1.Bölüm

26.7K 801 30
                                    

Sabahın 7'sinde alarm sesiyle uyandım.Yataktan kalkarak pencereyi araladım ve harika bir güne merhaba dedim.Sonra serviste olan arabam aklıma gelince suratımı buruşturdum.Okula gitmem gerek ve arabaya ihtiyacım var.Annemin sesiyle düşüncelerimden kutularak aşağı indim ve kahvaltı sofrasına oturdum.Babam gazetesini okurken bir yandan da çayını yudumluyordu.Annem ise kahvaltılıkları masaya diziyordu.Annem:
-Mira,acele et tatlım arabanı alıcaksın okula geç kalma.
-Birazdan çıkarım.
Böylece bu kahvaltıdaki son konuşma olmuştu.Karnımı doyururken aynı zamanda yakın arkadaşım olan Burcu'nun ne yaptığını düşünüyordum.Eğer bugün geç kalırsa otobüsle okula gelir artık:) Telefonumun sesiyle masadan kalktım ve yukarı çıktım.Burcu'nun mesajını açtım ve okumaya başladım.Onu bugün okula babası bırakıcakmış ondan bahsediyor benim de zaten uğramam gereken yerler vardı aslında biraz iyi oldu. Ben de ona "Okulda görüşürüz"diye mesaj attım ve üstümü giyinmeye başladım.İşte sorun başlıyor.NE GİYECEĞİM BEN¿ :( Tüm dolaba göz gezdirdim ve altıma yırtık desenli kot pantolon ve üstüne rastgele bir şey aldım.Telefonumu da alarak evden çıktım.Yürümeye başladım.Hava çok sıcak değildi hafif esiyordu.Acaba arabam tamir olmuş mudur diye düşünürken ne zaman geldiğimi farketmediğim ışıklara baktm ve yeşil yandığını gördüm.Tam geçiyordum ki siyah bir arabanın ani frenle yanımda bitmesi bir oldu. "Ne yaptığını sanıyorsun,kör müsün ?"diye bağırdım. İçeriden genç bir çocuk siyah gözlüklerini çıkarark indi ve yanıma geldi. "Farkında mısın bilmem ama kırmızı ışıkta geçtin"dedim sinirle. Gayet rahat bir şekilde "Ne olmuş yani?" Dedi. "Neredeyse beni eziyordun!!" "Dünyaya bir iyilik yapmış olurdum işte." İyice sinirlendim ve "Fazla ukalasın" dedim. Yamuk bir sırıtışla " bilmediğim bir şey söyle"dedi."seninle vakit kaybedemem çekil şurdan." " Arabamın önünde olan sensin" "Lanet olsun gidiyorum tamam mı!" " Göz zevkimi bozmuştun harika fikir"diyerek gözlüklerini taktı ve havalı bir şekilde arabasına bindi. Ben mi ne yapıyordum o sırada? Söyleyeyim ağzım açık ona bakmakla meşguldüm.Gerçekten sinirlerimi bozmuştu.Aslında çok yakışıklı biriydi,benden büyük olduğunu belli ediyordu.Hatta fazla yakışıklıydı.Saçları,gözleri, özellikle kendine has bir kokusu vardı.Ben böyle düşüncelere dakmışken korna sesiyle irkildim.Ne yani kaç saattir yolun ortasında mı duruyordum.Ah aptal çocuk beni düşürdüğü duruma bak.
Biraz daha yürüdüm ve araba servisini gördüğümde yüzümde bir sırıtış belirdi.Hadi ama her öğrenci okula arabayla gitme şansına sahip değil :) Evet bu konuda kesinlikle babamı seviyorum.kapıdan içeri girdiğimde demirin demire çarpma sesleri kulağıma doldu ve hemen arabamın yanına doğru yürüdüm.Oradaki adama gittim ve konuşmaya başladık.
-buyrun Mira Hanım.
-merhaba.Ben arabamı almaya geldim babam servis ücretini ödemişti.
-ah, evet biliyorum.Audi a6'ydı değil mi?
-evet.
-tamamdır.işte bu anahtarı.iyi günler.
