⚠️Seksuele handelingen⚠️
Ik besluit om het lingerie setje aan te doen. Want, je weet maar nooit. Ik doe er mijn trui en trainingsbroek overheen Dan weet Matthy lekker niet wat er onder verstopt zit ;).
Ik loop met mijn koffer terug naar de kamer en zet mijn koffer weg. Ik zie dat Matthy de film 'Do Revenge' heeft klaar staan.
Ik ga naast hem liggen op bed en hij start de film. Ik maak mezelf comfortabel door op Matthy zijn borst te gaan liggen.
Tijdens de film is het echt een chaos. Opeens zijn de naaktfoto's van Drea gelekt, dan opeens verliefd op Elliot. Die meid heeft echt gekke mood swings van hier tot Tokyo. Net zoals ik als ik ongesteld ben maar daar praten we voor de rest niet over ;).
Oh oke nu gaat Elliot naar beneden op Drea. "Weet je dat ik dat ook bij jou kan doen?" Vraagt Matthy met een grijns op zijn gezicht. "Oh is dat zo?" Vraag ik ook met een grijns. "Ja." "Oh en nu?" Vraag ik uitdagend.
"Dat was de verkeerde woordkeuze Johanna." Zegt hij. Ik kijk hem ondeugend aan en ga dan op zijn 'plek' zitten. Ik leun naar voren waardoor ik een beetje verschuif. Ik zoen hem in zijn nek. Ik laat een zuigzoen achter. Ik voel al iets groeien onder me.
"Je maakt me zo geil." Zegt hij. Ik giechel hierdoor. Ik beweeg nog een beetje met mijn heupen over zijn plek heen. Ik kijk hem in zijn ogen aan wat hij niet aan kan.
Hij draait ons om waardoor ik op bed val op mijn rug.
"En jij vind het grappig om zo te bewegen en mij dan met je blik te teasen?" Vraagt hij. "Heel erg." "Dan gaan we jouw vermogen om te lopen voor morgen maar even wegnemen he." "Oeh geil." Zeg ik.
Hij zoent me weer. Voor de tease zoen ik niet terug. Gewoon om te kijken wat hij gaat doen. Hij stopt met zoenen en kijkt me 'boos' aan. "Jij vind het wel heel erg leuk om mij te teasen of niet soms?" "Kapot leuk." "Verkeerde woordkeuze." Zegt hij. Hij zoent me weer en dit keer zoen ik terug.
Matthy loopt naar onze koffers en doet ze beide open. Ik lig op bed toe te kijken. Hij haalt uit de mijne glijmiddel en uit de zijne handboeien. "Heb je serieus handboeien mee genomen?" Vraag ik. "Wat? Is geil toch?" "Ja ja loverboy." "Oh nu ga je het krijgen ook." Zegt hij.
"Geil wel." Tease ik nog even. "Kom recht op zitten." Ik doe wat hij zegt en ga recht op zitten. Hij trekt in een keer mijn trui uit en ziet wat er onder zit.
"Zo zo, mevrouw heeft zich voor bereid." Zegt Matthy. "Zeker." Zijn hele gezicht lichtte op toen hij het boven stuk van het lingeriesetje zag. Hij leek net een klein kind die een 2e koekje krijgt van zijn oma. Dat is hij soms, nee niet soms, dat is hij vaak ook gewoon dus niks nieuws.
Hij trekt ook in een keer mijn trainingsbroek uit. Hij staart naar me. "Kun je er geen genoeg van krijgen?" Vraag ik. "Van jou? Nooit." Zegt hij. Ik bloos er helemaal door.
Hij zoent me weer en trekt dan zijn kleren behalve zijn boxer uit.
"Matt ik heb een challenge voor ons." "Zeg het eens." "We gaan tegenover elkaar staan. We gaan zoenen met onze handen achter onze rug en wie als eerste zijn handen op de ander zijn lichaam heeft verliest, wat betekent dat de ander de leiding heeft." "Let's do it." Zegt Matthy.
Beide gaan we staan tegenover elkaar met onze handen al op onze rug. Eerst kijken we elkaar diep aan. Al snel zoenen we. Het is een gewoonte voor mij om meteen mijn handen in zijn nek te leggen.
We zoenen voor 30 seconden als het mij al niet meer lukt en ik leg mijn handen in zijn nek. Hij trekt direct terug. "Ja ja verloren. Ik heb de leiding!" Zegt hij enthousiast. Het is op dit moment oprecht gewoon een klein kind.
