Author Pov.
7:30 pagi.Pintu itu ditolak oleh seseorang.
Disaat itu mata Intan terbeliak tengok siapa yang selamba masuk macam tu je.Nasib lah dia tak buka pun purdah dia"oklah Qila.Bye borak lah berdua.emm dan kalau kau nak tahu banyak lagi tanya husband kau".
Usai berkata begitu intam terus berlari keluar dengan laju menghindari pandangan tajam Aqila.
Manakala tuan yang membuka pintu itu atau lebih tepat Darwisy terkebil kebil dia ada terlepas apa apa ke?.
Darwisy menghiraukan intan yang tiba tiba berlari keluar lalu mendekati aqila.
Dia mendekati Aqila yang sedang duduk santai di atas katil lalu duduk di depan Aqila.
"Qila..."Darwisy terdiam,tangan dia yang cuba menyentuh perut Aqila tiba tiba ditempis.
"Darwisy Amsyar jujur dengan aku sekarang!!Apa lagi yang kau rahsiakan dari aku!"Marah Aqila.
Darwisy tercengang badan dia mengeras mendengar panggilan yang digunakan Aqila.
"Maksud qila?"Tanya Darwisy cuba memastikan apa yang dia dengar.
"Kau tahu ke ada yang perhati aku sejak ak...argh!"Terjerit kecil Aqila bila tiba tiba Darwisy menolak badan ke katil.
"Darwisy!"Jerit Aqila lalu menepuk kuat dada Darwisy matanya melolot tajam Darwisy.
"Nak tanya tu tanya je Qila!.Tapi Qila takde hak nak berkau aku dengan abang"Tekan Darwisy.
Terdiam Aqila tangan dia yang terangkat disebabkan menepuk dada Darwisy tapi menurun.
"Ehem!maaflah reflek je"Balas Aqila dengan mata berair.
Darwisy Tercengang lalu terkebil kebil kejap,Aqila nak nangis ke?.
"Hey!hey...abang tak marah abang nasihat."Pujuk Darwisy.
Darwisy bangun dari atas badan Aqila yang sedari tadi dia tindih lalu perlahan-lahan mengangkat bahu Qila.
Dia menarik Qila mendekat lalu menyandarkan kepala Aqila dadanya.
"Hiks!hisk!...abang...hisk!Tengking!!taknak kawan..."Esak Aqila.
Aqila teresak esak lalu memeluk pinggang Darwisy erat dan menekap kan muka dia ke dada Darwisy.
Darwisy terdiam lalu tergelak kecil "lah taknak kawan tapi still peluk?"
Aqila hanya menghiraukan kata kata Darwisy lalu mempereratkan pelukan dia.
Tangan Darwisy bergerak mengusap perut Aqila lalu menghela nafas panjang.
"Nak tanya apa tanyalah...abang Jawap."Ucap Darwisy tapi hati dan otak berdebar kuat.
"Hiks!Hiks!"Aqila dengan teresak di dada Darwisy mengangkat kepalanya perlahan lalu memandang Darwisy.
"Siapa yang ikut Qila selama ni?" Tanya Aqila dengan mata memerah disebabkan tangisan sesaat dia tadi.
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...