"Devrim kusura bakma davetinizi mahvettim." Müge kafasını eğerek elleriyle oynamaya başladı. Devrim gülümsedi. "Asla öyle düşünme senin sağlığın daha önemli." Şuan hastanedeydik, koltuklardan birine Özcan oturmuştu. Diğer ikliye de biz. Kapının tıklatılmasıyla, doktor ve bir tane hemşire içeri girdi.
"Tahlil sonuçları çıkmış. Nasılsınız Müge Hanım." Müge gülümseyerek kafa salladı.
"Biraz kan değerleriniz düşük ama asıl bayılmanıza sebep olan şey hamilesiniz." Gelen düşme sesiyle herkesin gözü Özcana döndü. Gözleri dolmuştu, Mügeye baktı hayal kırıklığı ile.
Doktor odadan çıkınca Mügenin bana bakmasıyla Özcan ve Devrimi odadan çıkarttım.
"Nasıl korunmazsın Müge, aklım almıyor!" Mügenin hıçkırmasıyla yanına oturup saçlarını okşadım.
"Babası kim, biliyor musun?"
"Saçmalama Hazan, tâbi ki biliyorum." Derin bir nefes aldım, umarım ulaşabileceğimiz biridir diye dua ediyordum.
"Kim peki?" Yaşlı gözlerini bana çevirdi, derin bir nefes alarak dudaklarını araladı. Fısıltıyı andıran sesiyle konuşmaya başladı.
"Özcan." Birden yerimden kalktım.
"Ne diyorsun Müge?" Bağırmamla koluma yapışıp beni tekrar yerime oturttu.
"Özcana söylemeli miyim?" Gözlerimi büyüterek yüzüne baktım.
"Bebeği mi?" Müge göz devirerek omuzuma vurdu.
"Yok Hazan, bugün güzel olmuş muyum diyeceğim? Bebeği tâbi ki aptal." Gözlerimi odada gezdirdim.
"Aldıracak mısın?" Kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Tamam o zaman söyleyelim." Müge kafa sallayarak ağlamaya tekrar başladı. Ona sarılarak odadan çıktım. Devrim telefonuyla oynuyordu, kapının açılma sesiyle beni baştan aşağı süzdü. Derin yırtmacımda gözleri bir süre oyalandı.
"Bu niye bu kadar açık?" Göz devirdim.
"Özcan nerede?" Gözleriyle arkamdaki koltuğu gösterdi. Kafasını elleri arasına almış oturuyordu, "Özcan!" Kafasını kaldırarak bana baktı. Yavaş adımlarla yanıma geldi.
"İçeri girebilir miyim?" Kafa sallamamla odaya girerek kapıyı örttü. Ben de Devrim'in yanına giderek oturdum. Eğilerek omzuma bir öpücük kondurdu.
"Bu yırtmaç niye bu kadar açık?" Cidden mi dercesine gözlerim ona döndü, omuz silkerek eteğin uçlarını birleştirmeye çalıştı.
"Bebek Özcandan mı?" Kafamı ona çevirdim.
"Nereden biliyorsun?"
"Seninle kavga ettiğimiz gece, sen masadan kalktıktan sonra Müge yanına gelmek için ayağa kalktığında Özcan'ın üstüne içecek döktü. Birlikte temizleye gittiler, sonra bir daha da gelmediler." Of Müge, uçan kuşla bile yattın ya! Birden odanın kapısının açılmasıyla gözümüz oraya döndü. Özcan odadan çıkarak gitmeye başladı, Müge serumu kolundan çıkartmıştı. Kolundan kanlar akarken ben de hızlıca ayağa kalktım. Damar yoluna elimi bastırdım.
"Özcan gitme!" Mügenin hıçkırmasıyla Özcan olduğu yerde durdu. Arkasını dönerek Mügeye baktı.
"Ben baba mı olacağım?" Müge ağlayarak kafasını salladı. Özcan tekrar arkasını dönerek bir kaç adım attı. Sonra tekrar döndü bu sefer Devrime baktı.
"Baba mı oluyorum?" Devrim cebinden çakmak çıkartıp Özcana fırlattı.
"Kafanı sikeyim ben senin, gel şuraya. Sokturtma şaşkınlığına." Küfür ederken bile ne kadar karizmatikti, ağzım açık onu izlerken bakışları bana döndü. Gülümseyerek göz kırptı utanarak kafamı çevirdim. Bir elimle Mügenin kolundan tutarken diğer elimle de dağılmış saçlarını düzeltip yatağa oturttum. Devrim dışarıda Özcanla konuşurken Mügeye baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERMAN +18
Romance"Üzgünüm, rahatsız olacağını tahmin etmedim." Sert bir soluk vererek beni birden koltuğa yatırdı ve üstüme çıktı. Sertliğini tam olarak özel bölgemde hissedince istemsizce inledim. "Aynen böyle altıma almak istiyorum seni." Kulağıma yaklaştı, sesi...