Author Pov.
7:50 pagiAqila memandang ke luar tingkap sambil ternganga.mak kau besarnya!!!!.
Manakala Darwisy melihat sekilas reaction Aqila walaupun tak nampak wajah awak sebab purdah tapi melalui matanya Aqila dia dapat tahu reaksi jakun perempuan tu.
"Tutup mulut tu…jangan tunjuk jakun sangat"Perli Darwisy sambil tersenyum kecil.
Mulut Aqila automatik tertutup dia dengan segera mengatup bibir lalu menjeling Darwisy.
"Mana ada aku jakun…"Yup dan Aqila masih cuba menegak kan benang yang dah basah ye guys.
Kening Darwisy terangkat lalu tersenyum sinis mendengar balasan Aqila dan memandang kembali ke luar tingkap.
Aqila yang menyedari itu menjeling nya lalu memandang keluar tingkap bibir tak berhenti gerak bebel.
"Tahulah kaya tak yah riak"
"menyampah"
"Hem!"
Darwisy tersenyum kecil sambil mata memandang keluar tingkap mendengar kan bebelan aqila.
"We here…"Ucap Uncle Qoiz sambil tersenyum kecil.
Melihat dua orang yang asyik bergaduh mulut kecil entah kenapa dia rasa mereka berdua ni macam suami isteri tapi macam tak nak mengaku je.
Aqila dan Darwisy serentak keluar dari kereta.Mereka sama sama bergerak ke bonet belakang.
Aqila memandang Darwisy dengan kerutan di dahi apabila melihat Darwisy membuka bonet itu.
Yelah Darwisy tu bawa beg galas je and beg dia dia letak kat dalam kereta so dia buka bonet nak ambik apa?.
"Eh!biar saya yang angkat wak!"Kata Aqila terkejut melihat Darwisy yang tiba tiba mengambil beg nya.
Darwisy memandang sekilas Aqila dan mengangkat begnya.
"Eh!…"Aqila tak tahu nak buat apa.
"Emm…what are you two doing, someone will pick up your bags later, ok, your job is to go upstairs and meet the host, So leave it"Arah Qoiz.
Aqila dan Darwisy serentak memandang sesama sendiri mendengar kata kata Qoiz.
"Emm Ok Uncle Qoiz…"Ucap Darwisy,tangannya bergerak meletak beg tu di dalam bonet.
"Qoiz…"Tiba tiba muncul seorang perempuan tua yang berpurdah baru keluar dari pintu rumah itu.
"Maryam!?قدم درويسي وعقيلة الفتى من U الذي سيعتني بك وبزوجتك(kenalkan Darwisy dan Aqila dari U tu yang akan jaga Tuan dan Puan)"Kata Uncle Qoiz dengan lelaki loghat Arabnya.
Aqila bergerak mendekati Puan Maryam lalu menghulur kan tangan untuk bersalam.
Puan Maryam yang melihat itu tersenyum lalu membalas salam Aqila
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...