44.Bölüm

5.4K 312 8
                                    

Mira'dan

-Demir haydi.

-Off tamam Mira geliyorum.

En son sanırım salak bir görevli yangın ihbarı vermişti ve Demir ile beraber hızla oradan çıkmıştık ama sonradan eşşek şakası olduğunu öğrendiğimizde ise Demir görevliyi yumruklamıştı ve ben de onları zor ayırmıştım.Şimdi ise onu sahile gitmeye ikna etmiştim.Belki yüzeriz umuduyla bikinimi bile giymiştim.Demir'e deniz şortunu giymesi için yalvarmıştım.Ama ne yaptı bilmiyorum.

-Mira daldın gittin kaç saattir seni çağırıyorum.

-Eee hani giymemişsin?

-Giyicem dememiştim zaten.

-Demir biliyorsun benden istiyeveğin bir şey var ve onu gerçekten yapmayı düşünmüyorum.

-Yaa nedenmiş?

-Çünkü sen benim dediğim hiçbir şeyi yapmıyorsun.

-Tamam Mira ama bu son olsun.

-Harikasın.

-Biliyorum her zamanki halim,dediğünde gülüşüm homurdanmaya dönmüştü.Bu çocuk fazla ukalaydı.Bir süre kapının önünde bekledim ve kapı sesiyle kafamı ona çevirdim.Nefes kesici fiziğiyle karşımdaydı altında siyah adidas şortu vardı ve üstüne kaslarını belli eden bir tişört giymişti.Yavaş adımlarla sırıtarak yanıma geldi.

-Hayırdır bir gözlerini alamadın kaldın öyle.

-Kim ben mi?

Gözlerini devirdi.Hadi ama ne bekliyorduk ki?Elimi tutarak dahile doğru yürümeye başladık.

-Eğer orada biri sana bakarsa katliam çıkartırım Mira.Beni buraya zorla getirdin ve isteyeceğim şey çok ağır olucak.

-Daha önce seninle yatmicam dediğimi hatırlıyorum.

-Hadi ya?Kimşe yatıcasın acaba?

-Bilmem.

-Öldürürüm,de sonra bir süre durdu ve kafasını bana çevirdi.

-İkinizi de.

-Demircim sen daha fazla saçmalamadan gidelim mi ne dersin?

-Pamuk şeker?

-Ne?

-Sevmez misin?

Bu nasıl bir konu değiştirme tekniği böyle diye düşünürken yanımıza yaklaşmakta olan pamuk helva satan orta yaşlı bir amcayı görünce yüzümde bir gülümseme oluştu.Ne sevdiğimi biliyordu.

-Severim,defipimdr cebinden 100lük çıkartıp bana verdi.

-İyi git al kendine,diyerek odunluğunu konuşturdu.

-Demir mal mısın?Ben mi alıcam?

-Sen bana mal mı dedin?,diye üzerime geldiğinde ellerimi göğsüne koyarak siper aldım ve kekeleyerek konuştum.

-Kim drmiş?Ben mi?Hiç hatıtlamıyorum.

-Güzell şimdi git kendine bir tane pamuk şeker al ve hemen yanıma gel.

-Tamama,dedim ve amcanın yanına giderek gözüme güzel gözüken şekerlerden birini aldım ve Demir'in yanına doğru yürüdüm.Ben yemeye başladığımda o da elini belime koymuştu.Sahile geldiğimizde şezlonglara oturduk ve ben de şekerimi bitirmiştim.Tam Demir'e güneş kremi sürüp sürmiyeceğini sorucaktım ki beni birden belimden çekerek kucağına oturttu ve öpmeye başladı.Şaşkınlıktan karşılık vermeden ayrıldı.

-Bu da neydi şimdi herkesin ortasında ne yapıyorsun sen?

-Dudağının kenarında pamuk şeker kalmış ben de emdim,dediğimde utancımdan kafamı Demir'in göğsüne doğru yasladım.Ama o benim aksime çenemden tutarak gözlerimizi birleştirdi.

-Benim hırçın kızım utanmış mı?

-Kes şunu,diye omzuna vurduğumda şakasına inledi.Güya canını acıttım.Be ve Demir'in canını acıtmak.Adam kas yığını resmen.Yavaşça kucağından kalktım ve kendi yerime geçtim.Bu sırada o üzerini çıkarmıştı.Ne???ÜZERİNİ Mİ ÇIKARDI???Kafamı benden başka bunu gören var mı diye baktığımda sahildeki tüm kızların ona baktığını farketmem uzun sütmedi.Hızla elime havlumu alarak yanına gittim ve üzerini kapatarak tişörtünü tekrar üzerine geçirdim.Bana "ne yapıyorsun"der gibi baktı ama ben aldırmadan elinden tutarak onu yerinden kaldırmaya çalıştım.

-Hadi gidiyoruz,dediğimdr sinirle cavap verdi.Hatta BAĞIRDI.

-Sen delirdin mi?Buraya gelmem için kaç saat yalvardın şimdi bir şey yapmadan eve mi gitmek istiyorsun?!!!Kes şunu!!!,bir süre ona baktım gözlerimin dolduğunu hissettim.Herkesin içinde beni aşağılayarak bağırmıştı.Geç de olda farkettiğinde ben çoktan çantamı toplamış eve doğru koşmuştum.Eve girdiğimde çantamı bir kenara bırakarak hızla üzerimi değiştirdim ve odama çıktım.Salak işte.Kıskandım onu bunun neresi kötü?Tüm kızların ona bakması rahatsız etmişti beni tabiki.O benim sevgilimdi tabi hala benden ayrılmadıysa.Aalında Demir böyle saçma şeyler yüzünden bir ilişkiyi bitirmeyecek kadar zeki biri.Ama söz konusu o olunca ne olacağını hiç kestiremiyorum doğrusu.Kapı sesi geldiğinde Demir'in geldiğini anladım.Yatağa kapıya sırtım dönücek şekilde oturdum.Beni ağlarken görmesinden nefret ediyorum çünkü.

-Mira.

Ayak seslerinden yanıma geldiğini anladım.Bunun için dahi olmaya gerek yok.

-Git burdan.

-Cidden mi?Bunun için küsücrk misin?

-Küsmek mi?Çocuk muyuz biz??

-O zaman sorun ne?

-Sorun mu?Sorun şu Demir.Herkesin ortasında beni hani hala sevgiliysek eğer sevgilini aşağılaman.

-Ne demek hala sevgiliysek?Mira orada yaptığım iyi bir şey değildi.Yaptığım şeyle övünmüyorum zaten ama abartmasan.

-Tamam git.

-Mira,dedi sesi tuhaftı o da sevmiyordu kavga etmemizi ama kalbim kırılmıştı.Bütün sürtüklerin aşağılayıcı bakışları gözümün önüne geldiğinde ağzımdan kaçan hıçkırığa engel olamadım.Bir süre ses gelmeyince Demir'in gittiğini düşünerek arkamı döndüm ama Demir'i görmemle şaşırdım diyebilirdim.Bir şey diyecekti belli ama zorlanıyordu.Devam et dercesine kafamı salladım.

-Özür dilerim,dediğinde gözlerini kapatmıştı.Bu kadar zor muydu bunu söylemek.Ama ona bu kadr zor gelen bir şeyi yapmış olması ve zaten pişman olması onu affetmem için yeterliydi. o daha gözlerini açmadan ellerimi boynuna sardım ve dudaklarımı sıcak dudaklarına bastırdım.Demir de sabki bu anı bekliyormuş gibi elleriyle beni kucağına aldı ve yatağa doğru yatırdı.Üzerime doğru gelince isteyeceği şey aklıma geldi.Acaba ...... o şeyi mi isteyecekti?Ama eğer Demir'i azıcık tanıyorsama beni ona zorlamazdı.Ben de bunun rahatlığıyla onun öpüşüne karşılık verdim.Bundan destek alarak bana kendini daha çok bastırdı ve inlememe engel olamadım.Tırnaklarım etine gömülürken o da inledi.Ne olursa olsun yine sonun güzel bitmesini seviyordum.En azından beraberdik ve bu oldukça şanslı olduğumuzu gösteriyordu.Sonuçta birbirini deşi gibi sevip sevgili olamayan bir çok insan vardı.....

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin