H43💛

279 8 16
                                    

Goed nummer voor tijdens het sporten🔼
A/n: Arme Rob...

Ik leg mijn hoofd op Matthy zijn schouder waarna hij zijn hoofd op de mijne leunt.

"Eigenlijk.. eigenlijk ben ik best wel moe." Zeg ik. "Nou lieverd dan ga je toch naar bed?"
"Ja maar dan zit jij hier zo alleen." "Schat dat maakt mij echt niks uit. Ga maar lekker slapen."

Ik knik en ga naar boven. Eigenlijk wonen Matthy en ik praktisch samen. We zijn vaak bij elkaar en slapen ook bijna elke dag bij elkaar. Maar overdag hebben we allebei gewoon andere dingen te doen.

~Tijdskip volgende dag~

Ik heb Robbie geappt dat hij mag komen. Hij was gelukkig op kantoor, dus dichtbij. Hij appte dat hij er met een half uurtje is.

Ik heb mijn sport kleding al aan en ik besluit een playlist op te zetten met gym music. Een beetje voor de vibe en voor de energie.

Ik pak even een AA'tje voor het energie level en een dextro'tje voor de extra energie en suikers. Dit neem ik altijd voor het sporten en dan tijdens het sporten een proteïne en eiwit shake.

Ik maak er ook een voor Robbie en zet een AA'tje en een dextro voor hem klaar. (AA is een soort limonade met extra suikers en dextro is een soort pilletje, maar toch geen pilletje voor het energie level)

Een kwartier later gaat de bel. Ik doe open en verwelkom Robbie in mijn huis.

"Ik heb een AA'tje en een dextro voor je, die doe ik altijd voor het sporten en daar krijg je echt een energie boost van. En voor tijdens het sporten een eiwit en proteïne shake." "Jaa top dankjewel!" Zegt hij.

Hij drinkt zijn AA in een keer op en doet daarna meteen zijn dextro er achter aan. "So had je dorst?" "Ja, en we moeten goed drinken voor deze sweat sesh." "Ja zeker. Maar pas op dat je geen klots buik krijg." "Ja ja."

We lopen met onze shakes naar mijn sport ruimte. Daar zetten we naast de deur onze shakes neer.

"Oké eerst warming up. Rekken en strekken." Zeg ik. Robbie knikt en doet mij na.

Ik strak mijn armen, benen, rug, en mijn hele lichaam.
Robbie doet hetzelfde.

"Oké ik begin altijd met 3x 50 squads zonder gewichten." Zeg ik. "50?!" Roept Robbie. "Wat? Dat zijn er niet zo heel veel."

"En daarna?" Vraagt hij. "30 met 30 kilo 2x." Robbie kijkt me met grote ogen aan.

We beginnen met squatten.

"1, 2, 3....

.... 48, 49, 50." Tel ik. Dit doen we nog 2 keer.

Robbie is helemaal uitgeput.

"Jezus m'n benen ouwe." Klaagt hij.
"Nu al? We moeten nog ff hoor." Zeg ik.

Ik pak een plaat van 30 kilo en geef die aan Robbie. Daarna pak ik er nog een en gaan we weer squatten. Dit doen we 2x 30 keer.

Als we daarmee klaar zijn hijgt Robbie alweer.

"Oké wat nu?" Vraagt Robbie buiten adem. "Wall sit met 40 kilo op de bovenbenen voor 1 minuut en dat 2 keer."

Ik geef Robbie twee platen van 20 en pak er voor mezelf ook twee van 20.

Zo doen we een minuut met een minuutje rust er tussen en gaan we weer een minuut.

"Wat voor dag is het vandaag eigenlijk?" Vraagt Robbie. "Woensdag." "Ja nee dat weet ik maar upper body, leg day, wat voor dag?"

"Hele lichaam."

Robbie kijkt een beetje pijnlijk en geschrokken tegelijk.

Bij 30 seconden van de minuut kijk Robbie heel moeilijk.

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu