O~D 3

15 3 1
                                    

Author Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Author Pov.

10:00 am

"Just this for today okay make sure you done you work…I want to see these tommorow ok"Ucap Mrs.Lim.

Wanita cina berusia 38 yang mengajar mereka untuk kelas ni tak penting untuk kalian tahu.

Selepas sahaja semua pelajar mendengar kata kata itu dengan lekas mereka berlari keluar untuk rehat.

Turut sama seperti aqila dan Intan lapar nok lepastu dengar lagi bebelan Mrs.Lim.lagilah stres.

Enchanted to meet you~
Please don't be in Love with someone else!
Please don't have somebady withing on you~!

Intan menjeling Aqila mendengar bunyi sound tone Aisya ai pelik benor lagunya.

Tak pernah pernah dengar lagi ni baru tukar ringtone ke apa perempuan ni tapi masalahnya takde lagu lebih baik ke asal broken.

Aqila menyengir kecil melihat jelingan Intan sambil mengaru kepala yang tak gatal tu.

Dengan lekas Aqila mengangkat telefon itu "Weh qila kita jumpa kat kantin U…"Ucap orang itu.

"Ok kita jumpa kantin U walaupun aku tak tahu apa gunanya bukan kita boleh makan pun"Kata Aqila kepada Aisya melalui alat komunikasi.

Mereka berpurdah jadi sangat mustahil nak makan kat kantin Aqila dan Intan sebulan sekali pun mustahil nak gi kantin.

Faham faham lah kan kenapa mustahil kan sahlah nak tutup muka tu.

"Aku tahu tu tapi aku nak jumpa kat kantin ni sebab hal lain nanti lepas kita selesai bincang kita gi lah kat port kau orang selalu makan pasti ada kan lagi satu sebab aku dah ada kat kantin dah"Beritahu Aisya dia sebalik sana.

"Mmm aku ok je…"Beritahu Aqila tidak masalah baginya.

Intan memandang pelik dengan wajah tertanya tanya "Kenapa?"

"Aisya ajak kita pergi kantin…" Beritahu Aqila.

Berkerut dahi Intan aik buat apa pergi kantin bukan boleh makan pun boleh tengok je.

"Qila tahu apa dalam fikiran intan…tapi lebih baik kita pergi je daripada termangu kat sini…"Ucap Aqila lagi.

Intan mengganguk setuju bukan nya dia kisah sangat pun tapi entah kenapa intan rasa tak sedap hati.

Dengan lekas intan menggeleng kepala laju untuk mengusir fikiran negatif tu.

Sampaikan Aqila kerut dahi melihat Intan seperti orang kurang upaya sambil tergeleng tu.

"Hei!kenapa ni?"Soal Aqila laju.

Intan terus mengangkat kepala lalu memandang Aisya sambil tersenyum kecil"takde pape"

OUR DESTINY [C]Where stories live. Discover now