Author Pov.
Mata Aisya mengecil memandang mereka siut punya member 5 tahun berhubung tak pernah bagitau aku soal ni.
Intan dan Aqila yang melihat pandangan tajam Aisya itu tersengih di balik purdah mereka.
"Kau tak payah cakap kita orang kalau kita orang tanya je kau soal kau ada kawan ke?ada crush ke mana Lah tahu kan kau bukan pernah Cite aku call kau tanya sihat ke tidak then kau blah…"Ucap Aqila.
Aisya membuat bombastic side eye lalu memandang ke arah Ezekiel yang sudah terengus takut melihat mata bak harimau betina tu.
"So kau memang UniHarvard selama lima tahun ni mana Darwisy kau orang kan selalu berkepit mana dia?"Soal Aisya terus tanpa tutup.
Terdiam Ezekiel serta terangkat kening terkejut dengan soalan Aisya di depan Aqila begitu selamba.
Hampir 5 tahun Ezekiel berada di sini tak pernah sekali pun dia mention Darwisy atau lebih tepat menjauhkan.
Turut sama seperti Intan dia tak pernah bercakap mahupun bertanya soal Darwisy sebab mahu jaga hati Aqila.
Dan seperti nya Aqila faham keadaan mereka tidak pernah bertanya soal Darwisy.
Aisya berkerut dahi memandang reaksi mereka dia memandang Aqila yang sudah tertunduk.
"Ermmm kau orang aku nak pergi tandas emmmm borak lah dulu…" Ucap Aqila suaranya jelas berubah mendung.
Belum sempat Aqila dan Ezekiel nak marah pada Aisya sebab soalan bodoh aisya,dia yang bercakap dulu.
"Eze aku nampak Darwisy and his geng he totally change huh…whatever lah sekarang ni bagitau aku kau fikir berapa lama kau boleh sorok soal tu dari Aqila dengan couple hot dia lagi!…"Tangkas Aisya.
Kedua duanya tercengang tapi Intan lagi tercengang"wait…what!Darwisy dah balik?Eze~!"
Ezekiel memandangkan Aisya dengan pandangan terkejut macam mana dia tahu.
"Saya datang sini nak bagi tau dekat awak tapi masa tu saya tengok awak nangis hilang terus semua yang saya nak bagi tau kat awak…" Kata Ezekiel.
"Lagi satu saya pun tak tahu Darwisy balik harini dia tak bagitau apa apa kat saya like I Said we not close like we Always being After his accident he more close to Dani and Haiden…"Suara Ezekiel kedengaran tak gembira.
Intan menghela nafas memikirkan bagaimana hendak membuat kan Aqila tidak mengetahui apa apa.
Hampir 5 berlalu Aqila sentiasa menjaga ikthilat dan agama nya disebabkan lelaki tu.Tapi lelaki tu haih.
"Cer kau orang bagitau aku apa yang kau orang takut sangat tell me guys…"Suara datar Aisya membuatkan Ezekiel dan Intan menelan air liur.
Ezekiel menghela nafas lebih baik dia bagitau daripada dia berdiam diri seperti orang tak berguna.
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...