1 jongen waarvan de andere jongen en een van die meiden iets hebben en toen gingen ze echt een npc handshake doen like what the fuck doe normaal ofzo.
Woensdag 22 november
808 woorden
Als ik lyrics heb die uit hetzelfde liedje komt doe ik die bij elkaar in een deel aan het einde.
JE LEEST
De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters
FanfictionVervolg op Het Perfecte Leven! Matthy is er kapot van. Jane mocht niet dood. Hij deed wat Jane hem had gevraagd en ging weer mee doen met bankzitters opnames. Of was dit allemaal een illusie? Hij komt een filmpje te zien van een vrouw met bruine ha...