V. sendin, biz değil

461 67 611
                                    

arkadaslar merb ya

bu arada söylemem gerek galiba😊😊

hani oylayıp yorum atsanız diyorum düşünceleriniz benim için çok önemli çünkü<3

hihihi🙈

- - - - -

Minho Felix'in evinden çıkmasıyla hızlıca uzun zamandır gelmediği Jeongin'in evine gelmişti.

Hızlıca kapısına geçip art arda kapıyı çalması kapının açılmasıyla kesilmişti.

"Yeonsu sen misin?" diyen Jeongin gördüğü Minho'yla fazlasıyla şaşırmıştı.

"Minho, Jisung iyi mi?" kapıyı açmasıyla sinirli Minho Jeongin'i itelemişti.

Neye uğradığını şaşıran Jeongin öylece bakıyordu.
"Ne yapıyorsun? Sorunun ne senin?"

"Kamera taktırmak? Sen nasıl bir pisliksin ya?" Jeongin anlamaz gözlerle bakarken Minho kapıyı örtmüştü.

"Ne kamerası? Düzgünce konuş Minho."

"Felix'in evine gidip taktığın kameradan bahsediyordum." Minho hâlâ sinirliydi ve bir türlü sakinleşmiyordu.

"Ne Felix'i, Felix'le ne işim olur benim?"

Minho Jeongin'in dediğiyle gözünü başka yeri çevirip sakinleşmeye çalışmıştı.
"Felix'in evine gittiğini biliyorum kamera görüntüleri var Jeongin, sapık mısın lan sen ne işin var kardeşimle?"

Jeongin'in konuşmasına izin vermeden tokat atan Minho'nun ardından kapı çalmıştı.

Jeongin hiçbir şey olmamış gibi kapıyı kardeşinin geldiğini düşünerek güler yüzle açarken gelenin Felix olduğunu görünce öylece kalmıştı.

Felix'e bir şey demeye kalmadan, Felix içeri girip abisine sinirle bakmıştı. "Sana sakin ol demiştim."

"Neyden bahsettiğinizi bilmiyorum, gerçekten ben bir şey yapmadım... O pezevenk San yaptı kesin evinden çıkıyordu." Jeongin gözlerini Felix'e sabitlemiş, yanında ki Minho'yu görmüyordu.

"Şimdi de insanlara iftira atmaya mı başladın?" Felix'in dediğiyle Jeongin kendi kafasına vurarak sinirle bir şeyler mırıldanmıştı.

"İftira attığım falan yok onu kapının önünde gördüm ve kapıdan geri döndüm binana girmedim bile, bunun görüntüsüne nasıl erişebilirsiniz ki?"

"Görüntüleri sildiğin için mi bu rahatlığın? Jeongin biliyor musun şu an Felix olmasa seni cidden gebertirdim."

"Ne saçmalıyorsunuz amına koyayım. Günah keçisi miyim ben? sizinle alakam bile yok. Gerçekten aptalın tekisin Minho kesinliği olmayan bir şey için kapıma kadar geliyorsun." Jeongin'in dediğiyle Felix San'a ihtimalı yükseltmişken Minho aynı duruyordu. 

"Kapıma kadar niye geldin peki?" Felix'in sakin sesiyle Jeongin ona dönmüştü.

"Bilmiyorum kafam yerinde değildi, ne istediğimi bile bilmiyorum sadece yanına gelmek istedim. Sonra vazgeçtim zaten, San'ı da o zaman gördüm işte."

"Gelip kamera takıp gittin işte, bu bahane bile değil."

"Minho yeter, gidin artık." Minho, Jeongin'in bıkmışlıkla dediğine ters ters bakıp Felix'in kolundan tutup kapıdan çıkarmıştı.

"Bekle Jeongin bundan sıyrılamayacaksın, bekle."

Jeongin dediğine boş boş bakıp kapıyı Minho'nun yüzüne kapamıştı.

a little death-jeonglix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin