Author Pov.
7:22 PMAqila menghela nafas lega lalu menarik nya perlahan sumpah penat.
Tiba tiba terfikir ni baru Private Jet tapi dah penat cuba kalau kalah terbang yang ambil masa 14 hingga ke 18 boleh mati Aqila rasanya.
"Qila!rindu kau!"Jerit seorang perempuan lalu memeluk aqila spontan.
Mata Aqila membulat bila tiba tiba dipeluk dia terkebil kebil kejap ni sapa?.
Sejujurnya Aqila agak malu ye guys disebabkan jeritan itu hampir semua orang memandang ke dia.
Aqila berkerut dahi lalu memandang ke belakang orang itu terlihat kelibat Aisya dan Intan.
"Errrr ni siapa ye?saya rasa awak salah orang…"Kata Aqila perlahan samb terkebil kebil.
Lagi pelik Aisya dengan Intan dibelakang hanya melihat kejadian itu.
"Qila sihat?ok dah?tak trauma dah an?perjalanan ok tak?"Tanya Intan tiba tiba.
Intan mendekati Aqila lalu memeluk nya dan dibalas Aqila.
Perempuan yang tiba tiba memeluk Aqila itu berkerut dahi bila tiba tiba kena tolak sabor lah.
Perempuan itu berseluar track suit dengan baju tebal dan besar,bertudung labuh dan litup.
"Selamat sampai Qila."Ucap Aisya sambil tersenyum kecil lalu bergerak memeluk Aqila.
Aqila membalasnya pelukan kedua sahabat nya serentak lalu memandang Aisya dan Intan dengan tertanya tanya.
"Emm weh kau orang ni sapa?"Tanya Aqila perlahan dengan mata tertanya tanya.
"Kau tak kenal…aku."Ucap perempuan itu dengan suara tidak percaya.
"Ha?!eh bukan tak kenal tapi tak pasti siapa rasa pernah jumpa tapi siapa ek?"Tanya Aqila lagi sekali.
"Wah…wah hahahaha tak sangka penat penat aku dari Istanbul datang sini tengok keadaan kau tapi yang malah lo enggak kenal gue!"Ucap perempuan itu dengan suara tidak puas hati.
Dan Aqila makin bingung sekaligus merasa bersalah sumpah dia rasa familiar tapi masih tak dapat proses siapa.
"Sahlah kita orang pun hampir tak kenal kau Ziefa kalau Aqila tak kenal kau aku pun tak terkejut"Ujar Aisya.
"Ha?Ziefa? kejap…Ziefa!maksud kau Zaiefa ke!?"Kata Aqila terkejut lalu memandang Zaiefa dari atas sampai bawah.
Zaiefa berkerut dahi memandang Aisya"kau tak payah nak scan aku atas bawah cam tu terkejut sangat ke perubahan aku?aku rasa aku ada bagitau aku berhijab."
"Yeee.memang kau bagitau tapi tak sangka sampai macam ni kita walaupun tak pernah face to face tapi selalu face online but aku…"Aqila terdiam.
Manakala Zaiefa memutar kan mata dia menyampah lalu mendekati Aqila.
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...