Author Pov.
7.00 pagi."huarg~"Aqila lekas menutup mulutnya bila dia menguap.
Aqila membetulkan sedikit telekungnya dengan menepuk nepuknya.
Darwisy dengan segera berpusing lalu menghulurkan tangannya.
Aqila dengan laju menyalam Darwisy.
"tak sangka qila dah boleh solat harini selalunya kalau ibu mengandung berpantang siap sampai 3 bulan"Ujar Darwisy.
"heem.qila pun tak sangka lagi lagi kes qila yang czer ni.pelik.well kalau kuasa allah siapalah yang tahu kan."Balas Aqila lalu tersengih kecil.
Aqila cuba bangun tapi dengan mengejut nya badan dia tiba tiba luruh.
Mata Aqila terpejam bersedia untuk jatuh.
Tetapi dengan sigap Darwisy menangkap pinggang Aqila.
Aqila tersengih kecil memandang Darwisy.
"qila awak ni bukannya boleh berjalan sangat sampai kena duduk atas kerusi ingat tu."Pesan Darwisy lalu tergeleng kecil.
Aqila mengigit bibirnya sejujunya dia tak suka bila Darwisy nasihat.
"ha!gigit bibir!gigit bibir!tak sukalah tukan"Kata Darwisy menyedari itu.
Aqila tersengih kecil sebelum"argh!"
Mata Aqila membulat terkejut,memandang Darwisy tajam"Bagitau lah dulu".
Tak terkejut macam mananya bila Darwisy tiba tiba dukung dia.
Kan terkejut beruk member takde angin takde ribut tiba tiba kena dukung.
"aih~nak dukung pun kena bagitau ke?"Tanya Darwisy sambil berjalan ke katil.
"sekurang kurangnya bagilah hint dulu.kalau qila mati kena serangan jantung macam mana!"bidas Aqila tak puas hati.
Darwisy tergelak kecil"Puan Aqila husna awak tu muda lagi takdenya mati serangan jantung"
Usai Darwisy berkata begitu dengan perlahan lahan dia meletak kan Aqila dia atas katil itu.
Aqila menjeling Darwisy mamat ni kalau aku cekik dosa pula.
"tak payah jeling jeling,dosa~tak cium bau syurga nanti"Bidas Darwisy.
Aqila melongo tak percaya"the heck!sejak bila Darwisy Amsyar main bau bau syurga ni!?ouh ya~sejak get back ngan aku"
ckle!clke!clek!clke!kedengaran bunyi kuat pintu yang seperti dipaksa untuk dibuka.
Darwisy dengan Aqila serentak berpandangan satu sama lain pelik.
"woi!buka pintu ni!"Marah suatu suara dari luar.
Darwisy menghela nafas mengenali pemilik suara itu"slow sikit risya tidur ni!sabarlah!"
YOU ARE READING
OUR DESTINY [C]
Romance𝘔𝘳.𝘋𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘺 𝘈𝘮𝘴𝘺𝘢𝘳. "𝑰 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝑴𝒚 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒚" 𝘔𝘳𝘴.𝘈𝘲𝘪𝘭𝘢 𝘏𝘶𝘴𝘯𝘢 "𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕...𝒘𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕" 𝐅𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐢𝐧𝐝 𝐮𝐬 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞�...