=O~D 44 Kehilangan

25 3 0
                                    

Author Pov,9

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Author Pov,
9.00 malam.

"sadaqaallahulazim..."Ucap Darwisy perlahan lalu tangannya menutup Al-Quran itu.

Darwisy menghela nafas perlahan lalu memandang cermin di depannya.

Terlihat disitu matanya ada lingkaran hitam dengan misai dan janggutnya yang jelas tak dipotong.

Darwisy kelihatan tidak terurus dengan keadaannya sekarang.

Macam mana dia nak terurus dengan kes pencarian aqila dan anak mereka yang berlangsung lebih 5 hari.

Walaupun baru 5 hari bagi Darwisy ini seperti 5 tahun sama seperti sebelumnya.

"allah tolong tolong pertemukan ku dengan Aqila"Guman Darwisy mengusap wajahnya.

Matanya mulai berkaca kembali tapi tidak banjir mungkin kerna air mata dia sudah kering.

"Darwisy!!!aqila!kita dah jumpa diorang aqila dengan Arianna!!!"Jerit seseorang dari bawah.

Sekilas dengar kita dah kenal siapa lagi kalau bukan Aisyah Najwa.

Badan Darwisy terkaku tegang apakah doa dia baru sahaja menjadi nyata,

Dengan laju darwisy berlari turun ke bawah terlihat beberapa orang yang sedang bersiap ada juga orang yang tidak dikenali disitu.

"dia dekat mana?"tanya darwisy sambil nafas turun naik kerana berlari lompat turun ke bawah.

"mexico..."Ucap Aisyah Najwa perlahan.

Terlihat danielle disitu menekup mukanya sambil terduduk memang susah n ak jumpa lah kalau sampai kesitu.

Darwisy yang mendengar itu mengepal tangan kuat lalu buk! bunyi tumbukan itu menarik perhatiab disitu.

Nafas darwisy turun naik dia menghiraukan tangan yang berdarah sambil terus menumbuk dinding itu.

"stop!!jangan nak bodoh sangat Darwisy Amsyar simpan tenaga kau untuk selamat kan anak bini kau!!!"Jeitan Intan memenuhi ruang tingkat satu itu.

Darwisy terhenti mendengar ucapan Intan dia berhenti.

"kita gerak sekarang!claudia!!!"Jerit Ain.

Terlihat seorang perempuan muda berkaca mata dan bermask berlari tergopoh gopoh ke mereka.

"yes Miss!!"Ucap perempuan itu lebib tepat Clauida.

"our pj?"Tanya Ain sambil membalut tangannya bersedia.

"already prepared miss we can go now."Ucap Claudia sambil memandang laptopnya.

"kau nak..?"belum sempat Ain bertanya Darwisy memotong.

"tak perlu aku bersiap dalam private jet je(pj)"Ucap Darwisy lalu bergerak berjalan keluar.

"Get ready.our people already move right?"Tanya Intan sambil membalut tangannya sama seperti Ain.

OUR DESTINY [C]Where stories live. Discover now