Author Pov.
2:22 petangDi sebuah bilik yang dilengkapi barang bayi berwarna cerah terlihat 6 perempuan di dalam itu.
Aqila mengetap bibir melihat pandangan tajam mereka berlima lalu menelan air liur.
"Eheheheh Kome janganlah marah tak baik tau marah marah kang cepat tua tau..."kata Aqila sambil tersengih.
Aisya menepuk dahi mendengar kata kata aqila lalu mengurut dahinya perlahan.
Manakala Intan,arianna, Zaiefa,
Aisyah Najwa dan Ain terus terduduk mendengar kata Aqila."Argh!boleh gila aku lama lama layan perempuan ni!"Ucap Aisyah melepas geram.
"Itulah tu Qila please lah rasional!!" Ucap Ain pula.
"Aku tahu kau preggy woman But that doesn't mean you can do whatever you want!"kata Zaiefa kali ni.
"Qila tolong fikir anak kau!"Marah Arianna.
"Qila...tolonglah jangan buat hati kami berguncang risau"Ucap Intan dengan suara sayu.
Aqila terkebil kebil melihat mereka sebelum kebilan dia berubah menjadi cairan air.
Dan serentak keenam perempuan itu menarik nafas panjang melihat reaction Aqila.
"Hiks...aku minta maaf lah.aku tak sengaja.aku just nak mandi hujan je.hiks..."Ucap Aqila sambil teresak esak.
Mukanya mulai berubah merah- kemerahan kerana esakannya.
"Ok Qila.cakap dekat aku apa yang boleh buatkan kau tak akan minta apa apa selain itu aku akan jadikan" Kata Aisya lalu mencerlung tajam Aqila.
"Aku harap lah lepas ni Qila tak buat kerja gila macam mandi hujan lebat lagi camni"Bebel Ain perlahan sambil tergeleng.
Aqila berkerut dahi lalu matanya yang berkaca itu mulai bersinar cahaya"pasti boleh tunaikan?"
Tanya Aqila meminta kepastian dan hanya dibalas anggukan oleh Aisya tanpa dia sedari itu adalah permintaan maut.
"Kalau...aku minta suami aku teman aku selama pregnant ni boleh?" Tanya Aqila bersama suara serak basahnya.
Keadaan terus bertukar hening manakala Aisya terus menggaru kepalanya akan soalan maut Aqila.
"Hahahah korang ni serius sangatlah jangan risaulah aku ok...just mungkin anak aku rindu ayah dia sikit kot."Ucap Aqila sambil tersenyum kecil.
BAM!Aisyah menepuk meja kuat membuatkan semua terkejut lalu memandang nya bingung.
"Ni semua salah Intan dengan Aisya!Kalau kau orang bagitau siapa jantan sialan tu senang sikit kerja kita orang!"Jerit Aisyah sambil mencerlung tajam Aisya dan Intan.
Ain,Zaiefa, dan Arianna turut mencerlung tajam wajah Aisya dan Intan yang tidak bersalah itu.
"Ok.aku bagi hint.memandangkan dah hampir sebulan aku berdiam diri kita orang bagi hint"Kata Aisya sambil memandang Intan.
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...