-İyi günler,diyerek oradan uzaklaştım.Arabayı kapının önüne çekmişlerdi ve bende binerek okulun yolunu tuttum.Kırmzı ışığa yakalanınca ukala çocuk aklıma geldi ve bir kez daha sinirlendim.Kim olsa sinirlenirdi.Tamam belki o gömleğin içinde çok yakışıklı görünüyor olabilir, saçları onu sempatik gösterebilir...hey ne oluyo bana böyle az önceki sinirli halime ne oldu.Arkamdan gelen seslerle yeşil ışığın yandığını anladım.Bugün fazla dalgınım sanırım.15 dakika içinde okula geldim ve kapıdan içeri girerek Burcu'yu aramaya başladım.Onu kapının önünde görünce gülümseyerek yanına doğru yürümeye başladım.Okulumuz geçen yılki olay yüzünden bazı sınıfları değişmişti.Lavobaların yeri,müdürün odası ve müzik sınıfının yeri gibi birçok yer.Kendimi yeni okula girer gibi hissettim.Kafamı kaldırdığımda Burcu'Nun yanına geldiğimi farkettim.
-Naber Mira.
-İyidir senden.
-Ben de iyiyim ama kahvaltı yapmadım babamla geldiğim için.Kantine gidip bir şeyler yiyelim ne dersin?
-olur,diyerek yürümeye başladık.Ben oturcak masa ararken Burcu'da yiyecekleri almaya gitti.Tam bir masa buldum derken önüme bir çocuk geçti ve masaya oturdu.Bana bakarak sırıtmaya başlayınca
-Kalkar mısın,arkadaşımla ben oturucam.
-Tamam şimdi gidin kendinize başka bir masa bulun burada ben oturucam.
-ne demek ben oturucam!!
-Ne anladıysan hadi çık önümden kızların bana bakmalarını önlüyorsun ve onları kozdırmak istemezsin değil mi? :)
-Ne halin varsa gör seni aptal,diyerek karşı tarafındaki masaya oturdum.Normalde bu kadar çabuk pes etmezdim ama ilk günden okulda kavga çıksın istemiyorum.bu sırada Burcu yanıma oturdu ve abur cuburları açaraka yemeye başladı.Ben hem yiiyor hem de etrafa bakıyordum.O sırada karşı masamıza oturan çocuğu gördüm.Bu çocuk sabah arabamı almaya giderken karşılaştığım çocuktu.OMG!!Ben onlara dalmışken masada yerime oturan çocuk bana bakıp göz kırptı.Ağzım açılırken sabahki çocuk da bu tarafa döndü çarpık bir gülümsemeyle.kızardığımı hissedebiliyorum.Burcu'ya baktığımda etrafı her şeyden habersiz izliyodu ve ben de dayanamayıp tüm olayları ona anlattım ve o da çok şaşırdı.Tabi ben bunları anlatırken arada sırada karşı masaya çaktırmadan(!) bakmaya çalışıyordum.Arada sırada sabahki çocukla göz göze gelsek de takmadım.Burcu'ya dönerek
-artık gitsek mi?
-tamam bence de daha fazla durmayalım dedi ve kantinden uzklaştık.Bu sırada saçımın bozulduğunu farkettim ve Burcu'ya
-Sen sınıfa çık ben gelicem, dedim o da kafasını sallayarak yukarı çıktı.ben de tuvaleti aramaya başladım.Lanet olası okulda nerede bu? Offf.Üst kata çıktım ve tekrar aramaya koyuldum.Önüme bakmadan yürürken birine çarptım.Kafamı kaldırdığımda bunun sabahki çocuk olduğunu farkettim.
-Önüne baksana ufaklık.
-Kim ben mi,dedim şaşırak.
-Burada senden başka ufaklık var mı?
-Bak seninle uğraşamicam işim var.
-Yine görüşücez bebeğim.
Ahhh ne salak bir çocuk.Lavobaya gitmekten vazgeçerek saçımı açtım ve elimle şekil verdim.Sonra sınıfa doğru yürümeye başladım.Sınıftan içeri girince masa kavgası yaptığım çocuğun burda olduğunu gördüm.Tam aynı sınıftayız diye lanet edeceğim sırada çakma sarışın kızın yanında kalkarak bana göz kırptı ve sınıftan çıktı.Tam bir serseri.Hemen Burcu'nun yanına oturdum ve hoca da gelmişti zaten.Bugün gerçekten şansızım çümkü ders tarih.Burcu ile aynı anda birbirimize "bu ders uyicaz galiba" bakışlarımızı atarak sıraya kafamızı koyduk ve dersin bitmesini beklemeye başladık.

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin