O~D 1

47 2 0
                                    

UNITED STATE(US)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

UNITED STATE(US)

Author Pov.

Aqila kelam kabut memakai purdah  hari ni tak tahu kenapa dia rasa Hari penting tapi tak ingat apa.

Tiba tiba langkah Aqila terhenti otaknya memproses ada sesuatu yang tak kena.

"Kejap…wait!mana Intan!intan!intan!"Panggil Aqila dengan kuatnya baru ingat member.

Aqila melangkah masuk ke dalam rumah kembali dan menuju ke dapur sebab rasa macam bunyi suara dari dapur.

"Intan!Allah kau boleh makan lagi…kita dah lewat lah ke U dahlah daftar masuk Harini! intan~!"Jerit Aqila sambil melerek.

Macam mana Intan dengan selambanya boleh makan sedangkan jamp sudah menunjukkan pukul 8:30.

Diorang dahlah diarah kan untuk daftar masuk pukul 8:30 Allah dan masuk kelas pukul 9.

Intan kerut dahi memandangkan Aqila yang jelas kelam kabut jap apa pukul 8:30 Qila ni ok ke tak.

Intan mengangkat fon nya lalu menunjukkan ke Aqila sambil mengunyah sadwish nya itu.

Dan Aqila terus kerut dahi melihat waktu di telefon pintar Intan sekejap apa…7:18.

Terkebil kebil Aqila dia terus memandang ke arah jam di dinding dan telefon nya yang menunjukkan waktu lain.

"Qila…dah setting waktu lagi ke bukan 8:30 malam waktu Malaysia ke sekarang?" Tanya Intan.

Aqila terbeliak mulut"Allah yelah astafiruallahalazim macam mana kau boleh lupa aku tak set lagi waktu"

Aqila terus menghempaskan bukunya ke atas meja lalu duduk di meja makan Allah sumpah macam orang bodoh tadi.

"Hahhaha…"intan tergelak kecil melihat Aqila yang jelas sangat tak terurus tu.

"Bukalah dulu purdah tu then mak…" Belum sempat Intan menghabiskan kata katanya dia tercengang melihat kelakuan Aqila.

Aqila terus menarik tudungnya dari atas kepala zap!…lalu mengambil makanan dan makan.

Hilang terus sopan santun bila stress matttt.Tergeleng Intan.

"Hish!ni semua salah Aisya kalau dia tak sambung belajar kat Itali semua ni takkan jadi!…"Ucap Aqila sambil mengunyah.

Intan terkebil kebil"ha?nape salah Aisya pula?"Bingung guys.

"yelah kalau dia tak sambung belajar jauh pasti aku tak cuai macam ni!?"Kata Aqila.

Kening Intan terus terangkat mendengar kata kata Aqila dejavu ye guys hahahahha.

"Kau sebenarnya rindu dia kan?Semalam try hard betul untuk call dia…"Kata Intan.

Aqila terdiam macam mana Intan tahu ek aku rasa aku tak cakap ape pun

Disaat itu muka Aqila berubah murung apabila mengingati sesuatu yang tidak sepatutnya diingat.

OUR DESTINY [C]Where stories live. Discover now