Author pov.
11.00 [mexico]Darwisy menghela nafas lalu mendekati sebuah pintu di situ tertulis 'Aqila Husna'
Darwisy membuka pintu itu lalu perlahan lahan melangkah masuk.
Terlihat seorang perempuan muda terbaring tidak sedarkan diri di atas katil itu.
Sudah 10 hari berlalu sejak Aqila bersalin dan berada dalam keadaan..koma.
Aqila yang berada dalam keadaan pengsan terpaksa jalani pembedahan czer secara tidak.
Darwisy tersenyum kecil lalu mendekati Aqila"maaf qila,abang tinggal qila tadi abang pergi bantu arianna untuk pengebumian Danielle"
"qila tahu..muka Danielle bersih sangat tadi waktu abang mandikan dia pasti dia masuk syurga kan"Ucap Darwisy dengan serak basah.
Mata Darwisy mulai berkaca tak sangka Danielle akan mati begini sedangkan mereka pernah berjanji dulu bahawa diorang tak akan mati dalam mana mana misi pun.
"abang sakit hati tau dengan dia sedap hati dia je ikar janji macam tu"Mata Darwisy mulai berkaca waktu bercerita kepada Aqila.
"qila bangunlah..qila tak rindu risya ke ha?"Gumam Darwisy sambil mengengam erat tangan Aqila.
Tok!tok!tok!Darwisy yang mendengar ketukan terus bangun.
Terlihat seorang perempuan memasuki bilik itu sambil menolak inkubator.
Senyuman Darwisy mulai mekar melihat bayi itu.
"She can get out starting tommorow Mr.Darwisy"Ucap perempuan itu.
Darwisy menganguk perlahan lalu mendekati inkubator itu menghiraukan perempuan itu.
"Tq Claudia for helping us"Ujar Darwisy.
"can i bring her out?"Tanya Darwisy dan dibalas anggukan oleh Claudia.
Darwisy membuka inkubator itu perlahan lahan lalu membawanya keluar.
"hai risya sayang...."Ujar Darwisy memandang wajah bayi di dukungannya.
Claudia menunduk perlahan lalu melangkah keluar dari bilik itu untuk memberi ruang kepada keluarga kecil itu.
Darwisy mendukung bayi itu lalu dibawa mendekat ke tempat Aqila.
"qila tengok ni anak kita Darrisya Aurora.pasti qila terkejutkan macam mana abang tahu nama yang qila cadangkan itulah qila soroklah diari elok elok sikit"Ucap Darwisy.
"Qila abang nak bagi nama untuk anak kita yang seterusnya tapi abang tak berani abang tak sanggup"Gumam Darwisy.
"Abang tak sanggup tengok qila macam ni lagi"
Darwisy perlahan lahan meletak si cilik Risya di sebelah Aqila.
Si cilik Risya yang macam tahu tahu je dengan laju memegang jari Aqila.
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...