XX. bir şey yok

197 36 294
                                    

oha merb

ben geldim yine😭

sizi çok seviyorum evlenseks mi?
(bu kötü espiri arkadaşlarımın suçu🙁)

iyi okumalar

- - - - -

Abimin ısrarıyla onlarda kaldığım birkaç günün sonunda evime gelmiştim ve sözde bilinmediği için hâlâ aranan kişi tabii ki bulunamıyordu.

Minho'nun sürekli bununla ilgilenip bir şey bulamadığı için kendini strese soktuğunu görmek kendimi fazlasıyla kötü hissetmeme sebep oluyordu.

Ne yapacağını bilmez şekilde evimin koltuğunda uzanmışken film izleyerek kafa dağıtabilirim diye düşünmüştüm.

Mısır patlatmaya karar vermemle tencereyi ocağa koymuştum ki kapı çalmıştı ve bu ilk defa dizlerimin titremesine sebep olmuştu, korkuyordum.

Sessizce gittiğim kapının gözünden baktığımda konuşan ikiliyi gördüğümde içim rahatlamış şekilde kapıyı açmıştım.

"Dedim ben evde değildir diye, hem çatkapı gidilir mi daha önce gelmedik belki istemeyecek çocuk."

"Ya ne saçmalıyorsun a-"

Changbin'i cevaplayan Yeonjun'un lafı beni gördüğü için omzuna vuran Changbin'le kesilmişti.

Tartışırken kapıyı açan beni farketmeleri biraz zaman almıştı, tatlılardı.

"Merhaba Lee Felix, seni bayadır görmediğimizi fark ettik bu yüzden sana bakmak istedik."

Yeonjun'un resmi takılmaya çalışmasıyla gülmemi tutamazken Changbin rezil olduğunu düşünerek ikimize de ardı ardına bakıyordu.

"Merhaba blah blah Yeonjun, evet bir süredir görüşmüyoruz..." dediklerimle kendimi tutamayıp gülerek ara verdiğimde Yeonjun şaşkın suratıyla bana bakıyordu.

"Geçebilirsiniz bu arada, kapıda kaldık böyle." 

Dediğimde gülümseyen Changbin ve birazcık kızarmış Yeonjun içeri girmiş, yönlendirmemle oturma odama geçmiştik.

"Tekrar merhaba blah bl-"

"Choi."

Lafımı keserek söylediği soyadıyla anlık olarak kaldığımda kafa salladım Choi'ler evime uğurlu gelmemişti.

"Sen de Choi Changbin misin?"

"Hayır ben Seo, ben tanımıyorum bunu."

Yeonjun'u gösterdiğinde dudak büzen Yeonjun Changbin'e sırnaşmıştı. 

"Rezil dur artık, teyzemin oğlu da ondan."

"Changbin kasma bu kadar, Felix bizi çok seviyor."

"Bence senin şizofreni beni de yanındaki bakıcın sanıyor."

Dediklerinin beni neden bu kadar eğlendirdiğini bilmiyordum ama gülümsememi durduramıyordum.

"Yok sadece şizofreni olduğunu düşünüyorum sense sadece kuzenisin."

Yeonjun benden gelmesini beklemediği sözlerle donakalırken Changbin sadece gülmekle meşguldü.

"İnanmıyorum imkansız crush'ım, bunu beklemiyordum."

"Neyin?"

Şaşkın sesimle sorduğumda Changbin pes edercesine elini anlına çarpmış yüzünü kapamıştı, Yeonjun ise ayrık ağzıyla bana baktıktan birkaç saniye sonra öksürük krizine girmişti.

a little death-jeonglix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin