| 34 |

1.3K 171 176
                                    

Okunma sayısıyla etkileşim arasındaki dağlar kadar farkı ağlayarak izliyorum 🥲

Buradan uzaklaştığımı hissederken bu da hiç iyi hissettirmiyor:(


Umarım bu bölüm yıldıza basmayı ve yorum yapmayı es geçmeyin ✨️

Bu bölüm cinsellik içermektedir.

KEYİFLİ OKUMALAR!

🌌🌌

🌌🌌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌌🌌

YAMAN

Çağlar'ın hiçbir şey anlamamış olması sürpriz olmadı ama planıma bazı dokunuşlar yapması oldukça beklenmedikti. Gerçi içten içe romantik bir adam olduğunu yaptığı evlenme teklifiyle belli etmişti ama yine de bildiğim kişiliğinden çok uzaktı. Bir süre bana kızmış, ardından her şeyi Simge için en iyi hale getirmek istediğini iddia ederek bana akıllar verdikten sonra beni kendimle baş başa bırakmıştı.

Hissedeceğim tek şeyin heyecan olmasını beklerken yatağın ucunda hazır şekilde beklerken bambaşka duygular içerisindeydim. Endişeliydim. Korkuyordum; onu kaybetmekten ve sonucunda düşeceğim o çukurdan. İnsanların ne düşüneceklerini geçtim Simge'yi zor durumda bırakacak olmak da işin diğer yanıydı.

Arttıkça ucu görünmeyen düşüncelerimle birlikte saat ilerledi. Midemi yatıştırmak için bir şeyler atıştırıp saatin on olmasını beklerken istemsizce anneme danışırken buldum kendimi. Hayatımda aldığım en önemli kararların mimarıydı annem. Bu yüzden ona Simge'den bahsederken en iyisini düşünerek hareket etmeme sebep olacağından adım kadar emindim.

Sakinleştirici etkisi dakikalar içinde beni etkisi altına aldı. Yüzüğü öylece gömlek cebime atarken hiç olmadığım kadar kararlı, hiç olmadığım kadar özgüvenliydim. Beynimin olumsuzluk dolu lobunu kapatıp odadan çıktım. Kapısını tıklatırken tek düşündüğüm bu gecenin ikimiz için de harika ve unutulmaz olmasını ne kadar çok istediğimdi.

Yeşilin adını bile bilmediğim tonundaki elbisesi, kollarını da bacaklarını da açıkta bırakıyordu. Güzel bir dekoltesi olmasına ve üst bedenini sarmasına rağmen etekleri boldu. Saçları ona en çok yakıştırdığım tarzda, kıvırcıktı. Ve bol pembe, parıldayan makyajıyla yanımda peri kızı gibi görünecekti.

Onun da aynı şekilde beni süzdüğünü fark etmem sessizliğin uzamasıyla dank etti kafama.

"Simge Hanım?"

Yıldızların Buluştuğu GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin