3.Bölüm

17.7K 684 30
                                    

Multimedyada Demir'in yemekte giydiği kıyafetler.

Mira'dan
Sabah erkenden kalktım ve rahatlamak için duş aldım çünkü akşam yemek var ve ben kendimi fazla gergin hissediyorum.Bu tarz ortamlar bana göre değil. Suziş'in sesiyle kendime geldim ve koşarak aşağı indim,yanağına ufak bir öpücük kondurdum ve hemen meyve suyumdan yudum alıp
-Ben çıkıyoruuum Suziş okula erken gitmem lazım Burcu ile buluşucam,diyerek anahtarı aldığım gibi arabaya atladım.Gece Burcu bana mesaj atmış yarın okula erken gel kahvaltıyı burda yapalım konuşmamız gerekenler var diye ve ben de o yüzden okula erken gidiyorum.Arabayı park ederek kantine doğru yürümeye başladım.Masada üzgün bir şekilde bekleyen Burcu'yu görünce hemen yanına oturdum ve konuşmaya başladım.
-Merak ettim nedir derdin anlat bakalım.
-Çok kararsızım Mira Bartu var ya hani eski sevgilim yine mesaj attı biliyosun onunla kavgalı bir şekilde ayrılmadık babasının işi yüzünden taşınması herekiyodu bu yüzden onu suçlayanam ama şimdi geri dönüyomuş ve ben onu unuttuğumu sandım bilmiyorum Mira kafam çok karışık.
-Ben ne diceğimi bilemedim ki şimdi.Yanş bence siz yine beraber olursunuz sonuçta o da seni çok seviyodu ve hala sevdiğine inanıyorum.Kafana takma böyle şeyleri sen şimdi bize kantinden bir şeyler al ben de çantaları sınıfa bırakıp geliyorum.
-Tamamdır ben alşm o zaman.
Burcu almaya gidince ben de ayağa kalkarak yukarı kata çıktım.Koridor fazla sessizdi.Bugünkü dersleri düşünürken birden kolumdan biri tuttu ve beni kendisiyle duvar arasına aldı.
Ben de hemen konuşmaya başladım.
-Ne yaptığını sanıyosun sen!!
-Seninle işim yok tipim değilsin bi kere sadece arkadaşım için buradayım.
-Arkadaşın mı?o da kim.
-Bana bak Doruk'tan uzak dur tamam mı?
-Bak ben Doruk'u tanımıyorum!!
-Bana yalan söyleme dün sabah masa için tartışmışsınız ve tekrar söylüyorum ondan uzak durucaksın sürtükçe davranıp onu ayartmaya kalkma sakın,dedi ama kolumu sıktığının farkında mıydı acaba??
Gözlerimin dolduğunu gissederken
-Canımı a-acıtıyor -su -sun dedim.Lanet olsun korktuğumu belli ederek kekelemiştim.
-Ne oldu küçük kız korktun mu yoksa :)
Suratının ortasına tükürme isteğimi bastırarak;
-Hayır korkmadım,dedim.
Birsüre gözlerimin içine bakarak sessiz kaldı.Ben de tam olarak gözlerinin içine bakıyordum.Erkeksi kokusu burnuma çoktan gelmişti.Ona bu kadar yakın olmak beni heyecanlandırsa da belli etmemeye çalıştım.Elini yavaşça kolumdan çekti ve kulağıma yaklaşarak fısıldadı:
-Bu arada adım Demir,DemirBarkın.Bemi eğledirmek istesern barıma gelebilirsin.Pekii senin adın ne
Ben öylece donmuştum sanki.Kendime gelince
-Sanane, diyebildim.
Yine kolumu sıkarak:
-Sana bir soru sordum,dedi.Ben de kolumu aniden çektim ve ondan birkaç adım uzaklaştım ve koşarken arkamı döndüm;
-Mira,adım Mira aksoy, dedim ve koşarak uzaklaştım.sınıfa varınca kalbimin ne kadar hızlı attığını farkettim.Resmen bana sürtük demeye çalıştı.Biraz daha dursaydım onun önünde ağlayabilirdim.Çantaları sıraya bırakarak kantine indim ve Burcu'nun yanına oturdum.Yemekleri yedik ve zil çalınca sınıfa doğru yürüdük ve derse girdik.Okulda bundan sonra olay olmamıştı Aras'ın Demir'in arkadaşı olduğunu konuşurlarken anladım ve onun dışında sıradan bir gündü.Burcu ile ayrılarak evlere gittik.Ben eve gider gitmez soğuk bir duş aldım ve ardında aşağı inip masaya oturdum.babam:
-Birkaç saate kadar çıkarız hazırlan kızım.
-Yemekten sonra hazırlanıcam hemen.
Annem de hangi elbiseyi giyceğimi sordu ona anlattım ve yemeği bitirir bitirmez yukarı çıktım.Hafif nemli saçıma maşa ile dalgalandırdım ve salaş,bir mısır örgü yaptım.Sonra elbisemi üzerime geçirdim ve işte sıra makyajda.Makyajı sadece özel günlerde yaparım doğallık her zaman tercihimdir.Eyeliner,ten renginde bir ruj sürdüm.Sonra da siyah topuklu ayakkabılarımı giydim ve çantamı aldım.Telefonu mu da alarak aşağı indim.Anneme baktığımda benim aksine daha renkli giyinmişti.Babamsa klasik babamdı işte.Hızlı bir yolculuğun ardından restorana girdik(burası tam bir harika boğaza karşı wuhuu)Hangi masaya oturcağımızı merakla beklerken babam durdu ve kafamı kaldırdığımda Demir'i görmem bir oldu.Ben şaşkınca ona bakarken onunda benden farkı yoktu.Selamlaşma faslı bitince yerimize oturduk ben ve Demir karşılıklı oturuyorduk ve annemlerin masadı bizden 15 santim daha uzaktaydı.Neymiş efendim iş konuşucaz siz sıkılırsınız.Acaba beni bir psikopatla yalnız bıraktığını biliyor mudur?Demir yemekleri söyledikten sonra bana baktı ama ben ona bakmamakta kararlıydım.....Kararlıydım mı dedim pardon tabi ki de merakıma yenik düşüp kafamı yavaşça kaldırdım ve bana sanki nasıl desem iğrenç bişeymişim gibi iğrenerek bakıyordu.Bu da bana bugünkü koridorda dediklerini hatırlattı.Gözlerimin yandığını hissederken yavaşça masadan kalktım.Lavobaya girdim ve aynadan kendime baktım.Burnum kızarmıştı,dudaklarım ve gözlerim de öyle.Sırtımı soğuk duvara yaslarken hiçbir şey düşünemiyodum.Ağlamamak için kendimi sıktım ama ağzımdan çıkan hıçkırığa engel olamadım.

Demir'den
Bizi farklı masaya oturttuklarında ısrar etmedim ve yavaşça masaya oturdum.Aklım Aras'ın attığı mesajda kaldı,buraya gelmeden önce bir partiye gitceklerini ve sabaha kadar eğlence olacağını söylüyordu.Şansıma lanet ederek suratımı buruşturdum.Sonra karşımda duran Mira'ya baktım.Fazka güzel olmuştu.Çekici ve sexy duruyordu.Ben böyle düşünürken gözlerinin kızardığını farkettim ve yavaşça masadan kalkarak lavobaya doğru ilerledi.Ne olduğunu anlamadım.Birden bire neden kalktı ki şimdi??10 dakika boyunca gelmeyince merak ettim ve yanına doğru ilerledim.Kapıyı tam açıcaktom ki bir hıçkırık sesi duydum.Ne yani ağlıyor muydu? Ne oldu şimdi??Hemen içeriye daldım ve duvara yaslanmış onu gördüm yavaşça yanına eğildim.Beni görünce şaşırdı.
-Neden ağlıyosun?dedim bir yandan yanğından usulca akan göz yaşını sildim.
-Dokunma bana tamam mı!
-Ne yaptım sana neden kızıyorsun??
-Cidden soruyor musun bı soruyu bana iğrenir gibi bakıp suratını buruşturuyorsun ve beni sürtük olarak görüyorsun sence yeterli mi??
-Bak ben seni öyle görmüyorum tamam mı sadece sinirlendiğim için öyle dedim ve suratımı buruşturmamın nedeni sen değilsin harika bir partiyi kaçırmış olmam.Yavaşça kafasını öne eğdi bu sıtada saçları hafif önüne gelmişti ve farkettim ki göz yaşlarını siliyordu.Çenesinden tutarak kafasını yukarı kaldırdım ve farkettim ki fazla yakınız.Sıratını incelerken Kıpkırmızı olmuş dudaklarına kaydı gözüm.Aahhh acaba beni nasıl zorladığının farkında mıydı?sakinim tamam.Önüne gelen saçları kulağnın arkasına iterek onu ayağa kaldırdım ve konuşmaya başladım:
-Bak bu aptal yemekten çok sıkıldım ben babama söylim ve partiye gidelim.Şaşırmış bir şekilde bakarken devam ettim "Parti için eşim olur musun?"
-Ş-şey ben tamam gelirim sıkılımıştım iyi olur dedi ve ben de elşnden tutarak dışarı çıkardım.Bu kızın eli bile fazla sıcak.Ona yaklaştığımdaki kalp atışları ve dudakları aklıma gelince suratımda bir sırıtış belirdi ve babamlara durumu anlatarak parti için yola çıktık.

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin