O~D 34

27 3 2
                                    

Author Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Author Pov.
11:03.

Aqila bergerak menutup lampu lalu berjalan dan baring kan diri perlahan.

Matanya perlahan Lahan tertutup walaupun kesedarannya masih terbuka.

Empat puluh minit kemudian kelihatan sosok lembaga di balik tingkap balkoni Aqila.

Sosok itu berpakaian serba hitam turut juga ada topi di atas kepalanya.

Cklek!bunyi pintu balkoni terbuka kedengaran sosok itu perlahan Lahan melangkah masuk.

Terlihat sosok berpakaian serba hitam itu membuka topinya lalu diletakkan di atas meja belajar Aqila.

Sosok serba hitam itu atau lebih tepat Darwisy Amsyar berjalan mendekati katil Aqila.

Ya orang itu adalah Darwisy siapa lagi kan sebab dia je yang ada kunci balkoni Aqila.

Senyuman mulai terukir di wajah Darwisy dia perlahan Lahan duduk di sebelah Aqila.

Tangan darwisy bergerak mengusap lembut kepala Aqila sambil perlahan Lahan turun ke perut Aqila.

Tanganya bergerak menarik kain yang menutupi perut Aqila ke atas lalu mengusap nya perlahan.

"Kita dah boleh jumpa esok macam biasa"Ucap Darwisy perlahan.

Tanganya masih tidak berhenti mengusap perut aqila tiba tiba gerakan kecil Aqila mengeraskan tubuhnya.

"Uhhhhemmmm…"Gumam Aqila dalam tidurnya atau bukan entahlah.

Darwisy tiba tiba bangun dia bergerak membuka lampu tandas dengan lekas dia membuka bajunya lalu masuk ke dalam itu.

Darwisy pasti Aqila tidak akan terbangun mengetahui tabiat dia yang memang susah sangat terbangun.

Tapi macam mana kalau Aqila sebenarnya tak tidur pun.??.

Kedengaran bunyi shower terbuka serta air yang berderai dari dalam tandas itu.

Dan disaat itu lah mata Aqila perlahan Lahan terbuka tanganya naik bergerak ke mulut.

"Ummm…"Aqila mengawal diri untuk tak menjerit happy esok dia dah boleh cakap dengan Darwisy macam biasa.

Selesai melepaskan jeritan gembira dia dengan menutup mulut,tangan Aqila bergerak mengusap perutnya perlahan.

"Nanti Destiny boleh lah berkenalan dengan papà hehehehe"Kekeh aqila perlahan.

Destiny?.Destiny adalah panggilan kecil Aqila kepada anaknya perempuan atau lelaki tak pasti sebab dia nak jantina anak dia suprise sampai dia sendiri pun tak tahu.

Mulut Aqila tersenyum lebar sambil tangan kanan nya mengusap perutnya perlahan.

Mata Aqila perlahan Lahan tertutup tanpa dia sedari dia perlahan Lahan tertidur terbang ke alam bawah sedarnya.

OUR DESTINY [C]Where stories live. Discover now