(Hoofdstuk 69 met een speciale, andere, mooie, leuke, lieve, gave, perfecte, prachtige emoji. Omdat het een mooi getal is🥰
Xx Kylie ;)))))
Nee grapje Kylie.Of toch niet.
HEHEHEHEH
Voor de rest gaat het goed.
Uhm Chile anyways so, )
Het einde van mijn show is nabij.
"FRANCE! JE T'AIME!" Roep ik terwijl ik een hartje maak van mijn handen.
(Frankrijk! ik hou van jullie!)Ik loop met mijn flesje water de stage af en nu is het alleen nog maar naar het hotel, omkleden, slapen, wakker worden en naar Spanje gaan.
We gaan naar Barcelona.
Iedereen geeft me een knuffel.
Milo wilt ook een knuffel alleen hij heeft heel erg lopen zweten. Overal in zijn kleren zitten natte, vieze zweetvlekken.
Hij doet zijn armen al open en komt op mij afgelopen.
"Respectvol, u mag even douchen." Zeg ik tegen Milo.
"Ah ja. Dankjewel. Aardig. Ik was er zelf nog niet achter." Reageert Milo.
Uiteindelijk gaan we met zijn allen terug naar het hotel.
Het is vermoeiend maar we komen nog wakker aan bij het hotel. Snel ons bed in duiken want we moeten fris en fruitig zijn voor morgen.
"SKIN CAREEEEE" Roep ik.
"Oh jij hebt er zin in." Zegt Matthy.
"Ik heb gewoon zin om te slapen." Verdedig ik."Ja ja, want daarom riep je 'SKIN CAREEEEE'."
"Uh ja. Weet je, ik heb gewoon zin om te slapen en-
NEEEEE MIJN CeraVe SKIN CARE IS OP. KUTZOOI!"Matthy lacht me uit.
"Dit is niet grappig." Zeg ik met een 'boze' stem.
"Gatsakkeme. Ik bel Britt wel om te vragen of ze heeft." Zeg ik dan.
"Is die dan zo belangrijk dan?""JAA MATTHYAS. Zonder die skin care krijg ik allemaal puistjes. Ik ga eens een keer voor een week bij jou skin care doen en moet je daarna je huid zien. Hij zal puist vrij zijn. Ik garandeer je!"
"Nou, dat doen we dan na de tour."
Ik knik en bel Britt.________________________________
B:Yo Jane! Is er iets? Hoezo bel je?
J: Uh ja, heb jij nog die hydrating cleanser van CeraVe? De mijne is op dus ik moet even nieuwe kopen zodra dat kan.
B: Ja, ik heb er twee mee. Kom maar eentje halen.
J: Life saver!
________________________________Ik ren snel de deur uit naar Britt haar kamer. Gelukkig slapen we op dezelfde verdieping. Ik zie het flesje buiten de deur staan met een briefje.
'Welterusten mop;)'
Staat er op.Ik maak er een foto van en stuur die naar Britt.
'Welterusten😘'
Schrijf ik er bij.Brit reageert hier op met een hartje.
Ik neem de fles mee naar mijn kamer en ga direct naar de badkamer. Ik haal mijn make up er af en doe al mijn skin care op m'n gezicht. Matthy ligt inmiddels al klaar en wel in bed.
Ik poets mijn tanden en borstel mijn haar.
Ik slik de pil en ga nog even naar het toilet.
Daarna ga ik ook bij Matthy in bed liggen.
We wensen elkaar welterusten en zo vallen we samen in slaap.
~~
De volgende ochtend worden we wakker van Matthy's wekker. Over 2 uur moeten we bij het vliegveld zijn want dat is de tijd dat we willen vertrekken.
Dus, ik sta op uit bed en trek wat chill kleding aan. Een korte broek en een trui.
Matthy trekt een korte broek en een t-shirt aan.
Nou goed, ik ben nou eenmaal een kou kleum. Niks aan te doen. Matthy en ik gaan naar beneden, naar het ontbijt. Verrassend genoeg zien we Robbie daar ook zitten. Nooit verwacht dat die zo vroeg wakker zou zijn.
Matthy en ik pakken ons ontbijt en gaan bij hem aan tafel zitten. Niet veel later komt Koen ook.
Ik hoor geschreeuw bij de opening van het hotel. Bij de ingang dus.
Ik kijk er naartoe.
Fucking paparazzi weer.
Er is 1 iemand echt keihard boven iedereen uit aan het schreeuwen.
Panisch vloerkleed dat het is.
Ik word zo boos van de paparazzi. Ik wil ze echt allemaal een klap verkopen.
Maar dat is dierenmishandeling dus dat doen we niet.
(Omg baddie Jane😍)
(TiKtOk BaDdIe CoMeBaCkS)
(😭😭)
"Het kan ook nooit normaal." Zucht Robbie.
"Vertel mij wat" zeg ik.
"JANE JANE YOU'RE SO PERFECT I FUCKING LOVE YOU!"
Ik kijk Matthy, Robbie en Koen aan en moet m'n best doen om niet te lachen. Hun duidelijk ook.
"Oké wie gaat er mee even iets meer eten halen?" Vraag ik half stikkend van het inhouden van mijn lach.
"Ik!" Zegt Koen.
Robbie en Matthy blijven zitten.
Ik en Koen lopen naar het buffet, uit het zicht en beginnen te lachen.
"'JaNe JaNe Je BeNt Zo PeRfEcT iK hOu VaN Je'" praat Koen de fan na. Het was overduidelijk een fangirl of fanboy want een paparazzi iemand zou dit niet zeggen.
Ik en Koen schieten in de lach door wat hij zei.
Ik pak nog een beetje yoghurt en Koen pakt niks en we lopen terug naar de tafel.
"Jullie moesten ook lachen?" Vraagt Robbie.
"Maar natuurlijk. Wat denk jij nou?" Zegt Koen.
————————————
Dinsdag 17 oktober
HEYEYEYEYYEYEYEY
Vergeet niet te voten hè mensen✌🏻
Dat helpt mij ook :)))852 woorden
JE LEEST
De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters
Fiksi PenggemarVervolg op Het Perfecte Leven! Matthy is er kapot van. Jane mocht niet dood. Hij deed wat Jane hem had gevraagd en ging weer mee doen met bankzitters opnames. Of was dit allemaal een illusie? Hij komt een filmpje te zien van een vrouw met bruine ha...