Author Pov.
12:56 pagi"Qila!sini lah tangkap gambar kau termenung apa lagi?!"Jerit seorang perempuan muda memanggil Aisya.
Mukanya menunjukkan bahawa dia lebih tua dari Aqila.
"Kejap lah kak…nak termenung sat takut rindu U…"Jerit Aqila balik.
Yup itu kakak Aqila,Nur Alisya pakaian nya yang bertema hitam Berbaju jubah berserta niqab.
"Dah!dah tangkap gambar cepat!"Ucap Seorang wanita tua berniqab.
"Ma! sinilah!"Panggil Aqila kepada wanita tua yang menjerit tu.
"Kalau mama duduk situ sapa nak tangkap gambar?"Tanya Puan Ruzana aka ibu Aqila.
"Mama bagi je dekat abang tu bukannya buat apa mesej awek je…" Bebel Nur Alisya.
Terlihat seorang lelaki muda disitu menunjukkan muka tidak puas hati mendengar kata Alisya.
"Betul juga tu Bang tangkap gambar kami!"Kata seorang lelaki tua dilihat dari janggut nya.
"Paaaa…serius ly!"Ucap lelaki muda itu tak percaya.
"Tak payah kamu nak seriusly! seriusly!tangkap cepat!!"Ucap Encik Sunan lebih tepat abah Aqila.
Ketiga tiga wanita itu mengemam bibir menahan gelak mendengar kata kata Encik Sunan yang tak memihak pada laki muda itu.
"Fineee…"Dengan muka pasrah nya lelaki itu menangkap gambar mereka.
Sudah 3 bulan berlalu,Aqila pun dah lupakan apa yang jadi 3 bulan lepas kenangan jijik tak perlulah ingat kan.
Tertanya hari ni hari apa?Hari ni adalah hari granduatian Aqila Husna.
Mana Aisya dengan Intan?Of Course lah tangkap gambar dengan family diorang last day kot.
Disebuah tempat,kelihatan sebuah keluarga kecil yang sedang duduk di bawah pokok sambil duduk dan buat jari peach.
"Dah banyak dah ma gambar penat lah abang nak tangkap lagi!!"Keluh seorang laki laki muda.
Intan tergelak kecil mendengar keluhan abang dia talu dibalas geleng ibunya.
"Banyak lah kamu punya banyak baru 50 keping gambar tak sampai sepuluh lagi ni last days Intan tau!kena tangkap banyak banyak!"Balas Ibu intan.
Laki laki muda itu aka abang intan mengosot kan rambutnya stress mendengar kata kata ibu dia.
Disisi lain juga,terlihat sekeluarga orang yang sedang duduk bersama di bahagian belakang pintu Harvard yang hanya ada mereka.
Asyraf!sumpah aku bunuh kau kalau kau berani post gambar tu!!" Jerit Aisya.
Lelaki yang dipanggil Asyraf itu hanya menjelir lidah mendengar jeritan Aisya.
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...