O~D 4

17 2 0
                                    

Author Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Author Pov.

Aqila masih menundukkan kepala dia tak berani mengangkat kepala entah kenapa.

Aqila betul betul rasa tak sedap hati.

Lelaki yang dipanggil Asyar atau lebih tepat Darwisy Amsyar berkerut dahi melihat Aqila.

Sumpah jujur Asyar katakan tak pernah dia rasa macam ni dia rasa familiar.

"Awish lepas kan dia dia tak sengaja terlanggar kau…"Mohon Ezekiel.

Berkerut dahi Angel dan Haiden serta geng geng Angel di belakang tidak percaya Ezekiel memohon.

Walaupun diorang tak faham bahasa Melayu tapi mereka tahu yang Ezekiel sedang memohon.

Dang!

Manakala Aqila terdiam jadi betul betulkan tu tiada siapa lagi yang dipanggil Awish selain dia,Sang suami.

Aqila mulai berpeluh dan Aisya menyedarinya turut sama seperti Intan.

Semua orang juga turut menyedari nya apabila nafas aqila seperti mulai menjadi tidak teratur.

"Tak…aku aku masih tak berani nak tengok dia"Bisik hati kecil Aqila.

Asyar atau lebih tepat Darwisy berkerut dahi melihat something off with aqila.

"Hey…are you okay?"Sumpah Darwisy tak pasti apa yang dia rasakan.

Dia pun tak tahu kenapa dia risau sangat akan perempuan berpurdah di hadapannya ini.

Darwisy jujur dia memang agak terpesona dengan perempuan ini walaupun berpurdah tapi entah kenapa tetap cantik.

Buk!

Dan secara mengejut nya Aqila perlahan Lahan melunjur badan jatuh dengan sigap Aisya menahan.

"Qila!qila weh kau asal?"Aisya dengan cemas menepuk nepuk muka Aqila.

Aisya dan Intan berkerut dahi melihat dahi Aqila yang jelas berpeluh dan basah itu.

Aqila dengan mata tertutup nya jatuh atas riba aisya nasib jatuh atas riba cer lantai mahu mati.

Ouppsss…

"Ez to…tolong angkat Qila bawa dia ke bilik kes…kesihatan"Tergagap gapap Intan berucap.

Disebabkan risau dengan keadaan Aqila.Manakala muka Ezekiel sudah berubah terkejut serius ah.

Mata Darwisy menajam tak terima entah kenapa dia rasa sakit bila Intan meminta Ezekiel mendukung Aqila.

Dengan lekas Darwisy mendekati mereka membuat kan Angel,haiden dan Danielle serta seluruh orang yang menyaksi kan pelik.

Dang!!!!

Mengejut kan bila Darwisy dengan tiba tiba nya mendekat lalu mendukung Aqila gaya bridesmaid.

Mata Angel membulat tidak terima belum sempat dia nak membantah tindakan Darwisy.

OUR DESTINY [C]Where stories live. Discover now