Hij zoent me weer en dan duwt hij me naar zijn linkerkant, mijn rechterkant. Ik val op het bed. Ik ga op mijn rug liggen, aangezien dat de manier is hoe ik meestal moet liggen.
Hij pakt nog wat uit een van onze koffers. Ik zie.. nog meer handboeien? Deze man wilt blijkbaar gek doen. Ook eens gedaan dan.
Ik lig helemaal tegen de achterkant van het bed aan. Er zijn stangen ofzo. Matthy maakt beide handen vast aan de stangen van het bed.
Ik krijg ook een blinddoek op. "Moet deze blinddoek echt?" Vraag ik. "Ja." Antwoord Matthy.
Ik voel dat hij boven me komt hangen en al snel zoent hij me weer. Ik zoen hem terug natuurlijk.
Hij gaat steeds lager. Van me nek naar me sleutelbeen, tot m'n heup, en dan voel ik dat hij mijn string uit doet.
Hij gaat steeds verder naar beneden tot hij bij mijn plek is. Als eerst gaat hij met zijn vingers er over heen maar al snel komt zijn tong er ook bij kijken.
Het voelt enorm fijn en intens. Ik kreun hierdoor ook. Het is nog intenser omdat ik niks kan zien waardoor al je andere zintuigen op scherp staan.
Hij gaat door met zijn tong en stopt een vinger in me. Al snel komt er nog een vinger bij. Hij gaat er wel heerlijk op los.
Hij voelt dat mijn hoogtepunt er bijna aankomt waardoor hij stopt. Hij loopt even weg en komt dan al snel terug.
Ik voel hem iets tegen mijn plek aan zetten en dan begint het te trillen. Een vibrator. Hij zet hem eerst op een lage stand maar bouwt het steeds sneller op naar de hoogste stand.
Ik kreun ook enorm. Ik hoop maar niet dat de mensen naast ons er last van hebben...
Matthy gaat verder met de vibrator en raakt al mijn goede plekjes. Hij weet wel hoe hij me moet verwennen.
Ik kom ook steeds dichter bij mijn hoogtepunt. Mijn benen beginnen te trillen waardoor ze automatisch dicht willen.
Ik heb er geen controle over en doe ze dicht. Matthy opent ze weer gauw. "Open houden." Zegt hij streng. Ik knik en doe enorm mijn best om ze open te houden.
Ik ben zo dichtbij dat ik helemaal in elkaar kronkel omdat mijn benen niet dicht kunnen.
En dan na 15 seconden kom ik klaar. Matthy gaat nog even door met de vibrator en daarom is het enorm intens. Het is echt heerlijk.
Dan voel ik hem iets koud smeren op mijn plekje. Wat waarschijnlijk glijmiddel is.
Ik voel zijn dop over mijn plekje gaan en daardoor kreun ik alweer zachtjes.
"M-maar schat, dan doen ik niks bij jou?" Vraag ik. "Helemaal niet erg voor deze keer." "Dan heb je m te goed van me." Zeg ik. Ik wilde er een knipoog bij geven maar dat ziet hij natuurlijk niet.
Al gauw voel ik hem in me. Eerst moet ik even wennen maar zodra ik gewend ben geef ik een knikje en begint hij met stoten.
Beide kreunen we er op los.
Als ik bijna op mijn tweede hoogtepunt kom, komt hij ook bijna. Hij stoot nog een aantal keer wat harder en dan komen we tegelijk klaar.
Hij haalt de blinddoek van me af en maakt mijn handen los. Dat gooit hij die shit ergens in de kamer en laat zich vallen naast mij.
"Holy shit..." zeg ik. "Ja? Deed ik het goed?" Vraagt Matthy. "Geweldig." "Mooi zo." zegt Matthy.
We rusten nog even uit op het bed en dan gaan we samen douchen.
We wassen elkaars haren en ik moet Matthy uitleggen over conditioner.
—————————————
Dinsdag 8 augustus
Dit vond ik een of andere manier niet weird om te schrijven maar om het na te lezen voor spellingsfouten was raarder😭
1315 woorden
JE LEEST
De perfecte tour // Het Perfecte Leven vervolg // Ft. bankzitters
FanfictionVervolg op Het Perfecte Leven! Matthy is er kapot van. Jane mocht niet dood. Hij deed wat Jane hem had gevraagd en ging weer mee doen met bankzitters opnames. Of was dit allemaal een illusie? Hij komt een filmpje te zien van een vrouw met bruine ha...