H96💛

183 9 6
                                    

Ziek zijn is niet leuk.

Ik ga liggen in bed.

Ik staar naar het plafond en denk aan alles of niets.

Hebben bijen eigenlijk wel knieën?

Hoezo bewegen we altijd onze onderkaak en kunnen we onze boven kaak niet bewegen?

Waarom zijn 11 en 12 de enige twee nummers die niet gezegd worden als één-tien en twee-tien. Net zoals 13, 14.

Het kan gewoon niet dat we alleen zijn in het universum. We hebben nog zo veel andere melkwegen of shit.

Als het universum de hele tijd groter word. Naar wat of hoe of iets word het groter?

Waar komen gedachten vandaan?

Wanneer is tijd begonnen?

Wat als je dromen waar zijn maar je dagelijks leven een droom is?

Als een herinnering is vergeten door iedereen, bestaat het dan nog? Want je hebt het wel gedaan.

Als alles mogelijk is, is het dan mogelijk voor iets om onmogelijk te zijn?

Heeft zand zijn naam gekregen omdat het tussen ze zee en het land in ligt?

Als een zombie word gebeten door een vampier, word de vampier dan een zombie of andersom?

Als je stikt in water, ben je gefaald in de 2 meest belangrijke dingen in je leven. Drinken en ademen.

Als de duim niet bestond was er ook geen middel vinger.

Als je zeep op de grond laat vallen, word ze zeep vies of de vloer schoon?

Ik had niet door dat Matthy me aan het filmen was.

"Wat film jij mij?" Vraag ik.

"Je sprak alles wat je net zei hard op uit hè." Zegt hij.

"HUH WTF?!"

"Ja jij had echt zieke brein error."

"MAAR EVEN, WAAR KOMEN GEDACHTEN VANDAAN?!"

"Ja goeie vraag.
En ja, zand heeft zijn naam gekregen omdat het tussen de zee en land in ligt." Zegt Matthy.

"Oh"

"Ja."

Ik leg m'n hoofd weer op het kussen als ik klaar ben met denken en praten tegen Matthy.

Ik krijg een melding van een astronomie app.

'Red giant star Betelgeuse has gone supernova!'

JE BENT MIJN SUPERNOVAAAA TOT DAT IK DOOD GA.

Nee? Oké.

"Omg Matthy we moeten nu naar buiten!" Zeg ik.

Ik spring uit m'n bed en trek wat fatsoenlijke kleding aan.

"Wat hoezo?" Vraagt Matthy.

"Betelgeuse is supernova gegaan!"

"JE BEN MIJN SUPERNOVA TOT DAT IK DOOD GAAAA"

"Juist."

Ik ren zo wat naar buiten.

"OMG ZIE JE DAT!" Zeg ik tegen Matthy die hijgend achter me aan is gerend.

We negeren de paparazzi.

Ik film het want hij is nog steeds bezig met exploderen.

Het is echt geweldig mooi.

Het is overdag maar je ziet hem zo goed.

"WoW" zegt Matthy verbaasd.

"Wat het universum wel niet kan." Zeg ik.

Oké snel weer naar binnen.

Ik maak een aantal goed foto's en duw alle paparazzi weg zodat we er langs kunnen en we gaan naar binnen.

———————

Ja sorry dat dit deel zo kort is maar ik ben al 2 dagen met dit deel bezig.

Vrijdag 24 november

491 woorden

De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu