Author pov.
12.33 petangSebulan lebih telah berlalu,dan itu juga bermakna usia kandungan aqila telah mencecah 34 minggu 2 hari.
Aqila menjeling Arianna dan dia juga turut membalas.
ingat apa aqila sorang je ke pandai menjeling.
"ari tak yah lah layan si qila tu dia kan mak buyung..."ujar intan sambil tergeleng kecil.
Kelihatan yang lain terkekeh mendengar ucapan intan.
"weh korang tengok youtubers ni!dah mengandung dah weh sedangkan baru sebulan je dohh!!"Ucap zaiefa lalu menunjuk telefonnya.
"rasa rasanya sapa lah dalam grup kita ni yang akan bunting ek?'gumam zaiefa perlahan.
disaat itu semua memandang Arianna.
Arianna berkerut dahi"apa benda siak!!jangan macam macam ek!!aku lempang kang"marah arianna.
"kita orang tak cakap papa pun kan"ucap ain memerangkap Arianna.
"asal suruh aku lak!suruh lah Zaiefa!"balas arianna.
"aihh!!apa pasal tiba tiba aku yang kena mention!!"Marah zaiefa.
Disaat itu semua memandang Zaiefa.
"bila fikit balik kan?kita orang tak pernah jumpa husband kau qila,aisyah dah kau je belum"Ucap Ain.
Raut wajah Zaiefa berubah dia taknak mention tapi tiba tiba mak buyung ni mention lak.
"tak penting lagi pun bukannya aku nak pun sangat kat dia aku kan kahwin dengan dia sebab kehendak keluarga je"UJar Zaiefa dingin.
"dahlah zaiefa masih nak rahsiakan tentang husbu dia kan buat apa nak tahu?"Ucap aqila.
semua memandang lesu aqila mo fun lah tapi hanya diam mengikut kehendak mak buyung tu.
Sesaat kemudian Zaiefa tiba tiba meletakkan ipad nya lalu bangun.
Yang lain hanya melihat sekilas berfikir Zaiefa nak pergi tandas manakala Aqila bangun terus bangun sesaat selepas Zaiefa bangun.
"nak gi mana mak buyung oii?"Tanya Arianna.
Aqila menghela nafas dalam diam"aku nak gi tandas jap"
"biar aku teman.karang jatuh macam haritu"Ucap Arianna lalu bangun dari tempat duduknya.
"Biar aku yang teman dia ari..."Ucap Intan lalu bangun dari tempat duduknya.
Arianna memandang pelik intan sebab dia tiba tiba nak teman aqila dan kalini dia guna kau aku.
Arianna jadi terdiam dia nak teman aqila sebenarnya,tapi mendengar kata kata Intan hilang niat dia.
"oklah"Ucap arianna kedengaran agak tidak ikhlas.
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...